During Storm, 最後一激!! (Shopping)

        一起身本來想出街食早餐,但見出面咁大雪!! 都唔想出去住,走返入去"被抖"再瞓多陣
littlepeople-14.gif image by vickyngkiki
, 到12點先自然醒咗!

       
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki


        一起身
littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki
即刻開電視!! 一開電視
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
, 就噤去睇下天文台channel, 天文台話有weather alert...仲成個電視營光幕整到紅晒
smile45.gif image by vickyngkiki
!! (示意,外出啲雪會落得好多,好多) 好似話場雪
weather19.gif image by vickyngkiki
會由星期六到星期日都會...計續咁落,會落成30cm以上...但望窗口出面,啲雪都未"績"到好高, 所以,我and Brian 都照出咗街,諗住早出早返! 本來係諗住步行
littlepeople2-2.gif image by vickyngkiki
去商場架! 但外出真係太大風
weather24.gif image by vickyngkiki
! 所以,最尾都係渣車
transportation-yellow-beetle.png image by vickyngkiki
去商場,我哋見渣開車, 就兜去大學附近啲電腦鋪買電線
equip-Plug-2-icon.gif image by vickyngkiki
 
equip-Graphite-USB.gif image by vickyngkiki
and cdr蝶
equip-cdrom.gif image by vickyngkiki
先!!(因為,大學附近買依啲野,價錢會合理啲) ...之後,就起程去Eaton Centre(商場)行街, 初頭仲以為落雪會無咩人,但入到car park 有幾層已經 full 咗,真係好不容易先揾到個車位!! 入到商場好多人呀!! 大人細路都有!!
littlepeople36-2.gif image by vickyngkiki
littlepeople40.gif image by vickyngkiki
littlepeople27-4.gif image by vickyngkiki
!!仲要左迫右迫先行到!! 可能有好多野都已經減緊喇!!
happyface-9.gif image by vickyngkiki


      
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki



        而我係今日都有收獲呀! 我買咗對鞋
fashion-shoe-run4.jpg image by vickyngkiki
呀!!係紅,黑色架!! 之後,就買咗隻hello kitty
kitty1.gif image by vickyngkiki
毛毛拖鞋, Yeah!!本來,Brian話買埋個雪糕機
equiup-ice-cream.jpg image by vickyngkiki
比我!! 但比我制止咗!! 因為唔想Brian 花費得太多!! 而且,雪糕機整雪糕啲材料又要成日更新,因為我唔想食黎食去都同一款雪糕
happyface14msn.gif image by vickyngkiki
, 啲 flavor 材料又唔可以逐少買....所以,我一定會有唔少材料 left over.....所以,都係考慮多陣先至買!!!


      
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki


       買完野就去咗food court食lunch...好不容易先排到隊
happyface16-2.gif image by vickyngkiki
happyface15-2.gif image by vickyngkiki
買到野食!! 我叫咗碗越南粉
food-kachudon.gif image by vickyngkiki
!! Brian就食fish and chip
food-street-fish.png image by vickyngkiki
....食完行多陣街就返屋企,......返屋企途中啲snow越落越大
happy-face-snowing.gif image by vickyngkiki
, 馬路仲好滑.....都幾得人驚!!


     
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki

       
littlepeople.gif image by vickyngkiki
好彩我早有準備,我一早係超市
equip-shopping.png image by vickyngkiki
買定啲食物放係雪櫃,今日dinner都唔洗落雪出街買野
littlepeople-10.gif image by vickyngkiki
先有得食,我dinner都係同Brian係屋企打邊爐
emoticon121_full.gif image by vickyngkiki
!! 方便嗎!! 而且又好玩,我仲專登開晒廉,對住條街啲大雪食!!哈哈!! 食完野, 我又做返我本色,攞塊布左抹右抹
little-peopleicon.gif image by vickyngkiki
,之後,咪着住對新拖鞋係屋企周圍行下,隻新拖鞋都好暖
hello-kitty-laugh2.gif image by vickyngkiki
,好好着!!  當做下運動!!

      
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki
edge-snow1-1.gif image by vickyngkiki



arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
我一開電視去weather channel就見到紅screen喇!!每次有big storm都會有依個紅色營光幕做alert架!! 好似好得人驚!!


arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
本來條街每邊都係雙線行車,但啲雪落到,每邊得一條線行車咁!! 中間有條火車軌係比street car
transporation-train.png image by vickyngkiki
(即係香港啲"丁丁") 行架!0



arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
今日我餐lunch!!係food court 買嘅越南雞肉粉...食完仲見到我樓下個concierge!! 大家仲打招呼! 哈哈!!0



arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
我今日嘅收獲...有一對紅,黑色鞋, and 拖鞋,全部同隻腳有關!! (自從上次無着拖鞋比張chair夾親腳指,我就開始着返拖鞋,而且又可以暖啲)0




arrow-t-blue.gif image by vickyngkiki
我好開心,着住對拖鞋係屋企周圍行...哈哈!


2 comments:

  1. 對kitty拖鞋好靚喎~~~打邊爐梗係方便喇~~~又正又暖~~~
    [版主回覆12/17/2007 17:24:00]檬檬:   ~ 我都好喜歡kitty 拖鞋,着住周圍行,好開心架!! 所以,係屋企行路多咗!哈哈!   ~~ 打邊爐方便嗎!! 又可以玩...而且又warm啲...所以,我冬天,多數買好多打邊爐湯料,食物..放係冰格,到啲天氣真係唔方便出街買野, 就可以係屋企打邊爐!!   

    ReplyDelete
  2. 對kitty拖鞋好可愛喎 !!  
    [版主回覆12/19/2007 10:13:00]beauty sandy:   我好仲意對拖鞋!! 成日都着住!!好暖!!!

    ReplyDelete