粗茶淡飯

      今日,係星期一
wordingmonday1.jpg image by vickyngkiki
(Dec10), 放工又出咗街! 我同Brian真係好少係閒日出街, 但一到十二月,Brian一放工就叫我去行街!! 因為我男朋友覺得十二月聖誕月
chirstmas-wreath-3.gif image by vickyngkiki
行街好開心!!哈哈!!    今日出街主要都係陪男朋友買聖誕禮物
gift-icon-1.gif image by vickyngkiki
比他屋企人, .....而家,聖誕月,周街都係人,咩人都開始買聖誕禮物
gift-Ribbon-1.gif image by vickyngkiki
,所以,我地依排成日去行街, 都感受到多聖誕氣氛
chirstmas2.gif image by vickyngkiki
chirsmast4.gif image by vickyngkiki
!  我行行街都好肚餓要買包chips
food-chip-1.jpg image by vickyngkiki
food-chips.png image by vickyngkiki
一邊行一邊食!!

          
edge-star-flash.gif picture by vickyngkiki


     而今日行街,我又買咗野
,我買咗個wireless mouse
equip-mouse1.gif image by vickyngkiki
, 之後,男朋友本來話想出街食埋飯先返屋企架! 但比我reject咗,閒日仲出街食!! No good!
! 而且今日行街又買咗野, 所以,返屋企煮飯
好過!! 雖然, 我煮得非常普通!! 但好過出街食...晒錢!! 哈哈! 因為十二月真係用咗太多錢喇!! 
equip-register-3.gif image by vickyngkiki


           
edge-star-flash.gif picture by vickyngkiki

     近排唔知點解Brian唔想食蝶頭飯
food-dinner-set-1.gif image by vickyngkiki
, 可能我煮得太多喇
!! 他喜歡我煮多幾個餸
food-chinese-food.gif image by vickyngkiki
food-dinner-set-2.jpg image by vickyngkiki
可以夾下夾下
food-yummy.png image by vickyngkiki
! 哈哈!!

          
edge-star-flash.gif picture by vickyngkiki



arrow-red-down.png image by vickyngkiki
Dinner 喇!!! 毛豆雪菜豬肉波, 薯仔炆洋蔥豬扒, and 蝦仁炒蛋--plus Brian至愛的蠟腸飯,好求其 and 簡單的一餐晚餐!!  (我見到有啲blog友,可以一面煮餸,一面影相,但我一定唔得,因我煮飯時,個廚房七國咁亂!! 而且隻手一定有醬料積,所以,煮完飯先有機會影相)!! 我係廚房初哥,所以煮得好馬夫!! 0



arrow-red-down.png image by vickyngkiki
飯後仲有甜品---芒果椰果布甸0





arrow-red-down.png image by vickyngkiki
我個wireless mouse呀! 唔知點解?? 我近排買襯野都係紅,黑色架!0




arrow-red-down.png image by vickyngkiki
今日,係公司無端端收到份聖誕小禮物...係cookies 黎架! 都幾好食! 食完cookies 之後, 自己突然間有啲guilty...點解人地啲cookies會咁好食? 啲味道and 質感都好似Mrs.Field呀!! 唔通依位同事啲cookies 真係Mrs.Field買??    自己整cookies 真係要比心機整好啲先得...0





7 comments:

  1. 我都想學整曲奇比男友食....但要準備好多材料同用具

    ReplyDelete
  2. 你煮的晚餐好正呀!Christmas is coming and I can feel your joy !
    [版主回覆12/14/2007 13:49:00]Happy Girl:   ~ 因我懶,我平時係食蝶頭飯多,好少一次過煮幾個餸架!! 但多謝你讚我煮得好!! Thank you!! 我其實都係啱啱入廚房無耐!!係新手黎架! 我而家都要慢慢學習!   ~ 我見你煮野食好有心機,又買啲健康食品...好好呀!!

    ReplyDelete
  3. 又整得幾好咁喎~~一定好好食^^
    [版主回覆12/14/2007 13:52:00]小魔女:  多謝你讚賞!! 我平時都係食蝶頭飯多,而且我廚藝都係初學者,..仲要慢慢學!! 而我男朋友好欣賞個果洋蔥豬扒紋薯仔!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 咁多野食仲話簡單, 你真係謙呀
    我都係, 試過一到煮一到影, 不過都係唔好啦, 怕整壞部相機
    話隻mouse好型喎
    [版主回覆12/14/2007 14:01:00]通少:   ~ 咁我男朋友唔想食蝶頭飯,咪煮多幾個餸囉!!全部野都係普通菜式!我煮野食仲係學習中!!仲要慢慢學習!! 我見你煮啲野,好似煮到街外啲chef咁!! 好叻,好有心機!!    ~ 所以,我多數煮完野先影相, ...唔會整到部相機dirty嗎!!   ~ 隻mouse係男朋友送...我係仲意啲顏色,而且又wireless....所以,咪買黎用!!我係Best Buy買架!

    ReplyDelete
  5. 有板有眼喎~~~聖誕月行街真係好開心,感受下d氣氛,我都鍾意架~~~
    [版主回覆12/14/2007 14:06:00]檬檬:   ~ 啲野食都係得個樣,哈哈!!男朋友只係仲意食洋蔥豬扒紋薯仔...哈哈!不過唔緊要喇!我會...計續學習cooking!   ~ 我都見你平時都有同男朋友行街街,and 買聖誕裝飾放係個架道!! 都好有聖誕氣氛!!哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 你平時係咪食開魚翅鮑魚~~~ 呢啲都叫粗茶淡飯!!!  HAHAHA
    睇嚟你呢邊都好有 christmas 氣氛呀~~
    [版主回覆12/15/2007 05:47:00]炭炭媽:   ~ 我平時煮野食非常簡單,我多數都係食蝶頭飯,有時簡單到食三文治就當dinner就算!! 今餐,男朋友想夾下夾下啲餸,所以就煮咗依幾個餸...哈哈!!   ~ 係呀!!係加拿大啲聖誕氣氛真係幾好架!! 啲同事會送小禮物比大家架!!

    ReplyDelete
  7. 都唔簡單喎!!!!!非常YUMMY呢
    [版主回覆12/20/2007 05:34:00]鴨仔:   多謝你咁讚我!! 我平時簡單到暈,多數食蝶頭飯就算,或者食三文治當dinner....哈哈!!

    ReplyDelete