好無心機

     初頭開blog,純水係想係好朋友blog留言,鼓勵下我好朋友
littlepeople6-5.gif image by vickyngkiki
,到後來自己開始寫blog, 再係blog識到朋友, 但寫寫下
hellokittyicons009.gif picture by QQ325
blog, 越黎越發覺依個blog,好似我和Brian嘅blog. 原來有好多篇blog文章都有我 and Brian份. 我哋係生活上所發生嘅所碎事,一一都係blog裡頭記載住!!

          
edge-ruler-1.gif picture by vickyngkiki

     時間真係過得快,Brian今晚已經上咗飛機
transp-plane.jpg image by vickyngkiki
去西岸探他的屋企人喇
house-normal3.gif image by vickyngkiki
! 順便同他屋企人滑雪
happy-face-ski.gif image by vickyngkiki
!! 咁依兩晚即係會得我自己一個喇
littlepeople7-12.gif image by vickyngkiki
!! 突然間對住自己個blog唔知寫咩好!! 望見blog友寫比我的留言,都的唔起心肝去回, (各大blog 友真係sorry!!) 我剩係想快啲31號
littlepepople17.gif image by vickyngkiki
!! 因為31號係Brian返黎嘅大日子!!
littlepeople15-8.gif image by vickyngkiki



         
edge-ruler-1.gif picture by vickyngkiki

  
     其實每一次Brian要返他自己屋企,我都唔會say no, 此終他都要探自己屋企人,無理由我咁專制, 話唔比架!! 好彩Brian屋企人都好開通, 一年見個仔一個月倒,都唔會點嘈! 我唔返一星期屋企
house-house3.gif image by vickyngkiki
就已經有說話聽!  我黎緊依個星期(一連八日),會返自己屋企探媽咪and細妹順便一齊過聖誕節! 
chirstmas-tree3-1.gif image by vickyngkiki

 
         
edge-ruler-1.gif picture by vickyngkiki

    
    好唔捨得
smile59.gif image by vickyngkiki
Brian......我係咁架啦!! ,過咗一晚
littlepeople-14.gif image by vickyngkiki
,一起返身
littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki
就會無事!! 心情會平復返!! 大家不用擔心!!





No comments:

Post a Comment