Bought ---A NEW LCD TV !!

    一朝起身,就見到落雪喇!
chirstmas9.gif image by vickyngkiki
!我
loveheart1.gif image by vickyngkiki
心諗....唔通今日會買到LCD電視, 因為男朋友一買親重型野 or 重要野做, 天氣都會落雪 or 落雨, 唔通今日真係會買得成!!!?
smile62.gif image by vickyngkiki


                     
edge-cookies-man.gif picture by vickyngkiki

    依日,首先同男朋友去食麥當勞早餐
food-fast-egg-mac.png image by vickyngkiki
, 之後,就去行街
littlepeople-6.gif image by vickyngkiki
睇衫
littlepeople2-1.gif image by vickyngkiki
and 大樓先,但我睇唔中, 可能有d貨仲未減...所以, 無咩目標. 剩係買咗支潤唇膏. 之後,就去咗電器店睇LCD電視!! 我同男朋友去Mid-town 電器鋪睇.  比我想像中, Mid-town啲sales真係friendly啲, 咩電視都解譯比你知...而且, 啲sales真係好進取,仲叫我地買40吋電視添!! 比discount and 肯 price match. 本來Brian都有啲動搖,好想買40吋LCD電視架
equip-monitor.png image by vickyngkiki
!! 但40吋真係太大喇!! 所以,我地最終決定買37 吋LCD 電視
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
,已經足足比以前個部大咗成10吋.  而且,價錢都講得幾滿意(因為有price match and little bit discount )!!     Yeah!!! 有新電視喇!
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
!!!好開心呀!! 好彩我地架車
transportation-yellow-beetle.png image by vickyngkiki
啱啱可以裝到部電視,唔洗叫Taxi.
transportation-car-3.gif image by vickyngkiki
.....買完出面都落緊雪,都有預感今日會買到電視喇
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
!! 返到屋企
home10-2.gif image by vickyngkiki
....Brian開始set up部電視!! 左set右set,好快搞掂咗,有得enjoy 新電視喇!! 真係好彩無買40 吋LCD電視. 因為,我而家部37吋LCD 電視都係啱啱好放到係電視架上
equip-tv-3.gif image by vickyngkiki
,仲要張個電視退後啲,坐係梳化
equip-fuiture.jpg image by vickyngkiki
睇電視先好啲!! 哈哈!!  有新電視...就即刻係咁去HD台睇電視, 想知有幾清....哈哈!!真係望咗好耐電視, 但睇咗一陣又出街,因為約咗人係Sherway Garden.
    
                            
edge-cookies-man.gif picture by vickyngkiki


     入到sherway Garden
house-town.png image by vickyngkiki
又行咗陣街,試咗啲大樓,但都唔啱心水, 就去咗food court 食野, 我都無咩胃口,我食咗杯雪糕咋
ice-ice-cocoa.png image by vickyngkiki
!! 唔知男朋友係咪搬電視上上落落,他就食咗成碗越南粉
food-pot.png image by vickyngkiki
...哈哈!!食食下,成個food court黑晒,原來,天花有聖誕 starlight表演....個效設想做到好似落雪咁, 但要抬高頭睇,好唔舒服!! 都無心機睇, 我真係返屋企enjoy 新電視好過....返到屋企第一件事,唔係走去開heat,係走去開新電視,仲周圍"擒" 唔同channel....真係連食飯
food-dinner-set1-1.gif image by vickyngkiki
都望住部電視!!! 買咗部新電視...我仲開心過Brian....因為我平時睇電視時間係多過Brian架!! 講真他買電視都係我enjoy多啲!! 多謝Brian...真係好仲意部新電視
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
呀!!
                       
edge-cookies-man.gif picture by vickyngkiki



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
係Future shop買咗LCD電視喇!! 即刻同新電視影返張相先!!0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
Brian係度set up緊部電視,整緊啲電線0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
得咪架!!有得睇未架?? ...睇下個電視架,都係啱啱好放到部新電視咋! 仲有啲電視部分凸咗電視架出面!!!0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
set up 咗!!有電視睇喇!!0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
啲野食係新電視影出黎架!! 我覺得啲顏色好sharp..所以影底0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
依張相都係新電視影出黎架!!好似成蝶都係我面前!!.哈哈!!


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
依張相係商場食食下野, 無端端啲燈黑晒,原來天花有starlight睇!!
0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
見唔見到啲雪花呀?? 我都係睇咗陣就走咗, 抬高頭睇條頸都好tired...哈哈!!

No comments:

Post a Comment