Vandusen Park Festival of lights

December 23,2013 (Monday)


我這年聖誕, 好像是新移民一樣.  身邊好多人都係我面前, 介紹溫哥華聖誕節嘅好去處. 比我知.

奈何, 這個十二月, 我和Brian的時間真的很不夠. 試過連星期日都開工,  每天啲時間都好似渣盡先有啲啲剩. 好忙, 好攰!!

不過, 第一個搬咗黎溫哥華嘅聖誕節. 點都唔會簡單.  Brian 點忙都為我準備一啲驚喜. 他晨早買定Vandusen Park festival of lights嘅入場票. 揾日大家得閒就一齊去睇. (我哋Dec 23, 先得閒去!!)

Vandusen Park Festival of lights--- 係溫哥華聖誕節其間, 重點遊覽之一.  一到十二月, 這公園附近, 泊滿晒車和旅遊車. 經過這個Park 附近,都例必塞一塞. 我見到公園附近啲Traffic 都驚驚哋.    

個Vandusen Park (公園), 一到聖誕, 就咁受歡迎, 就係因為這個Park, 每年都將公園裡面啲樹木, 全都掛滿聖誕燈, 一入到個Park, 一片唔同顏色聖誕燈, 全係面前出現, 好光猛之餘, 仲好壯觀.  真係一去到Park 行個圈, 都感受到好強節日氣息. 我仲有啲感覺自己入咗一個戶外聖誕party 咁.

除咗全公園啲樹都掛滿聖誕燈, 公園內仲有好多關於聖誕節嘅唱舞表演, 聖誕燈光噴泉, 聖誕老人坐雪鹿車(合照), .......雖然係全個過程, 全是戶外, 凍係有啲凍, 但成個公園佈滿人, 又佈滿燈飾. 好熱鬧嘅聖誕氣氛.

Of course, 多謝Brian 安排, 令我有不一樣的溫哥華聖誕感覺.



↓一入到個Vandusen Park, 就見到個燈光噴泉表演,啲聖誕燈會隨着聖誕節歌曲閃亮


↓Vandusen Park 門口, 入到個Park 見到好多好多聖誕燈.



↓再行入啲個公園, 見到更加多聖誕燈, 公園裡面, 無論高樹or 係草地, 都有聖誕燈裝飾


↓個公園真係多聖誕燈, 多到唔知點影


↓越行入個公園, 就越見越多聖誕燈


成個公園, 齋係啲唔同顏色聖誕燈. 都覺好有聖誕氣氛.


↓啲聖誕燈, 真係好多, 真係公園裡頭, 每棵樹, 都掛住聖誕燈


↓這個公園好多人去, 好彩啲人個個都好禮讓, 仲主動幫我&Brian影合照


↓公園裡面仲有聖誕歌樂團表演, 唱聖誕歌. 還有聖誕老人坐住鹿車, 同人影合照


↓個公園, 真係行到邊都好靚.


↓這公園 就係因為周圍都係聖誕燈, 真係夜麻麻去依個公園, 都感覺好光猛



--------------------------------------------------------------------

鏡頭一轉, 講返這天(Dec 23)嘅下午. 我同Brian 係中午時間,約埋係商場,  一邊食lunch, 一邊係商場買聖誕禮物.

我哋今年, 真係好last minutes 先買晒啲聖誕禮物. 因為我兩真係好忙, 買禮物送禮. 都無咩時間做.  真係到平安夜嘅最後一刻. 先攪得掂.  好彩趕得切.

亦好彩, 臨近聖誕時份, 有啲商店係6am 就營業. 我同Brian 係(Dec 24)返工前, 都可以沖去商店買聖誕禮物.  之後, 放工之後, 嗱拿聲包裝好送出.  希望下年唔洗買到咁趕啦!!



↓去商場買聖誕禮物, 送禮. 依張相就係商場嘅聖誕裝飾.

                                                                                                                                                     





















↓Dec 23, Lunch time係商場, 真係好簡單食個包, 就沖去買禮物, 可能我&Brian買聖誕禮物比人, 都希望對方係用得着, 所以, 我哋買聖誕禮物, 會用較多時間去搜邏 








30 comments:

  1. 嘩 的聖誕燈好靚好閃呀 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~成個公園都好閃亮. 入到去, 我都好開心!!

      Delete
  2. 真係好多燈,有啲眼花繚亂呀~~同埋你地好有心,咁忙都堅持花時間選購禮物,讚!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~個公園啲燈, 真係好多, 但咁樣先有氣氛!!
      ~其實,每年都會係聖誕節買禮物送禮. 因為每年都收到好多聖誕禮物!! 而今年忙咗少少, 先攪到咁趕!!
      ~不過, 買禮物比人, 真係希望對方會用得着. 所以, 年年都花好多時間買!!

      Delete
  3. 吓?星期日仲要返工?
    Brian真係好有情趣丫
    咁妳買左D咩俾佢呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~係呀!! 星期日都開工. 自己時間都無咩剩!!! 所以, 今年聖誕前夕, 啲時間趕到不得了!!
      ~Brian 係好鐘意整啲特別野! 好聽係情趣, 唔好聽, 真係嚇親架!!
      ~年年一樣, 都係買手提電話比佢. 他實鐘意.

      Delete
  4. 哎呀D相咁靚, 點解放大唔到o既??

    ReplyDelete
    Replies
    1. cow cow:
      ~我唔想整到篇blog好大篇, 所以, 兩張相夾埋一齊post!!

      Delete
  5. 由朝早睇到夜晚!
    諗起細個去尖東睇燈飾。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~又唔係朝早睇到夜晚!!! 係由黃昏5pm, 睇到8pm 囉!! 由於5pm 太陽未落山, 所以, 有啲相係光光哋, 似朝早!! 哈哈~~
      ~我細個都有係尖東睇燈飾. 都好掛住當時嘅感覺!!

      Delete
  6. 色彩繽紛,Brian好細心浪漫呢!
    咁妳有無咩表示呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 難得係溫哥華渡過聖誕節, 應該去多啲溫哥華地方, 但估唔到, 我哋只抽到時間去一達地方. 不過, Vandusen 啲燈, 真係好靚.
      ~我無咩表示呀!! 大家交換聖誕禮物囉!! 不過, 這個聖誕節好多節目, 又多野做, 有時令願休息, 都唔周圍去!!

      Delete
  7. 好多聖誕燈~~~好有氣氛呀!!!!感覺好浪漫呢!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~真係公園每棵樹, 每達草地都有聖誕燈, 夜麻麻入到公園, 都好光猛. 一邊行公園都好開心!!

      Delete
  8. Replies
    1. Mabel:
      ~都係呀!! 他帶咗我黎溫哥華之後, 對我仲好. (其實, 以前他對我都好, 而家更加好!!)

      Delete
  9. 真係好有聖誕氣氛,現場梗係仲靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我影相馬馬, 可能影唔到個感覺出黎, 但自身個park 裡面, 真係好有氣氛!! 啲聖誕燈好多好多呀!!

      Delete
  10. 成個公園都有佈置燈飾好壯觀呀~好靚~感覺好浪漫咁~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~真係每棵樹, 每達草地都有聖誕燈, 行咗好耐都唔捨得走!!

      Delete
  11. Vicky :
    公園燈光璀璨火樹銀花好靚啊 ! 真是不一樣的聖誕節目 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~好開心, 溫哥華啲公園會舉行依啲聖誕活動. 聖誕節去下依啲地方, 先感覺過聖誕節!!

      Delete
  12. Replies
    1. samwei:
      ~係呀!! 就係彩燈會, 我唔識點形容Light festival. 你用"彩燈會", 形容得好好!!
      ~個公園, 每棵樹, 每達草地都有聖誕燈, 真係好似身置童話書裡面, 我行咗個公園好耐先捨得走.

      Delete
  13. 個公園啲燈飾好靚呀 又好氣紛!!!
    真係要讚吓Brian 好細心 大家咁忙都諗定節目 買定票同你去睇燈飾 so sweet~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee
      ~真係估唔到個這個公園咁落力整到每棵樹, 每達草地都有聖誕燈. 裡面真係好靚, 我行咗好耐先捨得走!
      ~唔知我and Brian 係咪, 係一個新地方從新發展, 我哋大家都珍惜咗大家好多. 有時, 我覺他顧及我比以前更加多. 睇燈飾, 只是一小部分. 他真係比以前更細心!! 希望一直keep 依份心落去!! 哈哈~~

      Delete
  14. 嘩.....聖誕節燈飾好靚, 好多色彩....!
    但仍好凍嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~聖誕燈真係好美...我行到唔捨得走!!
      ~現在都ok, 零上溫度!! 但出街點都包實自己!!

      Delete
  15. This park is very beautiful ! Which area is this park in ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~個Park 係Vancouver West (5251 Oak St.) 每年十二月至一月,全公園都係聖誕燈!! 好多人去架!

      Delete