出街食

January 7,2014 (Tuesday)

剛過去十二月和一月頭, 好精彩. 差唔多, 日日都出街食飯咁濟.

以前, 一到聖誕節, 就請大假. 放假啲時間free啲. 都唔覺自己應咗咁多約

不過, 應約咗一次, 第二年就會連續!! 而且好難得會連續. 所以, 啲慶祝聖誕節嘅飯. 多多都去!!

但今年十二月, 剛在新position無耐. 邊請到假.  工作+ 應約. 日日都一齊進行. 原來都好攰!!

不過, 十二月係開心月. 點趕, 都會去食!


↓十二月和一月都係聖誕+新年, 所以, 每次出去食飯, 都會帶埋聖誕禮物送比人. 黑色箭咀指住個堆紙袋, 就係送給人嘅禮物!! 送禮物, 送到一月頭! 哈哈~~




















↓今年唔知點解, 聖誕及新年時, 個個食飯, 都話要食中菜.  不過,溫哥華啲中菜和環境都很不錯. 我好鐘意. 圖中個蝶「甘蔗雞」---好特別. 還有飲酒.



↓有日去咗食茶餐.  乾炒牛河, 台式飲品和焗白汁意粉



↓依日, 係weekend, 出街食足全日. 下晝食粥和炒麵(啲穫氣好好).  而晚餐, 同Brian的長長輩食飯. 其實, 我覺Brian很怕見長輩. 因為Brian的長輩, 都是書香世家, 有點嚴肅. 有點規則. 但我接觸過之後,我又覺ok嘅!! 但傾談要講英文!! 畫中係火焰支竹羊腩煲 (但影唔切啲火焰)


↓Jan 1, 每年都會去同一個地方食午餐. 食咗fish & chip, all day breakfast and 奄例wrap 配牛油果醬


其實, 仲有好多好多餐, 但無一一影相!!

某些外國人or 長輩, 真係會覺食飯時, 同食物影相,係一件很奇怪嘅事, 甚至係一件無禮貌嘅事!

雖然聖誕及新年, 出街食咗好多餐, 但食咗啲咩, 就無用相機一一記錄! 自己記得就算!!

而由十二月到而家, 都好似食過幾餐住家飯咋.  反而, 住家飯係自己人. 點影都得. 哈哈~~





↓住家飯: 雞腿薯仔西蘭花意粉, 還有日, 食咗海鮮意大利飯+西蘭花


↓住家飯: 豉汁蝦+梅子排骨, ......另一日食雞翼, 白菜, 蒸三文魚和湯


↓依兩餐, 係趕唔切返去食住家飯. 工人留餸, 自己翻熱食



















32 comments:

  1. Replies
    1. samwei,
      -自從住在依度, 真係食咗好多好美味嘅食物, 搵年你同老dad飛過黎玩和食. 而且英國有直航飛溫哥華.嘻

      Delete
  2. 我有時同外國親友也不太敢影相 佢地覺得我們好怪 咩都影一餐。。。但我真的很想即時send給朋友及爸媽我在做什麽呢 哈
    你果邊的食物好豐富呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katie,
      -外國人文化唔同, 身在外國謂有入鄕隨俗. (但有時比較特式嘅食品, 都會偷雞影下)
      -不過, 自己人圍內食飯, 就算身處外地, 我就會影!!!等自己記得.

      Delete
  3. 書香世代但要用英文交談,好fusion,好得意喎!
    唉--->來個抱抱吧! 喺影食物相相時同妳有一樣感歎呢!有次去Bymark同朋友(要強調係白人)食飯,已經好忍手只係影自己嗰碟,都比佢+server串到我上天花板,怒呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      -Brian 個邊d親戚, 係中國人, 但鐘意講英文. 仲講得好斯文嘅英文!! 但都好nice.
      -你個外國朋友點話你?
      -此終外國人文化唔同. So 他們覺我哋同食物(死物)影相嘅行為, 好怪!! 所以我係外國人or長輩面前, 都唔影食物相(但有d比較特式嘅食品, 例如....出火焰嘅食物,都會偷雞影下)
      -所以, 出去食飯時, 見到同枱有人影相, 我會好開心. 哈哈.

      Delete
    2. 忘了說,當初我寫強調係白人就係想話佢不停笑我係typical asian, 外加許多其他廢話,不過,我都會同佢玩串番佢除咗steak & potato,咩都唔識食 :)

      Delete
    3. 海豚兒:
      ~其實, 我覺年青一代外國人,都興同食物影相嘅!! 但有啲人仲未接受到.
      ~我試過, 去西餐廳食飯, 啲人見我影食物相,仲以為我係記者!! 哈
      ~同朋友出街食飯,都係互相尊重, 有時啲食物影唔到相, 食落肚, 都已經好enjoy!

      Delete
  4. Replies
    1. Angela,
      -你真係唔同咗, 你胃口好似大咗, 以前好少係依度講"咩都想食".
      -不過, 依度d野食, 大部分都好美味!買餸d餸又好鮮, 我有好多嘢想再食過㖭!! 嘻!

      Delete
  5. 年尾年頭哩段時間真係特別多飯局架~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~無錯!! 個個都襯聖誕節及新年, 假期比較多, 就會聚一聚!! 遲啲農曆新年, 都會出多啲街食飯!

      Delete
  6. 出街食同住家飯都咁精采,好彩有影到相啫。
    去到温哥華,我就想食中菜同埋日本菜,太多選擇喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~其實, 出街食飯, 都係影唔到太多相, 不過, 都唔緊要啦!! 食咗落肚, 都係開心嘅!!
      ~我都覺溫哥華啲中菜和日本菜, 真是太多選擇, 而且味道還不錯!! 我而家都仲有好多間餐廳想試!! 你去旅行, 係咪容易啲買到機票?? 咁多啲過黎溫哥華....食食食!!
      ~我知你返hk, 玩得開心啲!!

      Delete
  7. 住家飯都擺到咁靚,so nice 呀^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan
      ~而家啲住家飯,唔係我煮, 但有住家飯食都食得好開心.

      Delete
  8. Vicky 你搬咗去溫哥華之後咁忙 咪小咗機會自己煮嘢食 有無技癢同掛住啲 LC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~你好心水清, 我真係黎咗溫哥華之後,都無咩點掂 LC 呀!! 雖然, 現在無咩點用LC, 但係街見到LC產品, 都想買!! 好掛住LC.

      Delete
  9. 點解你成日都出街食好野? 呢次又邊度啊? 超吸引! 另外有無出去食dineout?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~我真係每個week 至少出街食一餐飯, 聖誕及新年假期, 仲出街食, 仲更加多!! 黎緊農曆新年, 已經知道有幾餐要出街食!!
      ~反而無去Vancouver winterlicious. 你有無去??

      Delete
    2. 無去過winterlicious啊! 好少會冬天去toronto
      點解你個"新移民"仲食食過我?!
      aiya~你介唔介意介紹下樓上既中菜, 黎緊農曆新年+親戚探訪所以要諗諗有咩飯局地方*煩惱中*

      Delete
    3. ichigo:
      ~蝶「甘蔗雞」----我係Dynasty Seafood Restaurant (皇朝海鮮酒家)食, 地址係108-777 Broadway West. Tel:604-876-8388
      ~間茶餐, 我係數一間名為SoHo嘅茶餐廳食, 地址係 3466 Cambie St, Tel: 604-873-3686.
      ~火焰支竹羊腩煲----我係"玉麒麟海鮮酒家" Kirin Seafood Restaurant 食, 地址係555 W 12 th Ave. Tel 604-879-8038
      ~Jan 1餐brunch, 我係White spot 食, 依間周圍都有分店!!
      ~同你啲親戚食得開開心心!

      Delete
  10. 小心食得太多, 脹大個胃啊! ^V^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~已經脹大咗啦!! 哈哈~~

      Delete
  11. 返完工後再約人出街食飯真係好攰架,依家weekday都盡量少約人
    我覺得D住家飯仲吸引喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我以為你鐘意一放工就出街食dinner㖭. 見到同班飲食朋友, 食得好開心!!
      ~不過, 食得街外飯多, 有住家飯食, 係會好舒服!!
      ~你得閒影多, 你啲住家飯相出黎, 我想見見你啲Hello kitty & LC.廚具呀!!

      Delete
  12. Vicky ...餐餐都好豐富 !!
    有時一些聚會, 飲宴, 我都唔敢對住D美食影相,...
    無得留下回憶.....都幾可惜 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~同美食影唔到相, 唔緊要啦!! 食咗落肚, 享受到,都係開心事!!

      Delete
  13. I also will not take pictures if there are other not too closed friends there during the dinner !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~你都係架!!
      ~不過美食, 食咗落肚,都係開心!!

      Delete
  14. Replies
    1. Ophelia:
      ~出街or 住家飯, 都美味!! 好喜歡溫哥華這邊啲食材夠新鮮!!

      Delete