Bridesmaid

December 28,2013 (Sunday)

事前, 我講過, 我無啦啦要做伴娘.

而我唔識個新娘, 個新娘的樣貌, 都從未見過. 當起伴娘來, 純倅為幫一個Auntie手. (這Auntie就是新娘的奶奶)

做伴娘的日子,終於來臨. 這天, 晨早7am 就去酒店找個新娘!!  (對新人,都係早兩日, 由香港飛黎加拿大--溫哥華!!)

雖然, 我說做伴娘, 但我感覺自己, 在這天似做一個臨時演員和公關多啲!!

一到酒店, 有專人幫我化妝, set頭. 之後, 我就等.....

等.....攝影師黎, 我就埋位. 攝影師要我做咩, 我就做咩.  要扮同新娘帶珠蓮, 扮和新娘着婚紗, 扮同新娘傾計.  (要有眼神傾接觸喎!好似我唔捨得她嫁出去咁). 還要扮開門接開門利事, 還扮玩新朗.............!!  而另外一邊箱, 做伴朗的Brian 也做同樣工作.

之後攝影還移遷出戶外. 去了多個溫哥華旅遊地拍攝.  當中, 我扮同對新人行街, 扮老友記, 扮開心,興奮樣......  我也在場幫新娘打點啲裝速. 還有, 等....... 等埋位, 影其他不同角度嘅shots!! 成個演員咁.


---------------------------------------------------------------------

忙足全個下晝, 但都成4pm 先返酒店.  新人就去咗瞓. 我就去酒店大堂set 張簽名table. 又由酒店房搬新人啲大型結婚相和所需物品去酒店大堂, 雖然Brian有係我身邊, 但兩對手, 攞得幾多. 來來回回數次, 才完成!!

但由於新人要求, 每個賓客都要影張相, 之後, 即場送贈給賓客, 作紀念. 所以, 我要做greeter. 賓客一到, 就捉住他們去攝影師嗰邊影相, 但當然, 我唔可以一見到啲賓客就叫人影相, 影相.......點都要welcome 前welcome後, 還傾下兩句.  頓時, 感覺自己好似一名公關.

到晚宴,同一班外籍人士一齊坐, 全是第一次見, 但要特別招呼他們, 要有語言交流, 當中晚宴的細節, 要加點解釋!! (自己又公關上身)


但在晚宴, 我都坐唔到幾耐, 食都無咩點食, 我就定時定候, 走去協助新娘換衫!! 好攰, 好攰!!



↓做伴娘, 第一件事係化妝品, set 頭.


↓新娘的奶奶喜歡Hello kitty. 還有結婚用的茶具



↓換咗伴娘裙, 原來我可以有"事業線". 哈哈~~ 我做伴娘, Brian做伴朗


↓等埋位....係酒店房, 周圍影下相


↓啲酒, 係晚宴的紅酒, 但我到晚宴時, 都無時間飲一啖!! 全是高級酒


↓自己有靚妝,靚髮.....而且臨時係空檔, 就影下相


↓當日, 婚宴是以西方營式, 在場佈置好豪華, 場內啲新鮮花全是空運到加拿大!!





















其實, 做伴娘都預咗會攰, 預咗做好多嘢!!

但估唔到, 一個婚禮裡面, 有好多地方, 可以好似做戲咁做出黎!! 早上, 攝影師所影的video, 全是在婚禮上播放, 所有賓客感覺對新人, 去了許多地方, 做了很多中國人所做嘅儀式.

但其實全部片段, 都係一個一個shot 咁拍. 攝影機離開, 就即散. 還有許多婚禮的東西, 都是做出黎. (因全個過程, 我在場嗎!!) 

雖然係咁, 但如果我從賓客身份看, 依個婚禮, 是攪得不錯, 甚至係攪得好好.  婚禮場景美觀, 流程很順. 能夠比到賓客高貴, 舒服, 和溫馨嘅感覺!!

有啲婚禮着重, 點玩對新人, 有時係依部份, 玩得好時, 就好得意. 唔好就會覺好俗氣.

因此, 依個婚禮, 沒有玩新人, 從賓客去看, 是一個高貴, 大方及好得體的婚禮.  

不過, 當日的奶奶達到一個大方, 得體嘅婚禮. 而新娘又唔介意當中做戲的過程. 兩者都歡喜. 她們開心就得了!!

婚禮完畢(12 am), 我任務完成, 就即走. 其實, 我走時很肚餓, 但我攰到一返歸, 即刻除衫和除鞋, 就瞓.

返七日工, 都無做一日伴娘, 咁攰!!




44 comments:

  1. 好靚啊, 有冇勾起你同你老公結婚時的情景呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cow cow,
      -哎吔, 我未結婚. 反而參加依個婚禮, 吸收到啲經驗

      Delete
  2. 嘩, 真係好攰呀~做好朋友既姊妹都攰, 但開心大於攰, 如果比著我係你, 我諗我已經攰到唔識講野
    D情節流程咁樣做戲咁做出黎, 第日睇返D相真係會開心??
    我自已個人覺得麻麻地~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~我嗰日除咗攰, 真係唔知講咩好!! 新娘仲優閒過我!!
      ~其實, 個婚禮都係招呼長輩, 對新人黎到由香港坐飛機黎加拿大擺酒, 都係長輩意思. 他們黎擺酒, 好似交代咁. 所以, 個過程係點. 對新人唔care!!

      Delete
  3. 真係好難想像同唔識既人做伴娘
    妳同Brian好襯丫
    冇新娘相既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~這場婚禮, 所有主意, 都係當日的奶奶做主意(奶奶----即係Brian屋企的友好朋友). 我都係幫這奶

      奶手, 先做伴娘!!
      ~不過, 另一角度睇, 係依場婚禮個新娘, 一個朋友都無. 連新娘父母都無黎. 而且, 新娘又初到加拿大就即刻結婚, 咁樣結婚法都結得幾孤單!!
      ~我同個新娘, 生靄到連相都無一齊影過!!

      Delete
  4. You looked great!

    4pm 先返酒店. 新人就去咗瞓 <- What?!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~Thanks, 其實我嗰日好攰呢!! 之前又唔夠瞓. 個樣係倦容多啲!!
      ~對新人有jet lag呀!! 所以, 拍完video, 影完相就話要瞓一陣!!

      Delete
  5. 做伴娘預咗會係全場全日最忙嗰個(除非你唔稱職), 一次半次當係經驗.

    其實唔係所有婚禮都要攪到咁假咁做show, 有時候無即場video無咁多假相玩新人之類, 比較sophisticated, intimate嘅婚禮會令主人家同賓客更滿意更舒服. 有錢容易, 有taste難.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~我都預咗做伴娘唔容易, 今次連伴娘以外嘅工作都做埋!! 真係攰到不得了!! 不過,參加依個婚禮就

      真吸收到啲經驗, 識到啲攝影師, 清楚咗溫哥華啲婚禮型式. 到自己攪都唔會盲摸摸
      ~我曾參加過其他婚禮, 雖然有啲婚禮唔係話好豪華, 但感覺溫馨. 不過, 今次個禮婚嘅男家, 比較有頭有面, 所以, 個婚禮要做得好得體. 所以, 個過程唔係好着重. 反而個結果係點, 比人嘅感覺係點先最緊要. 一家唔知一家事啦! 人哋係點, 唔理啦!!

      Delete
  6. 好得意,同個唔識嘅新娘做伴娘。但真係一個好經驗呢。
    VICKY條事業線真令人羨慕。條裙嘅色都好襯你,靚靚!
    我影過婚紗相。要我帶三個BRA,帶完唔只事業線,有北半球添。= )
    婚禮形式個個不同,最緊要一對新人開心。我覺得我哋做伴娘賓客應該替佢哋高興就得嘞,而唔係用我哋STANDARD去評論。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我只識新娘個奶奶,都係依個奶奶要求,我先做伴娘!! 哈. 不過, 我參加依個婚禮吸收到啲經驗, 起碼知道溫哥華嘅婚禮模式, 睇到人點整, 自己未來要攪都有個譜.
      ~我都有啲啲pad 先有事業線嘅效果, 原來有啲事業線,好睇好多!! 哈哈
      ~你有影婚紗相㗎, 仲有北半球....好美麗喎!! 想睇!! 不過, 依個世界, Bra 真係偉大發明. 真係咩人帶咗特別嘅Bra 都有顯著效果. 哈哈~~
      ~人哋結婚, 又唔係我結. 人啲唔介意,我做旁人, 都出唔到聲啦!! 所以, 我依篇blog講到個婚禮咁, 我初頭寫完,都唔知好唔好post出黎好!! 好似講人哋的不是咁. 不過, 我都係講自己感覺, 都唔係喺度話人. 所以, 後尾都照post 依篇blog.
      ~不過,依家好驚自己第時要攪婚禮啲嘢. .......一早知婚禮會唔簡單. 但比我想像中更覆雜!! 好驚!!

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~我又唔可以話係假. 但個結果比到人好舒服, 而且好得體!!
      ~對新人唔介意, 都無所謂!!

      Delete
  8. Vicky 好靚靚 好鍾意你同啲花 ( 綠色花瓶 ) 一齊影那張相 個笑容好靚 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~個張 ( 綠色花瓶 )相係break time 影, 休息地方無咩人, 所以,個人放啲, 可能係咁, 依張相笑容好啲啦!

      Delete
  9. 你兩口子好登對!!!! sweet sweet ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. katie:
      ~Thank you!! 其實我哋個日, super 疲倦!!

      Delete
  10. vicky
    太興𡚒 忘了說你好靚靚呀 ^^ !!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katie:
      ~Thank you. 我鐘意自己當日個髮型!!

      Delete
  11. 終於等到這篇伴娘blog出場啦!不過,真係抵等,妳這天的經驗實在太有趣啦! 見妳用臨時演員、公關形容自己,我忍唔住笑咗出嚟!
    雖然辛苦,不過這year end project終於完成,而且妳嘅裝、髮型、服飾好靚。You look stunning!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你又會記得我要做伴娘?? 好好記性呀!!
      ~咁個日, 我嘅感覺, 真係覺得自己係臨時演員和公關嗎!!
      ~今次做伴娘, 係就做咗好多嘢, 連唔係伴娘要做嘅野都做埋, 而家諗返起, 覺得自己好勁!! 哈哈~~ 但從中都取到啲經驗, 到自己要攪個婚禮, 就唔會盲摸摸!!
      ~當日, 自己係點嘅樣, 真係睇相先記得!! 不過,我鐘意自己當日個髮型!! 同埋有班化妝, 髮型團隊, 時時跟住, 真係幾攰, 都keep到個精神樣!

      Delete
  12. Vicky好上裝, 好靚樣呀!
    第日到妳自己就會先知先覺啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~當日, 我真係無咩所謂. 完成任務, 好開心! 不過,我鐘意當日個髮型, 而且, 吸取到溫哥華擺酒嘅經驗!!

      Delete
  13. "好似我唔捨得她嫁出去咁"..........哈哈哈.....笑c.....
    嘻嘻.....做伴娘真係好累架,不過都幾開心,至少可以扮靚靚麻,heehee....
    vicky,你的look good good....索呀.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~當日, 個攝影師成日講啲野出黎, 要我入戲咁!!
      ~咁又係, 做伴娘可以扮靚靚, 而且吸收咗好多結婚嘅經驗添!!
      ~Thank you, 當日倦容好利害, 係化妝令到個樣精神!!

      Delete
  14. 好犀利~做完全唔熟新娘既伴娘,真係唔容易既事~~!!
    不過最後婚禮順利完成,都算係一個好好又特別既經驗呢!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~我識個新娘個奶奶, 而且,新娘個奶奶係我男朋友個家嘅best friend. 所以, 依個伴娘角色, 我點都要幫忙!!
      ~而我自己又剛剛跟男朋友黎溫哥華定居, 今次咁掂身參加人婚禮, 真係取到好多經驗, 而且, 明白溫哥華攪婚禮嘅模式係點. 要攪婚禮係邊度揾攝影師, wedding planner, 都知道. 到自己要攪個婚禮, 都唔洗唔知頭路!!

      Delete
  15. 好奇怪, 新娘在加沒有好姊妹嗎? 有自己好姊妹做伴娘, 開心好多.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~新娘係香港飛黎溫哥華兩日, 之後就結婚. 她自己都唔知加拿大係點, 仲點帶個自己嘅朋友黎!! 新娘理自己啲婚禮, 都好趕, 都顧唔到朋友啦!!
      ~而我識得新娘嘅奶奶, 而且這名奶奶,係我男朋友個家嘅Best friend 所以, 我就幫手做伴娘啦! 而且, 對新人都唔太理結婚過程. 只要個婚禮滿足到當日嗰 個奶奶意思, 就得㗎啦!!

      Delete
  16. 你好靚呀~~仲好犀利,可以幫唔識嘅人做伴娘^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我當日, 有專人跟足我成日嘅妝容, 我當日雖然係好攰, 但都keep到個精神樣!! 都係化妝所暢
      ~我識新娘個奶奶, 新娘個奶奶又係我男朋友屋企人嘅best friend. 還有種種原因, 我要做伴娘囉!!

      Delete
  17. 好似做埋大吟姐的角色。

    祝你和BRIAN新年快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~真係呀!! 這一天, 真係一人飾演幾個角色!! 我覺做演員,原來都唔容易!! 明白做演員感受!! 所以, 依日做咗一日伴娘, 攰足幾日!!
      ~我也祝你和阿豆生活愉快!!

      Delete
  18. Replies
    1. 涼粉子:
      ~有, 有plan....雖然一早都知依一步唔容易行!!但見到現實, 依一步, 比我想像之中更難行,我真係越來越驚行依一步!!
      ~係呢?你當時同大少係點?英國和香港.....都有婚禮?

      Delete
  19. 好攪笑....從未見過新娘~~你都算唔話得咁幫手
    好快到你嫁啦~~~~哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~咁我識得新娘奶奶, 我都係答應新娘奶奶,先做伴娘!!
      ~我.唔。想.咁。快.到我!! 依一步唔易行!!

      Delete
  20. 雖然感覺似做左臨記,但係呢..我個注意力去左你地度啊
    好sweet ,好期待快d知道你地的大日子多d ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~依個婚禮, 當學識到一啲溫哥華嘅結婚程序和資料!! 到自己需要時,都會知知哋!!
      ~我越來越怕自己嘅大日子!!

      Delete
  21. You are so good to help your auntie. You can treat this as a rehersal ! Anyway, it was fun and just tired for one day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~個Aunite 係Brian's mom 嘅best friend. 所以, 點都會幫下手!!
      ~無錯!! 參加依次婚禮,就當攞經驗. 到自己時, 都有點頭緒!!

      Delete
  22. 今次妳做伴娘已吸引不少目光....下次到妳做主角就不得了啦...!
    婚禮....就是一場戲..! 做給別人看的

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你都覺婚禮似做給人看.....但每個父母, 都要啲仔女做一次!!

      Delete