與鐵人生活

January 12,2014 (Sunday)

一星期, 返足七日工, 真係同鐵人一樣!!

Brian 在這星期就變了鐵人, 真係一猛大眼, 就準備返工.  周末兩天, 也要上班. 講真, 真係好攰呢!!  (其實, Brian係連續返工13日, 之後, 先放一天---星期日. 好恐佈呀!!)

而我在Brian 星期六, 日.  還要返工時, 便走去咖啡店, 溫下書. 大家齊齊努力啦!!

雖然係星期六,日. 不能放慢腳步休息.  但星期六, 日的晚上, Brian放咗工, 都照樣同我出街!! 有時, 我都想他休息多啲. 但他係周末放咗工, 更加期待出下街!!

咁又係, 短暫行下街, 食下嘢, 其實, 都幾relax下嘅!  




↓Jan 11,星期六放咗工, 同Brian行商場, 一月就見到農曆新年裝飾物. 仲周圍都有桃花裝飾!! 而我手上渣住個白膠袋, 係脆皮燒肉黎!! 溫哥華啲燒蠟---好好味!! 但唔記得影相!!




↓Jan 11, 星期六放工, 晚餐去food court食. Brian比我影響, 喜歡食車仔麵和格仔餅!! 而我就食蒙古烤肉餐. (有辣羊肉, 燒餅,餃子和湯)



↓Jan12,星期日放工之後, 去了食台灣菜, 因為這天, 係我同Brian 一齊14年半嘅日子. 我哋好like 食台灣菜, 台灣菜啲味好岩我哋, 所以, 食台灣菜慶祝!! 而我覺依邊好多台灣移民, 啲台灣菜好正宗.  食咗皮蛋肉鬆凍豆腐, 台灣肉腸, 肉燥飯




↓還食了好香口的鹽酥雞和好肥美的鹵水豬大腸.(而家, 寫blog 時, 見到依兩樣, 好想食多次!!)



-------------------------------------------------

Brian這個鐵人, 除了返工和出街食飯。

回到家, Brian還同他Daddy研究, 新蒸爐, 還要搬搬枱枱, 蒸爐的適合位置!!

他真係日日做多多,都好似仲有能量!! 唔洗差電咁! 比着我, 周末只係溫習, 都攰啦! 但他工作, 出街, 還搬搬枱枱及研究. 但他的還柏力依然!!

原來, 我而家同緊一個鐵人生活!!

↓聖誕時買給Brian's daddy嘅聖誕禮物!! 到而家先用. 這份禮物係一部擁有Oven+Steamer (焗爐+蒸爐)功能嘅廚房用(玩)具.


↓揾好地方放置部steamer, 就即刻試用部steamer, 第一激, 整冰糖燉蛋, Yeah!! 第一次就順利....啲燉蛋滑嘟嘟!!




41 comments:

  1. vicky看來你們二人也很喜歡出街街呢 都很好呀 讓你更適應溫哥華生活 brian真的很鐵人哦!!!! 你最後的燉蛋相看得我口水流呢 !!
    祝 馬年新年快樂 天天幸福快樂哦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katie,
      -我哋真係好鐘意行街, 感覺出下街, 好似生活會精彩啲.
      -冬日食下甜品係清潤啲, 個滑嘟嘟燉蛋, 我都好鐘意. 而且用蒸爐整, 更方便
      -多謝祝賀,祝你馬年順境,身體健康

      Delete
  2. 新年快樂呀~~
    難得有時間行下街食下野都係RELAX呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. TinTin morita
      -我都祝你新年快樂, 身體健康. 事事順境
      -我哋成日覺出下街, 先感覺生活精彩啲,哈哈

      Delete
  3. Oven+Steamer 有這功能的玩具, 真係入廚都變成 樂趣無窮....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬日winter,
      -而家廚房用具越出越新, 越出越多功能, 好好用.而家蒸嘢食生活方便好多.

      Delete
  4. 我覺得多倫多啲燒味都好好,溫哥華實仲正。
    估唔到嚟到北美做嘢都咁辛苦。
    燉蛋好靚呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      -我以前都覺多倫多啲燒味都唔錯, 但食完溫哥華啲燒味又有新感覺, 無論新鮮出爐食, 一或灘凍咗食, 都好好味. 由其是依邊啲燒肉好香脆呀!
      -好多人都會覺北美工作會冇OT, 但其實自我哋出黎做嘢都有, 身邊好多人都有OT. 不過我哋一放工就超happy. 行下街已經充到電. 哈哈. 好彩係, 我同Brian 都當行街係興趣. 哈
      -燉蛋---用蒸爐整, 好方便. 用埋冰糖. 仲感覺潤啲㖭

      Delete
  5. Is it normal for Brian's jobs to work weekends? Or is it just in Vancouver?

    蛋肉鬆凍豆腐 <- my mom made it all the time when we were younger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus,
      -算係normal, 係加拿大, 多倫多又好, 溫哥華又好, 週末工作or OT係normal. 其實以前都係咁, 但就冇返埋星期曰咁癲, 不過返星期日係少有啲. 通常一星期6日工作, 都Normal.
      -你有冇整返皮蛋肉鬆豆腐比返自己啲小朋友食? 依個皮蛋肉鬆豆腐一齊食,個味好夾!!!

      Delete
  6. 我都係與鐵人同住,如果要我好似我老公咁個個星期飛來飛去(星期一朝早要5點起身)一做就6/7年....我一定唔得,佢仲要夜晚放工做埋運動,最近又買咗好多運動DVD跟住做。

    忙還忙,你哋都要保重身體。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci,
      -其實你老公都好有毅力, 做埋運動. 我哋反而行街多!!!!
      -我覺係北美, 無論做邊一行, 都會有人要工幹, 有人要OT, 有人要早班... . 無論係點, 一放工, 就要咩都放下, 唔好帶埋工作返屋企. 所以我同Brian 就一放工就行街. 哈
      -你依句"忙還忙,你哋都要保重身體"-------好touching. 你好關心我& Brian. 多謝你呀!

      Delete
  7. 嘩!Brian返足7日咁慘呀?
    佢放假返工,咁妳做乜呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli,
      -返7日工, 都係間唔中一次. 通常我哋一星期返6日. 不過返足全星期, 係比較攰.
      -如果平時Brian 返工, 我又唔洗返. 我會睇書, 温習和上綱. Or 出下街買曰用品

      Delete
  8. 祝新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!
    這個爐有埋 steam 功能真係好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei,
      -個蒸爐真係好好用, 好方便. 如果size 大啲仲好. Haha
      -多謝祝賀, 我祝你馬年行好運, 身體健康, 工作愉快, 事事順境

      Delete
  9. 我估Brian都應該好鍾意佢嘅職業,如果唔係都好難可以"頂"得順,不過,點都要保重身體,最緊要make sure佢開車時唔好釣魚!
    我都覺得vancity嘅台式食物好正,見到妳D相相,我流哂口水啦,但都唔及妳個滑滑燉蛋咁吸引!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      -Brian 工作係投入, 他集中力好過我. 我心散d. 哈哈....
      -我感覺溫哥華比較近亞洲, 又多亞洲移民, 所以溫哥華亞洲食品唔差!啲台灣嘢食, 好yum...有機會食下吖!
      -個燉蛋.......其實唔係亮點, 我 & Brian 想試蒸爐多d. 其實中式烹調, 蒸嘅菜式都唔少, 廚房有蒸爐方便好多!!!

      Delete
  10. Hi Vicky,
    恭賀新禧!
    祝妳們繼續N個十四年半慶祝!
    豬大腸好吸引呀!邊度有得食呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛SHI 家庭,
      -多謝祝賀, 我都祝你事事如意, 身體健康
      -碟鹵水大腸係"王記" 食. 份量好多, 價錢好合理.

      Delete
  11. 恭喜恭喜! 我都希望可以遇到1個同我14.5年既人

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ichigo
      -其實, 我數錯, 應該係14年零七個月. 哈哈.......你都一定得. 你一定會搵到一個倍你好多好多年嘅人. ..... 祝你心想事成.

      Delete
  12. Hi Vicky 祝你, ur family, Brian & his family 馬到功成、身體健康! And also many many 十四年半慶祝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky shum,
      -多謝祝賀, 你最近點呀? 我祝你心想事成, 身體健康, 每日開開心心

      Delete
  13. Hello vicky, 新年快樂!
    做野之餘都要休息多d 呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu,
      -多謝祝賀, 我都祝你身體健康, 心想事成. Hannah & Emma 快高長大.
      -多謝關心, 我哋會休息多d.

      Delete
  14. Vicky , 新年快樂 ! 祝你們龍馬精神 ! 身體健康 !
    嘩 , 原來溫哥華工作同香港差不多咁忙 , 多多保重 ! 工餘行街街非常好吖 , 等同叉電 .
    喔 , 可蒸餸的焗爐這玩具好得意 , 期待你們更多用蒸爐的食物分享 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~多謝祝賀, 我也祝你萬事如意, 身體健康!!
      ~我太耐無返香港, 但邊度地方都有人開OT, 但我和Brian一放工, 就好happy!! 周圍揾地方去, 先安樂!! 哈哈~~
      ~個蒸爐不錯!! 有時翻熱啲野食都唔會太乾!!

      Delete
  15. 燉蛋真係快靚正喎!
    新年快樂,事事開心如意~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. charmaine:
      ~燉蛋簡直係容易整, 又滋潤. 依家有埋蒸爐, 整燉蛋, 就方便好多!!
      ~我都祝你心想事成, 身體健康!!

      Delete
  16. Replies
    1. Pat Chao:
      ~Yes, Long time no see, How's everything Big Daddy??
      ~我祝你馬年行大運, 事事順境, 身體健康!

      Delete
  17. VICKY, 祝你和BRIAN新年快樂!龍馬精神!步步高升!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~多謝祝賀
      ~我都祝你和阿豆, 事事如意, 身體健康!!

      Delete
  18. 一齊左好耐呀,成14.5年嫁啦
    好勁呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~其實, 唔止係14.5 年, 我數錯, 應該係14年零七個月先岩!!
      ~時間真係快就真!!

      Delete
  19. 請問蒸爐邊度買得到?搵過溫哥華唔覺眼有得賣..夠大蒸魚嘛?THANKS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jove,
      -我係oakbridge centre 間Bay department store 買部蒸爐.
      -這蒸爐, 我在溫哥華很多地方見到. 好似係kerrisdale間London drug, Park royal mall 間London drug 和 Park royal 裡面間Bay department store 都見過.
      -綱上話可以蒸魚, 但未試住.
      -但試過用黎蒸腸粉, 蒸韓國餃子, 蒸魚容燒賣, 和整燉蛋....效果滿意.
      -平時, 用黎keep warm 啲veggies, or 翻熱餸菜. 啲水份冇咩留失. 而且這爐又有grill 功能, 將街外買啲炸物, 放入爐grill 熱. 會脆bob bob.
      -你上以下綱址, 你會清楚個蒸爐個size 和型號及用法https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151751427169149.1073741829.10594824148&type=3

      Delete
    2. 唔該你呀, 我會去睇睇, 無MIELE唯有買住呢個頂住先~

      Delete
    3. Jove:
      ~係加拿大溫哥華都有Miele 陳例室㗎!! 同時都有steam oven 賣. 但價錢都幾昂貴. 而且, 啲steam oven 好似係built in steam oven. 唔似香港個啲可以獨立擺放.
      ~以下是網頁, 你可以參考http://www.mielevancouver.ca/vancouver/Products.aspx?pcID=3|1

      Delete
    4. 係呀, 我知有MIELE, 但得buily in, 我廚房無位呀陰公! 都唔明點解成個北美都無獨立擺放賣, 香港果d又唔岩電壓...

      Delete