New Year Eve

December 31,2013 (Tuesday)

Dec 31晚---除夕倒數ball.

每一年都同Brian屋企人一齊去!! 大家一齊去咗依個ball, 六年啦!!

以前, 居住係多倫多, 都會特登去完依個除夕倒數ball先飛返多倫多!!

今年, 就唔洗啦!! 做了溫哥華人, 理完工務上嘅事, 就直接去個Ball.

個Ball完咗之後, 又唔洗執行李. 趕住飛返多倫多啦!! 感覺好爽.



---------------------------------------------------


而每一年, 去除夕Ball 前, Brian's daddy例必摷個平時無咩點用嘅相機出黎, 要我& Brian 係大廳影啲相先出門口!!
   

↓要去Ball, 就妝扮下,查咗好多嘢上面....哈哈~~ 好啦!! 每年化完妝,指定動作, 就係去大廳等Brian's daddy, 他要幫我and Brian影啲相.  唔知點解,但每年都要咁. 等嘅途中, 玩下先!!


↓每年都係喺大廳影下相, 同Brian一人一張!!

↓每年都坐係同一張梳化影!! 座姿動作也一樣


↓今年有整聖誕樹, 就有啲新意, 同聖誕樹影埋相. 再同大廳張檯, 又影下. 影到差唔多!! 就出發去除夕倒數Ball.



其實, 每年去依個Ball, 都係食下嘢, 跳下舞, 睇下music band表演,  抽下獎, 到最尾就倒數!!  年年個流程都係一模一樣!  .......(不過, 我今年就抽到個headphone!! Join 咗六年, 先第一次抽到獎品. Yeah!!)

但每年, 係依個ball裡面, 見到同一班Aunites and Uncles, 見到他們健健康康, 談笑風騷. 我覺得好開心!! 唔知係咪人大咗? 覺得健健康康, 才是最好!!


↓到咗除夕倒數ball現場. 話咁快由2013年去2014年啦! Happy new year

↓除夕Ball, 離不開跳下舞


↓除夕ball當日嘅食物, .....而我今次係除夕Ball抽到份禮物, 去咗個Ball 六年, 今次第一次抽到我手中個number. 有個新headphone 用


↓進入倒數啦!! 帶定酒店準備嘅新年飾品倒數......2014年啦!!



------------------------------------------------------

過去的2013年, 經過許多突發性嘅事!! 以往不會寫回顧. 但2013年對我黎講, 是特別的一年.

由2013年頭, 大風雪暴, 不能上飛機, 在機場大小櫃面撲機位, 差啲係機場瞓.

2013 六月, 去了法國. 目的是旅遊, 但換來每一日, 都好像同賊佬博鬥.

2013七月, 決定離開多倫多. 申請離職.

2013八月, pack 箱, 解除多倫多的大小事項(包括租約, 保險....), 還有, 四妹結婚.

2013九月,手背受傷,留下疤痕. 完全離職. 定居溫哥華. 做溫哥華人, Brian上新工.

2013十月, 我有新position. 每天早起出門.
.
.
.
還有, 很多很多新事項, 都是2013年突發性發生. 真是每天都面對新挑戰.  但很感恩, 每件事, 好像有解決方法係前面等緊我. 也很有幸, 我的另一半, 一直和我一起抱住信念, 一步一步輕鬆的走下去!!

原來, 有很多事情,原本以為自己不可能做到. 但事情一發生, 環境迫住做!! 原來自己是能夠做得到.

還有, 這年的經歷,令我更珍惜Brian的愛護.

也感恩主, 2013年, 所帶給我的平安, 順利和健康.

2014年甚至係2015年, 這兩年, 我應會有更多變化的年份. 這些變化, 我知會是面向更好. 只要慢慢行, 我知我和Brian會做得到!!

祝福大家2014年, 每天能輕鬆, 順利和健康.


41 comments:

  1. Hi Vicky,
    妳的裝扮好優雅呀!
    在2014年, 每天能輕鬆, 順利和健康.
    祝福妳:
    誠心所願!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~多謝你讚賞和祝福!!
      ~我都祝你在2014年, 每天都是順利和健康!!

      Delete
  2. Wish you all the best in 2014. Treasure health and everything you have!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~Thank you.
      ~我都祝你工作愉快, 身體健康

      Delete
  3. 可以齊齊去除夕倒數ball~每年都可以同同一班人過大除夕~真係好開心~!!
    祝福你的2014,事事順利!!!!最緊要身體健康!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~其實, 我初頭去除夕倒數Ball 有啲驚! 但去多咗, 同啲人熟咗, 反而每年都希望依日快啲來臨, 見到每一個熟識嘅人, 有一種開心, 安樂嘅感覺.
      ~我都祝你在2014年, 每日都開心快樂. 每個16號更精彩!!

      Delete
  4. 年年都一樣,人生就悶啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~而家, 我反而希望年年都一樣, 日日有新挑戰, 其實個人好容易攰!! chinese 有一個話: 平凡是福! 係真㗎!!

      Delete
  5. 你著哩條裙好好睇呀~~有信心、又識感恩,你嘅2014一定會更精彩!祝福你地未來一切平安順利:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~多謝讚賞和祝福!!
      ~條裙, 我好簡單, 係百貨公司買, 又唔係貴, 都着過幾次!! 好彩個款都ok!! 唔會out!! 哈哈~
      ~我都祝你係2014年, 順順利利, 做麵包更加美味!!

      Delete
  6. 你舊年都好大改變喎,但仍有平安,喜樂,健康,感謝主。
    一年一次化行粧,玩吓影相,得閒對比吓啲相,可能都幾好玩喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~2013年, 都估唔到自己可以做到咁多野!! 真係極特別都一年!! 而家回顧返, 都要錫啖自己先得!!原來relocation 真係一點都不容易. 以後咪攪我!!
      ~有時, 睇返以前啲相, 會勾起許多回憶. 所以, 每年都唔介意影啲相.
      ~祝你2014年, 身體健康.

      Delete
  7. 嘩 你好靚又瘦呀 !!!!
    2013年也很多變動 但最重要是有brian及家人在身邊支持 2014大家要努力哦

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~角度問題, 其實我真人, 無人咁講!! 我好大舊就真!!
      ~有人支持, 真係好大推動力量!!
      ~祝你2014年, 每日都開心, 健康!

      Delete
  8. Replies
    1. Ka,
      -多謝讚美. 都係影相角度問題. 而且post上黎,當然㨂啲好睇d嘅相上黎. Haha

      Delete
  9. 可以扮靚靚去Ball真係開心啦,我未去過呢:p
    Ball場除左妳地外,其他朋友有冇去,識唔識人架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli,
      -其實我第一次去ball都有啲驚驚哋, 因唔知會見到啲咩人, 以前細, 又怕自己會失禮, 但化妝嗰part好好玩. 以前讀書嗰陣時, 一班查娃娃女仔一齊去ball玩. 好開心. 但大啲就同Brian 一齊去.當中識到啲人, 之後年年都約埋係ball場識嗰d朋友一齊去.當聚下. 其實去ball, 都係食下嘢, 跳下舞, 抽下獎, 傾下計, 聽下live band music,....就係咁.

      Delete
  10. VICKY呢排成日要著靚衫!
    好鍾意你第一幅相,好自然好靚女,應該做你個BLOG嘅頭像。
    舊年的確好多事發生,但似乎全部都係帶嚟更好嘅人生(除咗條疤痕)。
    祝你新一年更加好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      -年尾多宴會, 就要扮多d靚靚. 而家諗返12月, 原來出街食咗好多餐飯. 但係開心嘅!
      -舊年, 對我黎講, 係好特別嘅一年, 每件所發生嘅事, 都發生好突然. 真係好多挑戰嘅一年, 但因為咁, 令我更珍惜自己身邊嘅人. 人真係要有d經歷先識珍惜. 所以2013年, 令更成長. 感恩.
      -而手背的疤痕, 就是一個提醒, 每次一望到, 都提自己做事唔好心急. 我以前真係太心急, 所以有咗條疤痕. 好彩條疤痕淺色咗好多.
      -我都祝你會越來越越好, 無嘢擔心. 一切順利. 我希望有年去NY 同你和B女去行行!

      Delete
  11. 原來, 有很多事情,原本以為自己不可能做到. 但事情一發生, 環境迫住做!! 原來自己是能夠做得到. <- so true.

    Happy 2014!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2,
      - 真係迫到埋黎就會做到. 其實自己以前低估咗自己. 嘻. 所以凡事,都唔洗驚, 淡定d, 有耐性d. 唔好拖, 要做就做. 原來好多嘢, 都做得到. 祝你2014年生活愉快, 心想事成

      Delete
  12. 有ball去真係好正呀,成機可以扮下靚!香港似孚得大劉級既人先有除席ball去。2013轉變真係好大,但溫哥華天氣怡人,我諗住得舒服d!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aerin & Eunice,
      -我以前見你dress up去IFC 睇fashion show. 我都好想去呀!!
      -其實去ball, 都係食下嘢, 跳下舞, 傾下計, 抽下獎, 睇music band 表演, 就係咁. 但每年去依個除夕倒數ball, 都約埋同一班朋友, 去依個ball, 有d似朋友聚會多.
      -2013年, 對我黎講, 真係許多大變化. 不過, 但憑新開始, 實會萬事起頭難, 但run順咗, 我相信之後嘅路會更加好.但好彩搬得合時, 溫哥華冬天天氣,對我黎講好適合我. 如果我仲未搬, 仲係多倫多, 今年多倫多又日日-30度, 身在其中, 我會好depress. Anyway, 感恩
      -祝你和Aerin 仲有爸B 身體健康, 開開心心每一天

      Delete
  13. Vicky :
    每年慣常同一位置影相 , 若干年後重看相片回味一下 , 我諗那種感覺一定好得意又溫馨 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~可能Brian's daddy就想咁. 所以, 年年都要我哋影!!

      Delete
  14. 每年都一家人 齊齊整整 健健康康的一起迎接新一年來臨 已是很值得感恩的事情
    很喜歡 Vicky 的性格 懂得感恩 唔會 take it for granted

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~可能人大咗, 思想都唔同咗. 健康和齊整, 真係用錢都買唔到!! 依啲健康和齊整, 亦唔係必然. 所以, 平平安安渡過每一年. 確實感恩!!
      ~祝你新一年, 順順利利.

      Delete
  15. 我鍾意去BALL, 間中可以打扮下,幾好玩架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      間中打扮下, 着下靚裙, 而且, 又令到自己同平時唔同. 真係幾好玩!!哈哈~~

      Delete
  16. 好鍾意第一張相相流露著不經意的氣質,好好睇呀!
    係唔係之前返工/OT好辛苦呀?好似瘦咗D(不過都好好睇),要好好保重呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 手背條疤試下搽La Mer,有用架! ;)

      Delete
    2. 海豚兒:
      ~多謝, 第一張相, 係化完妝, 即刻影. 但張相, 啲燈光馬馬!! 不過, 多謝你讚賞!!
      ~好開心, 比人話瘦咗! 因為我真人好大舊. 哈哈~~ 其實, 我覺自己好似差唔多, 啲褲頭都係啱啱好, 無闊到呀!!
      ~La mer 可以令疤痕減退㗎!! 我有La mer eye cream 唔知得唔得? 其實, 我而家用緊Olay, 而家好似淡咗啲色!! 不過, 多謝你話我知!!

      Delete
  17. 嘩......年年都影,Brian daddy 真浪漫,你地有冇幫brian daddy & mon 影番呀,heehee ^^
    你好slim 呀,巧靚.....
    去ball 好開心呀,好上流社會feel.....
    我成日都有個問題,究竟去 ball 場,女士手袋放o係邊架呢....我見d 明星用hand carry 超細果d....Vicky,你用咩袋架?? 如果用超細果d,咪只放到好小野 ??.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~有, 每年我和Brian都會幫Brian daddy & mom 影返!!年年都影一輯
      ~我唔slim 係影相角度問題!! 其實, 我真人幾大舊!!
      ~去ball真係無咩野要帶!! 我都係帶個類似長型銀包嘅手袋仔去, 帶支唇膏, 幾張紙幣or 車牌 and 信用卡. 同電話, 就咁就得!!所以唔洗大大個手袋!!

      Delete
  18. WA~打扮得好靚呀~夕倒數ball一定好有氣氛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~都係每年打扮一兩次!! 而且, 每次去ball, 都約埋自己一班朋友去!! 所以, 去ball似聚舊!! 哈哈~~

      Delete
  19. 每年都影一張,第日睇反好得意的

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~你講得無錯!! 早排睇返前幾年影啲相, 都笑咗出黎!!哈哈~~

      Delete
  20. Replies
    1. charmaine:
      ~多謝你呀!!
      ~祝你新一年, 快快樂樂!

      Delete