早餐

January 24,2014 (Friday)

在Brian家住, 最精彩就係朝早嗰餐---早餐.

我知「早餐 」係每日最重要的一餐. 

但Brian家的早餐格局, 好似tvb 套 《名媛望族》咁.

他家的早餐, 是一餐好豐富的西式早餐. 餐具很齊全和整齊, 驟眼望去張breakfast table......感覺好宏偉呀!!




↓這就是Brian家的早餐



一般Brian家的早餐. 有粟米片, 麵包,果汁, 牛奶和 水果(通常係藍梅, 但我鐘意木瓜, so 有時會有木瓜食).

雖然, Brian家的早餐, 唔難食. 但日日都係依啲早餐, 真係會有點厭. 

有時, 我和Brian會用點籍口, 越獄.......出街食早餐. 先返工. 哈哈~~



↓試過去加拿大快餐店A&W 食早餐, 試過係超級市場買個波蘿包+ 支飲品--當早餐




其實, 外國啲早餐, 食黎食去都係嗰啲. 但由於, 我同Brian係偷雞出街食早餐, 行徑有點神神秘秘. 令到一個好簡單嘅街外早餐, 變得好刺激. 

以前, 都無諗過morning 時份, 同Brian會咁好玩. 哈哈~~ 


↓有時,又會食下麥當當早餐. (豬柳蛋漢堡+熱辣辣薯餅--好Perfect!)


由於, 我和Brian嘅工作地方嘅中間點, 係麥當當餐廳. 有時, 趕唔切出去食早餐. 就會lunch time 約大家去食返餐!!

講真, 有時真係做到頭都大, 出街食返餐. 個腦袋, 都舒服啲.


↓朝早趕返工, 食唔切早餐, 會約Brian 食麥當當午餐.


偷雞出街食早餐, 係好好玩. 但有時啲早餐, 例如: 麥當當, 係比較漏. 唔健康. 

所以, 會轉戰去咖啡店. 

由其是, 周末上班前, 都會獎勵下個心靈. 飲杯特式香濃咖啡. 

↓星期六上班的咖啡--Mocha and Caramel Flan latte


↓有時, 見到星星咖啡店內, 有好多人都會買杯星星咖啡, 但食其他星星咖啡店, 以外嘅食物, so我咪學下人, 係超級市場買個包, 再買杯星星咖啡飲, 當早餐.   (豬肉鬆包 and 椰絲波蘿包)


↓我試過, 買盒granola bar +咖啡, 做一個好飽肚和很醒神嘅早餐, 去得咖啡店, 所以, 買張debit card, 咁買咖啡方便啲. 原來星星咖啡店, 有馬年生肖debit card


其實, 我以前係香港住, 通常會食粥, 做早餐.

但有一放假, 由其是暑假, 我Daddy 就會係返工前帶我去食港式早餐. 食完之後, 我就返啲暑假興趣班.  

港式早餐, A餐, B餐, 永遠是最經典. 但黎咗加拿大之後, 反而無咗港式早餐, 依件事.

但早倫, 聖誕節期間, 無意中經過工作附近嘅商場, 比我發現到商場裡面, 有間港式餐廳. 而且, 間港式餐廳有早餐供應.  而且, 餐廳還用A 餐, B餐, 作早餐代號. 好親切呀!!

而Brian 食咗這間港式餐廳的早餐之後, 便一食就愛上.

係呀!! Brian雖然係香港出世和係香港長大過, 但他係香港時, 無接觸過港式早餐㗎!!   他連咖哩魚蛋, 格仔餅, 魚蓉燒賣, 車仔麵. 都係我帶他食, 他才識食!!

自Brian 試過, 港式早餐嘅A, B餐. 他間唔中, 都會提議去食港式早餐.  哈哈~~

但港式餐廳離公司遠啲啲, 真係要預早plan 定, 先食到!!



↓港式早餐, 炸菜肉絲公仔麵, 煎雙蛋, 波蘿包配熱飲, 好perfect


↓港式早餐, 又快, 又熱辣辣, 又飽肚. 不過, 都唔太健康, 都唔可以日日食.





--------------------------------------------------

講完早餐, 講其他時間飲飲食食嘅嘢先.....

有時放工, 放得遲. 都會安慰下個心靈, Brian 會買台式珍珠奶茶外賣. 一邊翻熱啲dinner meal, 一邊飲Bubble tea. 

我覺加拿大依邊, 啲珍珠奶茶好飲啲, 正宗啲!! 可能依邊都多台灣移民!!

↓原來溫哥華啲珍珠奶茶(行街), 係咁樣包裝. 我飲芋頭奶茶, Brian飲荔枝綠茶 



而零食, 係平時必食, 因為太口痕啦!! 

好彩, 溫哥華依邊, 港式零食比較多選擇!! 而且價格都幾相宜. 每個周末都會買啲食下!!


↓零食 


↓而有一日買零食見到kit kat 有馬年朱古力, 買黎應下節都好!

















38 comments:

  1. Replies
    1. samwei:
      ~我以前都好似你咁, 但而家出街食早餐, 係神神秘秘, 就會食得特別啲!!

      Delete
  2. kit kat 馬年朱古力... 好搞笑~!!
    溫哥華同多倫多真係好唔同咁喎~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~我都覺馬年朱古力好特別!! 所以, 特登買返歸, 農曆新年都可以擺下!!
      ~你講得無錯!! 溫哥華和多倫多, 雖然大家都係加拿大, 但真係有點唔同!!

      Delete
  3. Both of you need to work on weekends?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~我就一時時, Brian 都係一時時, 先係周末返工!!

      Delete
  4. 可以喺weekday食到港式早餐好幸福呢! 這是我#1飛佛呀!
    不過,我都覺得無論McDonald's/港式早餐都比較heavy,我通常都係留番quota喺weekend先當係個treat咁食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我以前都會treat 自己, 周末先食豐富早餐. 但係Brian家居住, 日日都係豐富早餐, 只係健康/唔健康早餐揀.....哈哈~~~ 而我同Brian出街食早餐, 係在神神秘秘下進行, 所以, 出到街食早餐, 都會食得特別啲啲!! 哈哈~
      ~大家都係香港長大, 對啲港式早餐, 係有啲情意結!! 不過, Mcdonald/港式早餐, 都係唔多健康, 都係間唔中先食下!! 而且, 越獄出街食早餐, 都做唔到太密!! 哈哈~~

      Delete
  5. 溫歌華啲早餐好多選擇喇, 好幸福。呢度都無ABC CHOICE。
    我依家日日早餐係烚旦一隻。
    你同BRIAN返工地方好近?
    MANHATTAN咁細, DONDON搭地鐵過嚟都係 5-10 分鐘但我哋好少一齊食, 因為佢一定要去唐人街。

    ReplyDelete
    Replies
    1. one egg only? i have 2 eggs, yoghurt and milk. But i am not pregnant (haha)

      Delete
    2. Angela
      ~你only食烚蛋一隻, 好似唔太夠!! 不過, 你以前連早餐都唔食, 食隻烚蛋係好好嘅習慣!!
      ~而家同Brian工作地方唔算近, 但順路. 其實, 以前工作地點仲近,行都行到去!! 反而, 未出過去食一次早餐!! 哈哈~~ 人係要有啲神神秘秘先刺激, 而家偷雞出街食早餐, 就越食越開心!! 哈哈~

      Delete
    3. Mrs. Tin Tin:
      ~你早餐好豐富呀!!

      Delete
  6. 哈哈哈....好攪笑呀 ^^
    嗯,可以想像到你地偷雞食早餐一定好開心、好刺激....哈哈.....
    我都鐘意食港式早餐,好味 XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~就係因為偷雞出街食早餐, 食得更開心!!
      ~我都鐘意港式早餐, 又豐富又飽肚!! 而且, 左配右塔都得!!

      Delete
  7. 仲有仲有.....brian 家的早餐真係好靚呀,不過其實我覺得 brian 的家,無論早、午、晚三餐都擺得好靚,好似高級餐廳咁,真係每一餐都係享受呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian的家, 早,午,晚三餐, 都擺得好整齊, 真係每一餐都係咁!!

      Delete
  8. 你講同Brian 偷雞出街食早餐 好好笑 其實......咁都幾好玩 hahaha...... 可以拍吓拖仔 又可以玩吓神秘 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~以前, 屋企樓下咩都有, 反而一餐早餐都無去食過. 真係要偷雞下, 神神秘秘先好玩, 不過, 話明偷雞, 都偷唔到幾多次, 偷得太密, 會穿煲, 有限真係最珍貴!! 哈哈~~

      Delete
  9. Vicky :
    kit kat 馬年朱古力好配合新年啊 ! 香港冇0架 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~可能咁岩比我見到kit kat 出咗馬年朱古力.
      ~香港除咗kit kat, 我覺仲有好多賀年食品!! 應該好熱鬧!!

      Delete
  10. Hi Vicky,
    Brian 家的早餐在另外一張枱吃的嗎? 跟食飯的餐枱唔同咗?
    日日吃同一樣野, 龍肉都平常啦! 我都有時自己放吓, 唔煮, 出街食架!

    ReplyDelete
    Replies

    1. 愛Shi家庭:
      ~你望得好清楚, 早餐和平安夜嘅dinner, 係唔同餐枱進食!!
      ~間唔中特別少少, 真係會開心啲!!

      Delete
  11. 嘩 !!!! 超多相片分享的飲飲食食 大愛呀 !!! 溫哥華好多野食好多選擇呢 !!! 我也愛食早餐 我現在在美國也每天有豐富早餐 多幸福呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo:
      ~所以, 仍成早餐嘅習慣係好好!!你返到香港都keep住食早餐!!

      Delete
  12. auntie 日日咁早整咁多早餐, 真係勁.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~唔係Auntie整, 係Brian's daddy or Brian 先會整早餐!!

      Delete
  13. VICKY唔知你有無見過加拿大發行的馬年郵票? 親戚放上網, 好似有中文字錯了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~我知加拿大每年都發行生肖郵票, 但我唔係集郵, 又少去郵局, 我真係無望過今年馬年郵票個樣. 都答唔到你, 郵票上嘅中文係咪寫錯字!!

      Delete
    2. 住多倫多的親戚放了上網,係錯字。。。

      Delete
    3. Ka:
      ~我知啲郵票已經發行咗, 錯都改唔返!! 不過, 做郵票核對嘅人, 真係好錯, 中文寫錯都得!!

      Delete
  14. I like these HK snacks. It's too bad that I cannot buy all of them in NY.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yan Yan Tong:
      ~Hihi, 你以前黎過依樹留言未?? Nice to meet you!! 又識多一個NY人!!
      ~其實, 加拿大啲食店, 選擇好多!! 有時間過黎玩下!!

      Delete
  15. 早餐咁豐富,lunch食得落ma?
    嘩!有橙味kitkat,正丫,香港只有白、黑同牛奶味3款咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~又唔係時時出街食早餐, 都係間唔中, 但我lunch 都食得落!! 哈哈~~
      ~依度, 仲有黑朱古力kit kat and 綠茶kit kat!! 以前有香蕉味kit kat, 但出一陣就無再出啦!!

      Delete
  16. 原來早餐的選擇都好多wo
    又豐富真係個好開始

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~早餐都算幾多選擇,但出街食早餐, 都唔可以日日出. 但間中出下去食, 會好開心!!
      ~早餐食得充足啲, 係會有精神啲!!

      Delete
  17. 祝妳們馬年事事順利, 日日有食神啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~多謝祝福, 我都祝你事事順利, 身體健康!!

      Delete