Boxing day

December 26,2013 (Thursday)

   Boxing Day = 大減價. 嘩哈哈~~

   依日, 好多零售店, 早早係6am 就營業. 進行大減價.  啲大型商場真係人頭湧湧, 好迫人!!

   我 & Brian 一朝早就起身......走足三場, (即係三個商場), 去試下瘋狂大購物.  哈哈~~  有啲場, 到最後, 再返兜. 再去一次.  全個購物過程, 都買到幾刺激!!

   話就話Boxing Day 會大減價, 但我感覺, 減得唔夠多! 不過, 都唔理. 減啲啲, 好過無減啦!! 因我知係加拿大零售業, 係減價方面, 唔會太落力!! 不過,  Boxing Day 出去行下, 襯下熱鬧都好呀!!

   而我今年Boxing day 個成果, 好滿足.  真係一袋二袋. 又買到自己所需!! 真係無限Happy~~


↓Boxing Day 商場內, 真係人頭湧湧......



↓Boxing Day購物---戰利品




↓購物完, 走去食個茶餐.  靜止落黎, 才發覺自己整齊嘅裝容, 變都好唔整齊, 頭髮亂晒, Boxing Day shopping爭買嘢, 爭到頭髮亂晒!! 這張相係Brian 隻gear 手表偷影, 我個核突樣!!

↓Boxing day戰利品-----當然要買啲Hello kitty 啦!! 好感動啲Hello kitty, 係Brian 第一樣車我去買嘅物品. 他驚賣晒!! 我買唔到!! 我買嘢, 他仲緊張過我.   這天, 買咗Hello kitty 杯 & 記事薄



↓Boxing day 還買了對boot,對boot有毛毛, 而鞋身下半部係皮質, 啱晒鐘意落雨的溫哥華!!又可保暖and 扇水!! 還買咗對金色手套



↓可能溫哥華環境和氣候, 真係同以前唔同. 因而,日常裝速都有所唔同. 為了適合環境. 所以, 今年置多咗啲衫&褲!!最緊要係Brian都鼓勵我買!! 哈哈~~


還有....買咗化妝品, 其他衫, 還有啲雜不 "none"嘅嘢..不過, 到而家, 有啲戰利品, 已經用咗,  同埋塞咗入櫃.  費事再逐樣影啦!!
 
但好感謝Brian 陪我行足全日. Boxing Day Shopping購物嗰個人係我, 但倒返轉頭, 他仲緊張過我! 

我揀衫時, 他幫我排住收銀條隊.  咁就可以快啲完成交易, 去第二間, 再行!! 仲有, 我試衫,一唔啱. 他又衝去時裝店堆衫度, 揾件啱我size嘅衫, 係試身室門口比我!! 


唔知係咪他帶我黎溫哥華, 他更有責任, 令我生活過得更開心,快樂. 無論什麼日子, Brian 都對我更關心. Brian見我買到嘢, 仲開心過他自己買嘢!!

這個, 第一個溫哥華嘅Boxing Day.  感覺好良好. 
好感恩. 




17 comments:

  1. 嘩!買咗咁多嘢真係開心啦,我好鐘意shopping,所以見到人買咗咁多人都好開心:p
    其實Brian都好鐘意shopping喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都鐘意行街, 但我係唔捨得買嘢, 今年Boxing Day我好癲啦!! 有機會, 我都想同你一齊行街!!
      ~係呀! Brian都鐘意Shopping!! 男士黎講, 好少數會咁!!

      Delete
  2. 對於shopping行街, 我老公當然無Brian咁細心排定隊俾錢, 但佢都算有耐性同埋會肯同我去行街嘅, 亦會喺我試身時俾意見, 都算係咁喇.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~你老公都係細心, 男士性格會容易唔耐煩, 肯同另一半行街和比意見. 好好!! 所以, 我今年boxing day都有讚Brian!! 哈哈~~

      Delete
  3. 你同BRIAN真係羨慕死人。
    VICKY你個衣櫃一定好大! = )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~黎咗溫哥華, Brian比以前更識關心我!! Happy~~
      ~未笑我啦!! ...其實溫哥華啲天氣唔同多倫多好多, 所以, 置咗啲衫, 係岩返溫哥華着!! 所以, 買多咗少少!!

      Delete
  4. Brian is so sweet!

    I don't remember when was the last time my husband go shopping with me, but he does stay home with the kids so I can shop kid-free.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~幫你睇細路, 已經好好啦!! 有小朋友, 講法就唔同啦!!

      Delete
  5. brian soooooooooo sweet !! 有個待自己咁好的男人在身邊 的確很溫暖又幸福呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~黎咗溫哥華, 他仲更加關心...Happy~~

      Delete
  6. Brian訓練有素,百份之二百好男人,希望妳快D有好消息話比我哋聽啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈~ 點解咁多人,都想聽我哋好消息. 其實,我哋最怕依個steps. 太煩啦!!

      Delete
  7. 好鍾意你隻Kitty 杯呀 好colourful 好開心的感覺
    一路睇呢篇blog 一路鄧你開心 Brian真係好錫你^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~隻杯我依家用緊. 用得好開心!! 但之後又買咗另一隻!! 好貪心!!哈哈
      ~黎咗溫哥華之後, Brian真係關心咗好多!!

      Delete
  8. 嘻,買左咁多靚衫,快d 著來睇 ^3^~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan,
      -唔會逐件著, 逐件影. 遲d出街都著, 我出街又會影下相. 啲新買嘅衫, 好快都會係blog 見到

      Delete
  9. boxing day係最好去shopping既日子呀,我都好想去行下商場呀!!

    ReplyDelete