Christmas Eve Dinner

December 24,2013 (Tuesday)

  Christmas Eve Dinner, 係Dec 24 .

  But................我和Brian 係Dec 24都要開OT. 依餐飯, 等齊人, 要係Dec 24嘅11pm 先開始食. 食食下都變咗聖誕日. Merry Christmas 啦!!哈~~  但無計. 原來這邊工作, 都很忙碌.

  我有好多年聖誕節, 原來都係溫哥華渡過, 以往年年聖誕大餐, 都係整火雞, 今年就特別啲, 焗Ham 食.  這夠Ham 仲要係豬肉鋪一早買, 成十幾磅. 好大夠. 但整出黎好香, 唔銀, 仲有煙香味,  好好味呀!!

  其實, 聖誕大餐啲食物, 全是Brian's daddy準備和炮製!!  如果, 等我& Brian 炮製Christmas Eve Dinner, 真係變咗食, 聖誕早餐都似.  不過好佩服Brian's daddy. 以前渣開手術刀, 而家渣鑊剷, 都沒有大分別. 兩者都應付得好好. 全餐啲食物好好食, 仲熱辣辣. (某程度, 所有食物上檯, 仲keep 到熱辣辣溫度, 都唔容易!!)

  這餐, 最驚喜係Brian's daddy 肯用我啲Le creuset 用具整嘢食. Brian's daddy鐘意用, 我遲啲買多啲比佢用!! 哈哈~~

  全餐飯, 雖則得四個人食, 但傾下計, 一人一句, 都食咗好耐. 而且, 仲飲埋酒. 氣氛都唔錯.  食完聖誕大餐, 可以擦聖誕樹下嘅聖誕禮物添. 今天我收到特別多禮物!! 不停擦禮物, 都幾happy~~ 而且, 擦擦下聖誕禮物, 仲收到好多SMS and whatsapp遠方朋友嘅祝福. 真係又擦禮物, 又覆messages.  對手好忙碌, 但係忙得開心!!!



↓有蒜香辣油蝦, 我鐘意蝦下面啲辣油, 我用辣油點麵包食, 好好食. 第二張相, 就係焗火腿. 焗咗幾個鐘.


↓有菜, 火腿肉+ gravy.    還有, 用Le creuset 煮的蘑菇蒜香意大利飯. (risotto), 煙煙銀銀



↓還有白酒.......... Christmas Eve Dinner setting




↓還有甜品--朱古力




↓Christmas Eve Dinner, 我和Brian嘅合照.....見唔見我個樣好攰下!! Brian 放工最遲, 個樣仲精神過我! 女士個樣原來唔捱得!  另外張相,係我偷雞同Brian's daddy影嘅合照. (我趁他講電話唔留神就同Brian's daddy影!!因他唔想上鏡, 原因係, Brian's daddy說, 那天着得唔太好, 但恤衫+西褲+皮帶, 我覺係屋企咁着, 好型!! 我着運動衫咋!)



↓食完Christmas eve dinner, 就擦啲聖誕禮物!




Brian 由細到大, 聖誕例必出國玩, 我同Brian一齊之後, 係聖誕節都跟他去旅行.  係唯獨這一年沒有出國. 其實,去邊一度過都無所謂. 大時大節, 原來身邊有人祝福和記掛住我. 一齊倒數, 一齊擁抱. 比去旅行, 遊山玩水更難得.




















32 comments:

  1. 平安夜都要OT好唔開心喎,我以為妳地個邊會放假或會早放,香港好多公司都會早放
    我覺得個張相Brian攰過妳喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~無辦法, 有陣時要趕, 都要完成埋去!! 先走人. 又唔係得我一個做, 全team 都一齊做.
      ~香港而家對員工都幾好, 有得放早!!
      ~Brian 無化妝, 我有化妝架!! 所以, 我真正樣, 係仲攰!! 其實,係依日Brian都好攰!! 他忙碌過我. 但依日之後有假放, 已經開心無限倍!! 哈哈~~

      Delete
  2. Hi Vicky,
    祝你們 2014, 一世甜蜜呀!
    BRIAN的爸爸咁後生就唔揸手術刀改揸菜刀??? 好浪費人材啊!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭
      ~多謝祝福!! 祝你新一年, 新年快樂, 身體健康!!
      ~都無話浪唔浪費, 他開心就得啦!!

      Delete
  3. 哈哈,Brian daddy 好型呀,在家都恤衫+西褲+皮帶,如果家裡只得我同我老公,我運動衫都唔著,all day 睡衣喳,哈哈哈....
    你地個聖誕大餐好豐富呀,引c 人,個焗火腿見到都覺好味道 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~講真, Brian 屋企比較有規律, 就算我唔係Brian屋企住, Brian's parents 一起身, 無人客,都換走睡衣, 着便服+皮帶!! 係屋裡面, 着得好斯文. 比我...都係all day 睡衣就算. 舒服嗎!!
      ~火腿---好好味!! 我食咗好多呀!!

      Delete
  4. Christmas eve都咁忙又真係估唔到喎,係有好多last minute嘢定係妳本身好有責任感想完成所有嘢至放假呀?
    比我都會好開心Brian's dad肯用,感覺好無分彼此嘛!佢對le creuset有咩用後感呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都估唔到可以做到咁遲, 但全team 人一齊努力做!! 不過, 放假前做完, 放假都放得開心啲!!
      ~其實, 他肯用Le creuset, 都係咁岩他follow 個食譜, 係用Le creuset 黎煮. 所以, 他就肯用Le creuset 囉!! 其實, 他未慣用Le creuset架!! 但唔理, 遲啲有機會買比佢!!哈哈~~

      Delete
  5. Brian's Daddy鍾意用, 係一個最好理由買多D LC~~ 哈哈!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~你講得無錯!! 我會比多個籍口自己買多啲LC.
      ~你近排點呀!! 等我去多啲你個blog 巡下先!! 祝你新年快樂, 身體健康!!

      Delete
  6. 平安夜OT咁夜都真係好少有,希望你倆嘅工作來年無咁忙啦。

    過西方節日我都係鍾意食火腿多過火雞好多,味道濃好多好味道,不過一肯要夠熱至好食,下次試吓焗蕃薯加綿花糖,都係節日傳統。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~都唔少有, 以前係多倫多都試過!! 不過, 好彩係全team 人都好好!!
      ~承你貴言, 來年工作無咁忙.
      ~Good idea........焗蕃薯加綿花糖. 聽到配塔好吸引!! 有機會, 會試下!!
      ~我對火腿和火雞, 我都ok!! 兩樣隔一日食, 仲好食!! 哈~ 不過火雞製作高度啲, 火腿就慳時間啲!!

      Delete
  7. 你哋工作真的很忙 連聖誕前都要ot 現在還忙嗎 要小心身體呢
    你個樣唔覺攰呀 同Brian's daddy影嘅合照都好精靈呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我自己都估唔到, 聖誕節前, 都會做到咁遲, 好彩end up係順利. 現在, 好返啲啲啦!! 你好有心!!
      ~其實, 當日幾攰!!因我依家12:30am 前就瞓. 但依餐大餐之後, 係聖誕holiday. 就開心玩落去!! 但真正面容, 係好攰. (當日我有make up 架!!無make up唔上鏡添!! 哈哈~)

      Delete
  8. uncle 比你吸引咗用LC, 以後有伴買啦. 呢餐簡單得黎好豐富

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~其實,都唔係我吸引他用LC. 係咁岩佢follow個食譜, 係用LC 煮. 所以, 他咪超跟囉!! 不過, 唔理啦!遲啲有機會, 買啲比Brian's daddy用. 哈哈~~

      Delete
  9. Vicky, 原來妳喜歡食辣嘢.....
    聖誕節一家人食飯, 最溫馨的...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我超愛辣!! 食完暖淋淋, 感覺好暖!!

      Delete
  10. XMAS EVE 都開工!好彩兩個一齊,咁都無所謂。
    BRIAN DADDY煮嘢幾叻喎。 咁多餸四個人一定食唔哂。
    嗰盒朱古力我都有買嚟送比DONDON父母,唔知好唔好食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我早過Brian 啲啲off, Brian做到10pm. 不過, Dec 25,26 放假就超開心!!
      ~依啲時候嘅dinner, 實整好多, 實食唔晒!! 但係見到咁大埋頭食物, 先似聖誕節. 其實, 而家仲未食晒夠火腿. 放咗freezer. 哈哈~~(因為聖誕前後, 都有出去食好多餐!!無時間食火腿)
      ~ 盒chocolate 係唔知邊個送, 我哋當甜品食. 有幾粒朱古力都唔錯!! 你好有心, 聖誕送禮物比Dondon 父母!!

      Delete
  11. I am surprised Brian's father cook ham since ham isn't all that healthy.

    I do agree that ham tastes so much better than turkey, which is usually dry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois Plus 2:
      ~Yes yes, 你開始了解埋, Brian's parents 嘅性格!!
      ~我都好surprise, Brian's daddy 會整Ham, 不過, 好可能他買個本新食譜書, 有教整Ham, 所以,他想試下整!! 但食完依餐, Brian's daddy會提議我&Brian去做運動!! 哈哈~~
      ~我對Ham or 火雞, 都ok!! 兩者隔咗一日食, 都ok!! 其實火雞, 唔係好dry!!

      Delete
  12. 揸手術刀同菜刀都係刀,最緊要佢開心就得嘞。
    煮得好食又有人欣賞,都有好大滿足感架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~無錯!! 渣咩刀都好, 最緊要開心!! 我都覺Brian's daddy因為成日抱住開心心情, 所以, 面容比同年嘅人年輕!!
      ~而家, Brian's daddy好鐘意煮野食, 越煮越有成功感, 我又可以時時試新菜式添!!

      Delete
  13. 聖誕大餐好豐富呀!!仲要係Brian daddy一個人煮好勁呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~聖誕大餐, 當然大埋頭,先似樣!! 不過, 最後都係食唔晒. 放咗係freezer.
      ~Brian's daddy有興趣煮野食嗎!! 他越煮越開心......依餐整咗好耐, 而且, 全部菜式上檯, 仲熱辣辣. 依方面好難掌握到咁岩!!

      Delete
  14. 英國都唔興聖誕節出國, 要回家一家人過的。eve 都要OT真辛苦呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我依邊興聖誕出國, 一到聖誕機場好繁忙. 新聞都keep update住機場嘅繁忙!! 不過, 加拿大太多移民, 出國=返屋企!!
      ~Eve 係平常日, 而且係十二月, 係繁忙啲!! 好彩完成. 可以放心放假!! 我有個妹, 聖誕日仲比公司急call 返工添!! 我25, 26 號有假放.....無限開心!!


      Delete
  15. The dinner produced by Brian's Daddy must be very yummy ! You have Turkey for dinner ! So happy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~Brian's daddy 啲野食,好美味, 每次都食好多!! 今年我哋食咗Ham.

      Delete
  16. Vicky ,
    自制焗Ham 好犀利呀 , 要焗咁耐真係非常好耐性 ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~焗Ham都有啲技巧!! 不過Ham 好好味!! 好食啲野, 真係花多啲心思!!

      Delete