刺激

December 15,2013 (Sunday)

望返自己本相簿(photo albums). 原來聖誕前, 食咗餐泰國餐未講. 而家開始寫返先.

依餐泰國餐, 我形容為....一餐好刺激嘅一餐飯.  但唔係因為泰國食品辣, 所以我形容依餐泰國餐刺激.

而係, 去食這一餐泰國餐之前, 所發生嘅經過, 令我感覺這餐飯好刺激.

首先講下, 我平時係星期日嘅指定活動-------就是4:30pm 去教堂, 彌撒完咗.  我, Brian & Brian 父母, 四個人就會出街食埋dinner. 就返歸. 準備Monday 的來臨

但通常依餐dinner都係去教堂附近嗰間港式茶餐廳食. 雖則間茶餐廳唔難食, 但Brian's daddy 食開就有情意結. 時時去, 但咁様去法, 會厭㗎嗎!! 我& Brian ,還有Brian's mom 已經投訴....但Brian's daddy 點樣都照去!!!

但依一日, 去完教堂. Brian's daddy 揸車去食dinner條路. 唔同咗! Brian's daddy 仲話.....會帶我哋去一個"神秘的地方" 食dinner!

嘩吓, 我, Brian and Brian' s mom 聽到, 不知幾興奮. 係車上大叫YEAH!

係依個時候, Brian's daddy 每轉一條街, 我哋係車上面, 都贈大眼, 仲不段問, 究竟去邊, 到dinner 間餐廳未㗎? 總之係車上, 不段猜測去邊一個陌生地方. 真係又驚又喜!

最後終到達咗, 雖車程唔遠, 但沿途上一路估那個神秘的地方, 真係好刺激.

原來去食泰國菜, 仲要係Brian's daddy 神秘地訂埋枱喎! 還有,Brian's daddy晨早食藥打定低來迎接依餐泰國餐(因Brian's daddy對椰奶敏感,要事前食一種藥物才能吃有關椰奶的食品)

Brian's daddy 做咗咁多功夫, 仲製造埋"神秘的驚喜".!真係好玩之餘, 又細心!!!

依餐泰國餐, 食物刺激之餘, 事前經過又刺激. 令到依一餐飯相當特別 & 難忘. 雖然依一餐, 過咗差唔多成個月先寫返. 但依家諗返這一晩嘅過程, 真係好刺激. 好開心.

有時, 玩下"神秘", 又幾好玩, 心情仲好刺激!!!!!





↓泰國餐廳嘅環境幾舒服, 但好彩有book 位, 坐冇陣, 間餐廳全場爆滿. 門口仲有人等位. 而頭盤係冬陰公湯, 要好辣. 美味+暖笠笠

↓其他頭盤, 春卷和釀雞翼. 兩者炸得香脆. 好鐘意呀!


↓頭盤的春卷和醸雞翼再食, 因好味道! 還有泰式炒河(Pad Thai), 好有鑊氣.


↓紅綠咖喱配椰汁飯. 好perfect


















28 comments:

  1. 突如其來的驚喜總叫人份外喜悅, 又食得開心:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy Chui:
      ~無錯!! 突然間嘅驚喜, 特別難忘!! 餐飯唔係話食咗啲咩上品食物. 但當中過程就好記得. 諗起都開心!!

      Delete
  2. Brian's daddy真係好細心同有情趣!
    釀雞翼係有咩喺入面架?好似好正喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Brian's daddy 有時都幾玩得!! 但他正經上黎, 又會好正經!!
      ~釀雞翼裡面, 有啲糯米,雞肉,香蔥.....上面有啲甜甜哋sauce. 幾特別!! 嗰日台台檯都有order!!

      Delete
  3. Vicky ,
    Brian's daddy 真是非常細心又識體量家人的好daddy " 讚 "
    你們家庭氣氛好好呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~Brian's daddy要玩起上黎, 都幾玩得!!
      ~其實, 我好感恩啦!! Brian屋企都接受我!! 咩都預埋我!!

      Delete
  4. 嘩,訂埋檯食堆藥打底,BRIAN 爸爸好細心、好浪漫呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian's daddy真係玩起上黎, 真係咩都秘密安排好晒!! 好玩得黎, 真係好細心!!

      Delete
  5. Looks great!

    Is it more fusion Thai food?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~我都覺係fusion Thai food!! 嗰日全間餐廳, 得我哋係asia. 其他都係外籍人!! 但味道不錯!!

      Delete
  6. 刺激泰菜梗係勝過食到熟口熟面嘅港式茶餐廳喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~其實, 港式茶餐我都ok!! 但個個星期都食, 就會好厭!!
      ~依餐泰菜, 我哋全都加辣, 沿途去餐廳個過程又刺激. Happy的一晚!!

      Delete
  7. 真係好驚喜呢 !!! 我都好掛住泰菜呀 回港後要走多轉泰國呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~沿途去這餐飯過程刺激, 啲食物味道不錯, 夠晒辣, 我好鐘意!!
      ~其實, 我未去過泰國!! 見你去泰國食泰菜, 學咗好多野,第時都想去!!

      Delete
  8. 真係好刺激,不過又好開心
    我好想食泰菜呀搞到

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我依餐泰菜比較fusion!!但可以選擇唔同level嘅辣, 我哋揀大辣, 食到好Happy!!
      ~澳門多泰菜嗎??同andy 去食下. 冬天食泰菜, 個身溫暖好多!!

      Delete
  9. 次次去完教堂都去個間茶記?真係好悶喎
    不過Brian 爸爸好好丫,對椰汁敏感都同你地去

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實, 食開個間茶記都唔差!! 但一星期食一次,有啲厭!!
      ~嗰日, Brian's daddy帶我哋入去間泰國餐廳, 我哋都異口同聲. ........有椰奶喎!! Brian's daddy當時仲好淡定,話食咗藥打低, 準備工夫好足!!哈哈~~
      ~不過, 最開心係Brian's daddy有聽我哋呻, 真係無再帶我哋去茶記!! 去食thai food!! 哈哈~~

      Delete
  10. Replies
    1. samwei:
      ~係呀!! 我初初接觸Brian's daddy 都覺他好gentleman!! 到依家一齊生活, 都感覺到!!

      Delete
  11. Vicky 這間泰菜館好有情調....食物又好精緻......正呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~這間泰國餐廳, 有啲fusion!! 但味道不錯!! 好多客!!

      Delete
    2. 邊間黎架? 係咪U&I?

      Delete
    3. ichigo:
      ~無錯!! 就係U&I.

      Delete
  12. Brian Daddy 好專一呢。我識個朋友返廿年工日日同一間茶餐廳坐同一個位。佢話啲伙計日日等住佢去,佢唔想令人失望。Dondon 都係日日同一間餐廳食 lunch 架,不過有時都會揾吓二三奶。
    個 pad thai 好大碟!好,今日 lunch 我都叫同一樣嘢先。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你後尾有無去食Pad thai??你而家唔好食太辣呀!! 我記得你以前, 係Lunch time會食大大兜腸粉+魚蛋, 你而家仲有無食?
      ~嘩!! 日日同一茶餐廳食, 係咪食埋同一樣野?? 我係食方面, 我做唔到呀!!要周圍試新野先開心!!

      Delete
  13. Brian's daddy 這個驚喜真係安排得好好 令到你哋好開心又enjoy 你知啦 有時有啲驚喜嘅嘢 只係得驚 無喜㗎嘛 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~你好驚, "驚喜"......熟絡咗嘅人比驚喜, 都ok!!
      ~Brian's daddy 好細緻, 好多野都安排好好!! 這餐飯, 雖然食啲野, 唔係上品食物, 但食得好好玩, 好難忘!!

      Delete