Park Royal Mall

December 13,2013 (Friday)

聽講, 溫哥華西面, 新開咗個商場. 趁Brian and 我係工作方面, 可以抽到時間. 當然一齊,  去新商場行下.

依個新商場名為Park Royal Mall. 其實Park Royal 商場, 不流都存在. 但現在, 這個商場重新裝修和礦建. 變成一個超級大嘅戶外商場.

而我一去到Park Royal Mall, 就好鐘意, 此於, 商場面積大啲, 鋪頭種類又多啲, 而且, Park Royal Mall 行街啲人好斯文㗎. 感覺行都行得舒服啲.

不過, 這商場都唔近, 要環誇兩條橋, 過足兩次海先到達,  (不過, 計行車里數,其實好短, 只用20分鐘, 仲要時速50km/h 咋! 可能, 住溫哥華一段時間, 車程20分鐘就話遠. 以前係多倫多, 時速100km/h渣成一小時, 才能由娘家回自己屋企).  而家20分鐘車程, 我仲開埋GPS, 好似好大陣像. 哈~~

話題唔好拉太遠, 講返行新商場當日, 我超級興奮呀!! 因為依個商場有啲鋪頭, 係依個商場獨有. 所以, 顯得依個商場好特別. 而且第一次行依個商場, 咩都感覺新鮮啲.

原本來這個商場是買聖誕禮物比人, 但最後竟買了好多禮物比自己. 哈哈~~




↓Park Royal Mall 是戶外商場, 這個商場嘅格局好新穎, 唔係好似一般有蓋嘅空內商場, 而係一個戶外商場黎架!!泊架車入停車場, 就開始在戶外走, 沿途有聖誕裝飾, 而每一間鋪頭都好似一間屋仔, 見啱就行入間屋仔購物...... 而當日朝早食麥當當, 間麥當當裝修好特別,有火爐裝飾. 冬天食早餐都暖淋淋啲!!



↓都話依個Park Royal Mall 啲鋪頭特別, 有間廚具鋪頭, 有大量Le creuset 用具, 好吸引!! 我搬新屋就黎依度入貨!


↓當日行到唔知幾點, 再去麥當當, 因為麥當當出咗Poutine, (肉汁芝士薯條), 味道不錯!! 而且好足料.




↓其實去麥當當另有目的, 因為我哋想差手提電話嘅電, 點知買完麥當當先知, 依間麥當當無差電插座㗎!! 所以, 要去星星咖啡店, 買杯嘢飲, 順便差手提電話嘅電.




↓戶外商場, 就係有樣好處, 就係啲聖誕燈飾同天氣和日光配合, 氣氛都特別啲.



↓嗱, .....當天行商場的戰利品.Samsung gear 手錶和Samsung 電話.



↓還有依一堆戰利品





















↓行商場行到好夜, 最多後去埋食宵夜, 去茶餐廳食, 食咗炒米粉 and 迷你火窩煲








22 comments:

  1. VICKY你好好彩BRIAN都鍾意行街。
    我依家有得行TARGET都好滿足喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實Brian鐘意行街多過我, 但Brian 要行啲斯文地方, 個商場停車場又要好. 他先肯行得耐!! 哈
      ~我都知Dondon 唔like行街!! 但你襯而家舒服啲, 好出去入啲bb 用品. bb 出世之後, 仲難出街!!

      Delete
  2. 我發覺戶外商場啲舖頭好似高級啲,美國都係咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我都有同感, 戶外商場,啲商鋪品牌, 都高級啲!!
      ~話時話, 我好掛住係美國shopping.

      Delete
  3. 温哥華地方細,去邊都好方便,就算去美國都唔駛一個鐘頭。
    呢個商場都幾有特色,怪不得你滿載而歸。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green
      ~我聽過溫哥華有啲人, 直情渣車過境買餸. 因為又近又平喎!! 所以, 有時啲地方近近哋, 真係方便好多.
      ~這個戶外商場啲商鋪有別於其他正規商場, 所以, 有好多商品都特別啲. 所以, 忍唔住買咗啲, 比自己. 哈哈~~

      Delete
  4. 開20分鐘車就到 好好呀 近近哋 好方便 啱哂你遲啲去入貨~~~
    Vicky, Happy New Year!!! 希望你哋新的一年 開開心心 健健康康 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我覺溫哥華好多地方都係渣一陣就到, 去邊都方便. 依個戶外商場計係遙遠. 但有時間都會再去. 因為依個商場啲貨品, 比其他商場特別少少
      ~我都祝你新年快樂, 2014年再去多啲地方旅行.

      Delete
  5. Replies
    1. Tintin morita:
      ~大家咁話, 新年快樂. 身體健康.

      Delete
  6. 溫哥華天氣好時,行戸外商場真係一流喎!
    祝妳2014好快揾到妳同Brian嘅心水新天地!
    Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~溫哥華冬天, 我相信係全加拿大最和暖嘅地方. 雖然, 我而家都帶頸巾, 手套. 但感覺係溫哥華的冬天, 過得瀟晒好多!! 幾時想去邊, 都OK. 又唔遠. Happy~~
      ~多謝祝福, 我也祝你新年快樂, 食到更加多美食.

      Delete
  7. 嘩,有LC專門店,開心C la,入多D貨啦
    btw妳幾時搬呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~個間都唔係LC專門店, 只係一間廚具鋪頭, 不過, 佢哋有入LC產品. 遲啲有自己地方, 一定走去入.
      ~我都唔知幾時搬, 我和Brian 而家都忙到不得了. 希望遲啲有時間周圍去睇.

      Delete
  8. Vicky 又買嘢, 又有嘢食....真開心..!!
    新年快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~哈哈~~ 本來去買禮物送禮, 點知自己忍唔住, 買到野比自己.
      ~祝你新年快樂, 身體健康.

      Delete
  9. Hi, Vicky,
    Happy 2014!
    咁凍, 戶外商場會吾會人流大減呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~多謝祝福, 我都祝你新年快樂, 身體健康.
      ~其實溫哥華冬天都ok, 戶外行下商場都ok. 我反而覺戶外商場人流仲多!!

      Delete
  10. Replies
    1. Happy Girl:
      ~Happy new year 和身體健康.

      Delete
  11. 你果邊的麥當當出果款Poutine好吸引呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~依個Poutine 仲好好食, 好足料添!! 我食咗幾次啦!! 哈哈~~

      Delete