靜英英的Black Friday

November 29,2013 (Friday)

隔離---美國的Black Friday, 人人都瘋狂購物.  最重要係----美國啲零售業肯減價!!

加拿大, 有就有Black Friday嘅推廣.  還大事宣傳, 零售業點減價, 商場也提早開門營業. 但真正的是-----零售商啲貨品, 減得好少量. 例如, 一間時裝店, 只是門口個架, 啲貨品先有啲啲減, 但其他全是原價.

怪不得加拿大black friday 時份, 啲商場會靜英英啦!!

但勝在black friday 嗰日, 加拿大啲商場, 係7am 就開門, 返工前, 都可入商場行個圈.

雖然, 減價減得好啲啲, 但總好過無減. 最後, 都買到啲啲嘢!!






↓個商場,幾靜.....又無咩人. 未行到入鋪頭, 都知無咩嘢減啦!





↓係black friday嗰日, 買咗個Hello Kitty 風筒. 依個風筒我望咗佢成一年, 平時點都唔肯減價, 今日有20% off, 雖然計埋稅, 都唔係減好多. 但好過唔減.



↓還買咗件粉紅色褸, 再加件冷衫!



↓由於, Black friday個日啲商場真係好靜, 一陣就比我行晒個商場, 還有時間比我係食麥當當食早餐. 我諗諗下, 原來我喺溫哥華定居之後, 相中嘅早餐, 係我第一個, 係溫哥華麥當當食嘅早餐





















↓臨走仲去埋7-eleven 攞免費咖啡, 就開工.




















29 comments:

  1. vicky
    個商場又好似真的靜左的呢。。我今日在夏威夷也到商場逛 又好似無比我想像中減得多。。。鳴鳴

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~其實, 11月尾and 聖誕之後, 美國啲零售會減多啲!!
      ~你有無去夏威夷啲outlet行?? 夏威夷啲outlet 抵好多

      Delete
  2. 嘩, Black Friday 就有免費咖啡飲, 都唔錯喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~其實係逢星期五7-eleven 都有免費咖啡. 係依日早咗起身, 所以, 有時間去攞返杯!!

      Delete
  3. Vicky ,
    black friday 有減價都幾好喎 , 而且係真正減價 .
    香港好多舖頭成年都話減價 , 但其實衹係做生意手法 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~加拿大零售, 減價減得唔慷概!! 所以, 很多加拿大人去美國購物!!!

      Delete
  4. 美國真係購物天堂,有時買到啲嘢係平到不合理嘅。我有住喺温哥華嘅朋友就上網買寄到美國地址,貨到就揸車過去收貨,當然你要喺邊境附近有地址至可以咁做喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我怕麻煩,而且無時間南下美國!! 所以, 都迫住買加拿大啲貴野!! 真係無辦法!!
      ~加拿大零售, 話減價, 都係貴過美國啲原價貨品, 好恐佈!!

      Delete
  5. 今日13號真係black friday
    原來美國係29/11係block friday ar?
    個KT風筒好靚丫~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~29/11 的black friday 同13號黑色星期五, 係唔一樣!!
      ~29/11 的Black friday, 係每年11月最尾個星期五,美國各大零售商店, 都會係依日大減價, 目的係想將, 零售業年尾條數, 由紅色(赤字)變為黑色(盈利). 所以, 每年美國都會係十一月最尾嘅星期五名為Black friday !! (但就唔係13號黑色星期五的意思!!)
      ~個風筒, 雖然有減價, 但仍然貴過美國嘅原價!! 但總好過無減!! 而且我又無時間去美國買!! 有少少減價, 就帶kt 風筒返歸!! 依家日日用!當抵返啦!!

      Delete
  6. Love the hairdryer!

    The discount is huge in the U.S. especially when you buy last season's clothes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~咁你有無買到啲咩減價貨!! 美國一減價, 真係減得好慷概!!
      ~個Hello kitty 風筒, 我日日用, 用得好happy!!

      Delete
  7. 我BLACK FRIDAY都唔咁行出去。 K附近有間TOYSRUS, 晚上八點見大排長龍, 都唔知佢哋排緊邊輪。
    個HELLO KITTY風筒貴嘛?呢到TARGET $29 買到, 一定平加拿大好多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實,你要置定啲嬰兒用具or 用品未??? Toysrus 啲嬰兒用品, 其實好多選擇!!
      ~我依個風筒, 減咗價都貴過你個邊嘅原價, 但無時間去美國!! 依邊減啲啲都照買!! 用加拿大原價買, 我會仲心痛!!

      Delete
  8. 個風筒好少見呀..好可愛

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~個風筒望咗成一年, 終於有減價, 即刻買, 而且風筒係我生活必需品!!

      Delete
  9. 哇...個Hello Kitty 風筒勁靚呀,有discount 值得買丫,因為太靚了 >v<

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~其實, 我加拿大依邊啲零售業, 減價好唔慷慨, 咩都貴過鄰國(美國)好多, 但無辦法, 無時間去美國. 加拿大有少少減價, 就買下!! 風筒係我生活必需品. 依家日日用, 好happy~~

      Delete
  10. 有收穫點都好過無收穫! 其實妳好好彩呀,咁早去唔洗逼,我嗰日3pm去metrotown,多人到不得了,但D嘢真係唔平,我都唔明點解咁多人?! 話時話,妳都幾飲得咖啡,一早已經飲兩杯 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~metrotown 平時無減價都多人, 我估metrotown 有skytrain 連接, 所以人流多啲!!! 但其實, 加拿大啲零售業, 減價減得唔慷慨!! 所以係加拿大住, 買野方面唔太抵玩!!
      ~兩杯咖啡, 都ok!! 又唔係日日飲!! 間中先係咁!! 哈哈~~

      Delete
  11. Hi Vicky,
    果日我都有收穫哩! 早上八點幾在Richmond Centre 買了皮褸, 皮手袋呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      嘩!! 你收穫都好豐富!! 但richmond centre 離我太遠啦!! 去唔到啦!!

      Delete
  12. 嘩,個吉蒂風筒好靚啊,唔怪得之你會去望咗佢成年啦,終於得到佢,真係會好開心!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanny_yan:
      ~風筒係我生活必需品, 而且又係我至愛的hello kitty呢!! 日日用住, 咩都抵返!!

      Delete
  13. 而家溫哥華咁近美國,可以揸車過去shopping吖!我同事啱啱返溫哥華放假都去左美國買野,佢話勁平呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Little Aerin and Eunice:
      ~邊度請到假呀!!我都好想去美國行返轉! 美國真係購物天堂!! 係加拿大居住, 真係迫住買加拿大啲貴野!! 真係無辦法!!

      Delete
  14. 返工前可以做到咁多嘢,好勁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~其實, 依一日都幾早起身, 所以一朝早做到好多野!!

      Delete