40th Anniversary

November 30,2013 (Saturday)

每年都聽到, Brian的父母, 係邊度邊度, 慶祝結婚周年紀念. 

今年, 我和Brian身處溫哥華, 係Brian 父母身邊, 當然便是四個人,  一齊去慶祝, Brian父母的結婚紀念日!!

我知Brian's daddy 為了這一個結婚紀念日, 四處做research, 以及打電話去book 餐廳!! 還問定餐廳當天有什麼特別食物供應. 以便有適當食物給Brian's mom 吃!!

Brian's daddy 做定一切準備, 目的是, 想順順利利慶祝他和Brian's mom 四十周年的結婚紀念日. 

Brian父母, 慶祝這個結婚周年紀念日, 有成40年, 年年都會慶祝!! 就算幾忙碌都會慶祝, 所以, Brian父母, 直到現在, 都好恩愛!

所以, 我成日都覺, 父母做嘅行為, 唔多唔少會影響下一代!!

點解我會咁講!!

好像, 我和Brian 啲乜乜周年紀念和乜乜慶祝日子, Brian 會好有心機去安排一切!! 

而我就不懂安排, 就算是安排, 也安排得不夠恰當(好guilty). 我甚至要有人提點才醒起. 有日子需要慶祝!! 

因此, 我覺Brian 好有他Daddy嘅影子!! 


--------------------------------------------------

講返Brian's parents 慶祝結婚周年紀念日, 他們通常出外, 去一間有情調嘅西餐廳. 食一餐豐富嘅西餐來慶祝!!

情調和高雅氣氛, 真係西餐廳, 先容易感覺到!! 這一點, 我也有同感!!

餐廳環境, 餐廳的服務, 和餐廳的食物, 全都很良好. 

最緊要是Brian's daddy 的細心安排, 40年都如是這樣細心對Brian's mom!! 旁人見到都Happy!!


↓餐廳知道, 我們這餐飯是慶祝結婚紀念日, 所以, 逢上一客免費的小甜點.













↓就是這間意大利西餐廳, 餐具也很美, Brian's daddy 還點了酒.




↓頭盤有意大利風乾火腿, 配橄欖和意大利熱辣辣的包, 還order 了一些爽口龍蝦意粉和意大利飯, 一齊當頭盤食!!! 啲意粉好香, 好新鮮, 又爽口...美味!!






↓主菜有羊架,foie gras(鵝肝), 和鴨肉.





↓甜品




















↓當然最後來張大合照!















24 comments:

  1. 很甜蜜温馨呀! 感情要維繫、浪漫要經營,Brian父子都係有心之人呢!
    Vicky會唔會同Brian's mom傾下父子相似之處架?我同奶奶傾親都好有共鳴架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~所以, 我覺很多東西, 父母行為, 係會影響到!!
      ~有架!! 都間唔中都有同Brian's mom講下Brian and Brian's daddy 相似之處!! 由其是一啲決定, 我同Brian's mom 都諗到Brian and Brian's daddy嘅答案!! 哈哈~~

      Delete
  2. 真的很浪漫又幸福的家庭!! brian對你也同樣子細心 大讚呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~所以, 父母嘅行為, 對下一代有好大影響!!

      Delete
  3. 好sweet丫,好羨慕Brian爸媽
    祝他們及妳們永遠幸福快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian's parents 比現在一輩後生, 更恩愛. 懂得愛大家!! 而且, 每個紀念日都好很花心機慶祝和享受, 真難得!!
      ~多謝你祝福.

      Delete
  4. Happy anniversary auntie uncle!
    四十年。。。。auntie uncle 連四十歲都唔似, 指腹為婚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~連餐廳啲人都唔信, Brian's parents 結婚40年咁多!! 哈哈~~

      Delete
  5. 真係好SWEET呀~~第時你都會咁幸福架^^
    我爸爸就成日都唔記得結婚周年紀念,我媽媽已經習慣晒.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~但願如此!!
      ~我父母好傳統, 男的大男人, 唔會慶祝紀念日!!

      Delete
  6. 嘩,好甜蜜,有一對咁恩愛的父母真好,我確信你同Brian 第時都一樣甜蜜幸福快樂呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~見到Brian's parents嘅恩愛, 我係旁觀者, 望到都Happy!

      Delete
  7. 好幸福呀, 祝 aunt and uncle 永遠幸福, 甜甜蜜蜜.

    ReplyDelete
  8. 四十週年,真係唔簡單。好sweet啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~到現在40年, 還是keep住慶祝和享受紀念日, 我都覺好難得!!

      Delete
  9. Hi, Vicky,
    有其父必有其子, 妳真揀啱人啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~所以, 很多東西, 父母係會影響下一代!!

      Delete
  10. Congratulations to Brian's parents !! They are very sweet !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~多謝祝福!!
      ~一齊結婚40年, 年年都慶祝和享受結婚紀念日, 真是很難得!!

      Delete
  11. Brian爸好錫太太喎。 happy 40th anniversary! love forever !

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~係架!! 我都覺Brian爸好錫和好照顧Brian媽. 我都係Brian's 父母身上見
      到依份sweet
      ~多謝祝福!!

      Delete
  12. Brian父母咁後生既,真係唔信結婚40年bo
    好溫馨又sweet呀,相信第日你同Brian都會係咁的

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~如果計埋Brian父母拍拖時間, 唔止40年添!!
      ~不過, Brian父母性格好開朗, 我覺依一點, 所以,令他們樣子比較年輕!!
      ~我都希望將來似Brian父母咁..........我願你和Andy 都係

      Delete