溫習

December 2,2013 (Monday)


近來, 我和Brian都很忙碌.

Brian 每日要開OT, 星期六也要返工. 出街時間都少咗!

而我諗住自己, 安份守己, 現在的position 就可以!!

點知突然間, 被選入, 要我去考試!!

我自己知道自己事, 我考試是缺乏天才波嘅材料.

所以,我一有試考就要, 讀,讀,讀,...............因此, 近幾個周末都要早起身溫習. 仲走去library 溫習, 寫notes. 總之, 就好攰啦!!

而且, 我一有試考, 個心就成日心掛掛......令到自己係每一日都攰多二錢重. Blog 都少巡咗!!

而近排天氣又凍咗, 仲落雪, 還只有零下10℃  (係呀!!溫哥華好少何咁凍! -10℃ 破咗記錄啦).


↓落雪呀!! 全地白. 仲要-10℃呀! 我係咪帶咗多倫多啲天氣黎? 又話溫哥華唔會咁低溫㗎!.......(不過,溫哥華-10℃, 好似無咁癲, 起碼無風!)






















係依啲-10℃嘅寒冷天氣下, 室內地方, 實開大暖氣, 一暖就容易會棉, 我真係有幾刻, 係Library溫溫下書, 就咁就---瞓着咗!! 仲瞓到好淋添!!   哈哈~~

我連坐巴士都瞓得着!! 真係攰到, 隨街都瞓到!!


↓有陣時去圖書館溫習, 但圖書館太靜啦!! 真係靜到蚊飛過都聽到, 所以, 我有時會轉移鎮地, 去咖啡店溫書!



不過, 好好彩, Brian 係精神上和行動上, 都好支持我. 夜麻麻放咗工,都坐係我隔離陪我溫習. 又渣車, 渣到好遠路, 買Hello kitty 嘢鼓勵我! so touching

↓Brian 買Hello kitty 聖誕公仔鼓勵我, 還有溫書良伴---朱古力




不過, 人就係咁, 真係要迫下, 先會學到啲嘢!

Anyway, 我都唔理得太多, 得就得, 唔得就算!! 抱住依個心態.....會舒服啲!!


↓但周末, 點都想出下去, 雖然而家嘅周末變咗我嘅溫書日, 但周末都想食得特別少少, so去咗一間新發現嘅茶餐廳食hk style food (飲羅宋湯, 熱檸茶,食焗意粉 and 豬扒飯), 還食咗自己好鐘意食嘅公仔麵!! 滿足自己!!



20 comments:

  1. Hi, Vicky,
    Add oil!
    hk style food (羅宋湯, 熱檸茶,焗豬扒飯), 同埋公仔麵, 正呀!!
    有時放鬆吓,食至愛食物,可以減壓哩!!
    你去果間圖書館好環境啊! 我鍾意係無咁多人嘅地方, 靜靜地睇書!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~多謝support!!
      ~我好簡單, 食下公仔麵, 飲下熱檸茶.....好開心架啦!
      ~有時靜得濟,好容易瞓得着!! 哈哈~~

      Delete
  2. 加油呀vicky !!
    祝你考試成功 男朋友好窩心呢

    ReplyDelete
  3. 前幾年要我再考過車牌筆試我都想死。我咁嘅年紀受唔到壓力。VICKY你仲後生,努力溫習!
    BRIAN真係好細心呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我都係盡力啦!! 此終, 太耐無真正考試, 所以, 真係好難投入到!!哈哈~
      ~Brian 好擔心我就真!! 他怕我辛苦, 叫我唔好考添!! 但我都知, 他都係想我日日活得Happy~~ 所以, 我抱住得就得, 唔得就算嘅心態, 去考!! 唔得都唔會sad

      Delete
  4. 其實,對"安份守己"我都好有同感,唔係唔盡力做,只係安於穩定、踏實生活。
    無錯,唔好比太大壓力自己呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都可以話剛搬新地方居住, 點都想安穩啲, 先去找尋新挑戰. 但估唔到個挑戰都係早一啲來臨. 我都係抱住, "得就得, 唔得就算"嘅心態去考, 咁唔得都唔洗sad!!

      Delete
  5. Good job and good luck!

    My job requires a series of tests. I used to get up at 4am every morning to study before work. I don't miss those days at all.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Thank you.
      ~I don't miss 依啲溫習日!! 好攰呢!!

      Delete
  6. Replies
    1. Florence W:
      ~多謝你祝福, 我也但願如似!! 哈哈~~
      ~係度祝你聖誕快樂, 一切順利

      Delete
  7. Add oil & the best of luck for ur examination. Vicky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~Thank you, Vicky.
      ~祝你聖誕快樂.

      Delete
  8. Vicky...要考試又真係好大壓力....不過妳一定應付得來...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我會盡力啦!! 哈哈~~

      Delete
  9. what kind of exam is it? Happy pre-white xmas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~都係position 上嘅訓練囉!! 之後考試囉!! Anyway, 多謝你祝福. 我祝你聖誕快樂.

      Delete
  10. 點解要突然考試呀?考D乜呀?
    祝妳考試成功

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~都唔突然啦!! 我而家先得閒講咋!!哈哈~~
      ~多謝你祝福, 我都但願成功....哈哈~~
      ~我祝你聖誕快樂!!

      Delete