落大雪+ 剪頭髮

December 20,2013 (Friday)

又話溫哥華冬天, 會無咩雪落嘅??

今年冬天, 我係溫哥華已經, 經歷咗第二場大雪.

一場比一場大. 好得人驚.

由其是溫哥華啲道路, 好多都係斜路, 落雪渣車, 好驚呀!! 不過, 依度啲人, 一落雪, 渣車渣得好禮讓. 感覺好好.

而放工時份, 自己坐巴士返歸. 等車等咗45分鐘. 原因都係落雪!! 但所有乘客, 一句都無抱怨, 還好耐心等.  好好呀!! (講真, 如果有人趁班次延誤, 乘機攪事, 我會好驚!)

不過, 都係唔好complain, 原來係加拿大, 溫哥華的冬天, 是全加國最好的地方. 見到加拿大其他省份, 凍到-20℃, 又落冰, 又落雪, 又大風. 還引發停電.

但溫哥華, 只係-1℃, 無咩括大風.  所有設施沒有什麼大影響. 已經係好好了. 況且, 這場雪, 落完一日, 第二日已經溶晒. 又綠草浮現. 哈哈~~

有時, 我會諗, 係冬天, 由其是十二月, 落下雪, 白檬檬一片, 先有啲聖誕氣氛嘅!!

不過, 就係依場雪, 令我延遲咗買聖誕禮物比人. 今年, 買聖誕禮物送比人, 都買到好趕呀!!


↓一起身, 啲積雪都幾多, Brian 要剷雪



↓沿途渣車, 都落緊雪, 但好好彩, 一切順利. 路面上雖有積雪, 但啲車都好禮讓


↓似唔似聖誕卡啲畫面, 所以, 十二月落下雪, 係會有啲聖誕氣氛嘅!!




















--------------------------------------------------------------
December 21,2013 (Saturday)


貪落完雪, 唔多人出街, 所以走去剪頭髮.



而且, 聖誕節就到, 就執一執自己, 我終於, 係溫哥華剪了第一次頭髮.  


而我個新髮型, 都無咩特別, 只是剪短少少, 等自己望落去整齊啲。 聖誕節去食飯, 都整齊啲!!


↓新髮型, 無咩特別, 只是剪短少少. (當日個樣有啲攰,哈哈~)





















而我成日感覺溫哥華, 這邊啲人好有善啲. 脾氣唔太操.

有時, 等車或者係條街行下, 啲人都同我笑晒口. 傾埋計添!!

所以, 有時去啲陌生地方, 唔識路, 真係周圍都問到人. 好有安全感.  好似依日, 剪完頭髮, 行返歸, 途中又有人, 同我傾計. 大家講下聖誕節. 互相祝福. 感覺好好.



----------------------------------------------------------------------

而近排都好似好多嘢做, 又去咗好多地方食下嘢, 又周圍騰. 準備聖誕送給人.  總之,好快就一日.


今年我嘅聖誕, 只放兩日假 (Dec 25, 26). 所以, 都去唔到邊度旅行. 但就計劃去行下街, 試下係溫哥華boxing day shopping. 同埋參加一連串聖誕飯局和做伴娘. 無去聖誕旅行, 但好似仲多咗嘢參加!! 哈哈~~


Anyway, 大家聖誕快樂, 身體健康.




30 comments:

  1. vicky 聖誕節快樂呀
    你個新髮型好好睇呢^^ 靚靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~多謝祝福!! 我祝你新年快樂.
      ~我髮型無改, 只係剪短咗啲頭髮!! 但好睇就得!!哈哈~~

      Delete
  2. Hi Vicky,
    Merry Christmas!
    新髮型好飄逸,襯妳呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~多謝祝福, 我祝你Happy 2014.
      ~個髮型都係剪短咗咋!! 而家打理, 就方便好多!!

      Delete
  3. 呢幾日睇新聞講多倫多嘅消息 都有諗起你 不過諗真啲先記得 你已經搬咗去溫哥華啦 ~~~
    落雪開車真係要特別小心 安全至上呀!!!
    Vicky, 聖誕快樂!!! 祝你與 Brian都有一個開心的聖誕節!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~你好有心, 你聽到多倫多就想起我. 今年多倫多真係超級凍, 又無電, 而且係聖誕先黎無電, 都幾慘. 好彩係我多倫多啲妹, 都係停咗一陣電. 有個溫暖聖誕節!!
      ~落雪, 望落去好美, 其實都好危險下, 而且溫哥華啲路比較多斜路, 真係要慢駛. 我希望唔好再落.
      ~我都祝你新年快樂, 2014年去更多旅行! Happy and Happy

      Delete
  4. Merry Christmas!

    I like your new haircut!

    You live in the suburb now? People in the city tend to be less friendly, IMO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plue 2:
      ~Thank you!! 其實我個髮型無變, 只是剪短咗, 而家打理方便啲.
      ~I living in City of Vancouver !! 但普遍黎講, 溫哥華啲人, 真係nice 好多!!

      Delete
  5. 聖誕快樂^^
    係條街等車等左45分鐘,咪凍到薑咗?
    成日見妳束起頭髮,未見過妳放晒落黎喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我祝你新一年快樂!!
      ~依邊巴士站係有蓋巴士站(好似一個玻璃箱, 四邊和天花版都係玻璃), 啲人就係企入玻璃箱等巴士, 有玻璃隔住等車, 無咁凍!!
      ~我係一個超級懶嘅人!! 束起頭髮係一個最整齊, 最快速嘅出到街嘅方法. 哈哈~~所以, 我一出街就束起頭髮. 其實, 我一返歸, 就放開啲頭髮!!

      Delete
  6. Replies
    1. Wien Ohtria:
      ~You too!! and i wish you happy new year 2014

      Delete
  7. 雪呀~見到就好興奮喇~
    聖誕快樂呀vicky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wong Cindy:
      ~你揾年去落雪地方旅行, 你應該會好開心!!
      ~我祝你新一年快樂, 願望達成.

      Delete
  8. Vicky 聖誕快樂!
    整個新髮型來過聖誕....新一年, 新型像.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~年尾多飯局要去, 剪短啲頭髮,容易打理好多! 祝你新一年快快樂樂

      Delete
  9. 白色聖誕節真係有氣氛好多!
    多倫多叔叔屋企XMAS DAY都未有電,要搬去表姐度暫住,好掃興。
    VICKY你剪咗頭髮仲再後生啲, o靚妹咁呀。
    Merry Xmas Vicky Brian auntie and uncle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~溫哥華依邊啲雪好快溶. 落完一日, 第二朝已經無晒.
      ~今年多倫多唔知咩事, 夏天水災, 冬天ice storm and 極度寒冷,還無電, 我覺好慘. 因為天氣condition真係會好影響生活. 我多倫多屋企人都停電, 好彩唔係停好耐!! 聖誕節都整到火雞食!!
      ~哈哈~~似o靚妹. 咁我要keep 住依個髮型啦! 其實, 我剪短個髮,係想容易打理啲.
      ~祝你哋新一年生活快樂. Happy and Happy. 沒有煩腦.

      Delete
  10. 咁你0個邊D 人真係好FRIENDLY 喎...咁樣生活會開心D...
    落雪好靚, 不過一定勁凍.....聖誕快樂呀!! (遲來的祝福...hehee)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~係呀!! 我都估唔到, 過咗黎依邊生活, 啲人會咁nice. 真係出街都有安全感.
      ~落雪係會凍啲, 不過我依邊普遍地方必有暖氣, 坐巴士, 去商場, 去邊都有暖氣. 所以,冬天只係出街凍一凍, 忍一陣,行入室內就已經有暖氣.
      ~我仲遲, 而家過晒聖誕節,都未寫聖誕節嘅blog!! 哈哈~~
      ~Anyway, 祝你係新一年,生活愉快, 廚藝越來越好.

      Delete
  11. Merry Christmas ! Your new hair style looks refresh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~Thanks your blessing.
      ~新髮型容易打理, 好方便就出到街!!
      ~我祝你新一年, 開開心心, 工作無咁大壓力.

      Delete
  12. Vicky, 新髮型唔錯哦...要多多休息, 新一年加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾菲:
      ~Thank you, 新髮型真係容易打理好多, 好開心, 係溫哥華揾到新髮型師!!
      ~你都係, 新一年, 祝你開開心心, 多點時間在家優閒一蕃.

      Delete
  13. 天氣咁凍..我怕怕呀
    雖然好有氣氛..但我好怕凍嫁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我都怕凍, 但唔覺唔覺住咗20+咁多年!!
      ~其實, 我住係溫哥華已經算唔太凍, 其他加拿大省份仲寒冷. 積雪仲久久不散!!

      Delete
  14. 落雪先有聖誕FEEL嘛~
    小心保暖,多穿衣呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~多謝關心, 聽講香港都凍咗好多!!大家都包暖啲啦!!

      Delete
  15. happy new year! 收穫不少呢。 大雪要小心開車呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~Happy new year too!!
      ~而家啲雪溶晒啦!! 十二月係要係少少雪,先有啲聖誕氣氛!!

      Delete