禮拜六,日

November 24,2013 (Sunday)

是忙碌的. 不過, 不是我忙吧!!

忙嗰個是Brian.  他連續好幾天, 都要開OT.  晚上, 十時許才吃飯.

因此現在, 我開始要自己坐巴士返歸. 幸好Brian家, 近巴士站. 真是落咗車, 唔係好洗行太多步. 就返到歸. 好方便.

講開巴士, 溫哥華啲巴士司機和乘客, 真是非常有禮貌, 特別是上落車時, 啲乘客會同巴士司機講"Thank you". 而巴士司機便回答"Welcome" 及"Have a nice day". 真是坐咗咁耐公共交通工具. 第一次見到依個咁有禮嘅局面!!

好啦, 唔拉開話題, 講返周末先............這個周末, 都唔想特別出街玩太多. 因好想Brian 休息下!!

所以, 星期六無出街, 下晝食咗外賣pizza.

貪Pizza特別少少之餘, 又方便簡單. 而且,我又貪Pizza 做緊特價呢~~ 哈(因這周末係加拿大superbowl比賽, Pizza 大減價呀!!當然響應下. 哈~)



↓星期六下晝, 食大pizza + 雞翼+ 薯條. (依一餐, Pizza餐外賣,  係7-eleven 買回來,就係7-eleven 令我想起多倫多以前間屋. 因為以前樓下就係7-eleven. 揾宵夜食都好方便. 所以, 依個7-eleven pizza 好有親切感)



雖然, 周末是想休息多, 但都落咗去downtown一轉, 幫個某個Auntie 做啲嘢.  

之後, 去咗Richmond 某個商場入下零食!! 不過, 零食唔入得太多, 因為我真係會有幾多食幾多!! 所以, 令願逐啲買, 等自己慢慢食.


↓過咗海, 去Richmond 某個商場買零食. 順便同商場啲聖誕裝飾影下相! 




















↓星期六晚餐, Brian's daddy 煮西餐, 件白汁蘑菇雞扒好美味!!  餐酒有日本sake.





















---------------------------------------------
到星期日, 更加唔願周圍去!!

我mostly 都喺依一日, 洗衫, 洗床單+熨衫. 之後去church. 簡簡單單.

而現在的溫哥華開始得0℃, 許多電子媒體, 會呼預市民穿着溫暖一點. 才上街.  好像零度. 對溫哥華, 就是一件特別的事. 電子媒體會額外呼預嘅?  其實, 我從前在多倫多, 九月尾已經0℃  了.

但聽Brian說, 溫哥華真是不會像多倫多長期零下十多度的天氣. 所以, -1℃ or 0℃ 在溫哥華來說是非常寒冷.

不過, 就是因為冷了點. Brian父母提議去食熱辣辣日本拉麵作---星期日晚餐.

他們提議, 我和Brian當然去啦!!



↓我和Brian, 還有Brian父母, 總共四個人,去食日本拉麵. 天氣涼, 食拉麵最適合, 真係食完一碗拉麵, 真係暖淋淋


↓依度啲日本拉麵好正宗, 啲麵質好彈. 而且啖湯仲好好飲. yummy!!


↓除咗拉麵, 還叫了飯.四個人一齊share 黎食!!


↓星期日食完拉麵, 返歸睇加拿大superbowl. 原來Brian 以前間中學(加拿大個間),出產了很多football球員. 有啲球員Brian 都識!!


27 comments:

  1. 係咪喺Robson食拉麵呀?嗰度有幾間都幾正宗架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green
      -依間唔係robson 㗎! 但你講得冇錯, Robson 真係有好幾間好正宗嘅拉麵店, 我自己個飲食list 都幾間拉麵店仲想試!! 哈

      Delete
  2. Hi, Vicky,
    去至價細入貨買零食呀?
    明天會零下六度, 著多件禦寒衣物哩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛SHI 家庭,
      -好眼利, 知道我係'至價細'買零食,嗰度啲零食又抵,又多選擇. 乾貨都有. 所以我鐘意去'至價細'行㗎!
      -依排連雪都落埋,真係凍咗好多,大家都take care 啦!

      Delete
  3. 咦!我坐親巴士都見到咁有禮嘅乘客架---->嗰個咪係自己囉! ;)
    其實向巴士司機show appreciation,會見到佢哋都好高興架!
    話時話,雖然温度比TO高,不過有時都覺得vancity幾凍下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      -係多倫多住咁耐, 我冇聽過任何人同司機講'thank you', 所以係溫哥華見到啲乘客和司機咁有善. 我都好吃驚.而家我一落車都同司機講thank you.
      -溫哥華落咗兩曰雪, 凍咗好多. 但多倫多啲凍同溫哥華嘅凍, 係有啲分別. 依邊冇咁dry. 少啲風. 但都凍, 而家都包到實.

      Delete
  4. 加拿大的7-11都有薄餅賣.....真方便呀 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬日,
      -除咗pizza, 仲有hotdog, chicken wings, .....其實周圍嘅7-eleven 都有特式, 咁hk的7-eleven 有叮叮點心, 依度冇!! 但有pizza 賣, 有時唔想煮, 去7-eleven 買pizza真係好方便

      Delete
  5. VICKY我食緊由RICHMOND一間BAKERY嘅雞尾包做早餐呀。
    我都唔知 7-11 有PIZZA,呢度唔多 7-11。
    啲拉麵好靚,我鍾意橙食嗰碗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      -又會咁特別, 坐係美國食溫哥華雞尾包, 係溫哥華啲親戚帶去美國比你. 話時話, 我係溫哥華都未食過雞尾包添!!
      -加拿大依邊越開越多間7-eleven, 真係緊有一間係左梗. 哈. 仲有, 24hours都有hot foods!! 方便好多
      -依度太多日本人聚居, 所以啲日式鋪頭好正宗, 全間舖都係日本人做. 而碗橙色拉麵係辣㗎!所以啲湯紅紅橙橙咁你而家唔好食太辣. 忍陣啦!

      Delete
  6. 嘿嘿 我同你都一樣 買啲零食有幾多食幾多 總之要食哂為止 呀~~~咁就安落啦 hahaha~~~
    你哋真係好 可以成日食到咁正宗 咁好味嘅日本嘢 好吸引呢!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie,
      -零食真係唔好放太多係眼前, 零食好食之餘, 又好味. 所以一食開停唔到. 因此每次只買啲啲, 當control 下自己.
      -依邊多日本人聚居, 好多日式舖頭都全日本人經型, 所以係依邉食日本餐. 真係好正宗. 有時間黎溫哥華行下.食下嘢吖!

      Delete
  7. 我哋呢度都一定會同人(即使陌生人)打招呼架,其實美加好多地方都會,係亞洲人唔太慣啫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~其實, 都唔太關係咪亞洲人嘅問題!! 溫哥華亞洲人比例,還比多倫多---多好多. 但我係多倫多咁耐, 坐公共交通都有一段日子, 真係好少有依個打招呼依個局面!!
      ~所以, 黎到溫哥華感覺啲人好有善!!

      Delete
  8. Brian要開OT,咁妳一個人番屋企對住佢爸媽,妳ok ma?
    咁你地等埋Brian食,還是妳同佢爸媽食先呀?
    外國都興開OT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 要OT, 我一個人同Brian's parents 食!! 當然ok 啦!! 其實, Brian's parents 都無咩野!! 但調返轉, 我要OT, Brian 要同我父母食住先, 我知Brian 一定唔ok!!哈哈~~
      ~早排都等埋Brian 放工先食, 但Brian 放工, 越放越遲, 而且, Brian 開OT 時, 開始叫外賣. 所以, 現在我通常同Brian's parents 一齊食晚飯.
      ~點解外國唔興OT, OT 係我依邊都普遍.

      Delete
    2. 因為我成日都覺得只有香港人咁黐線,有返工冇放工

      Delete
  9. 我都係買零食有幾多食幾多的人黎嫁,我同ANDY係澳門買既零食真係好誇張
    食到生暗瘡呀 >< 之後又走去飲涼茶

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~食零食食到生暗瘡, 又食得好利害下!! 所以, 一次過, 唔好買太多零食, 真係好容易唔覺唔覺食晒!! 你哋快啲飲涼茶, 再食返清淡啲!! 好返啲先再食!哈哈~~

      Delete
  10. Replies
    1. Mr and Mrs. Leung:
      ~香港啲公眾地方唔興有暖氣, 所以, 一凍起上黎, 真係好凍!!我都明!!
      ~雖然, 我係溫哥華依邊去到邊都有暖氣, 但一出到戶外行or 等公共交通工具,真係要包到自己暖晒先得! 不過, 我已經算好彩, 依家都係單位數字嘅溫度. 以前係多倫多住, 冬天日日-10℃, -20℃. 相比以前, 我現在係溫哥華生活嘅冬天, 已經好好多!!

      Delete
  11. 你果邊食日本野好正宗好味呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~依邊比較多日本人聚居, 所以, 啲食店很多都是日本人自己經營, 所以, 係我依邊食啲日本野, 比較正宗.

      Delete
  12. Replies
    1. Cindy:
      ~碗拉麵不錯!! 食完又唔口渴, 而且又暖淋淋. 得閒想再去食!

      Delete
  13. 7-11有PIZZA賣好正呀~!!!!
    話時話..我地呢邊都好多人上落巴士時同司機講THANK YOU架~!!
    間拉麵真係幾OK咁呀~~~天氣凍凍地食碗熱辣辣湯麵真係暖笠笠呢~!!!

    我今朝6點起身時都係0度~~~~好凍~!!

    KEEP WARM呀你地~~~咪凍親呀~!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~依邊開多咗7-eleven. 而且, 依邊啲7-eleven有熟食部, 有hotdog, chicken wing and wrap......但當然無香港個啲叮叮點心咁好玩啦!!
      ~我係多倫多個邊住, 真係好少見乘客和司機打招呼, 係黎咗溫哥華先有依個局面!!! 所以我覺溫哥華人比較有善!!
      ~依邊太多日本聚居, 所以, 依邊啲拉麵店好多選擇. 味道還不錯添!!
      ~而家, 大家居嘅地方, 天氣都凍, 大家包暖啲自己啦!! Take care!

      Delete