Christmas Coffee

November 17,2013 (Sunday)

唔覺唔覺又一年.

每年臨近聖誕節, 星星咖啡店都會有買一送一嘅聖誕咖啡. 

我每年都幫襯!! 

依個舉動,  都已經計唔到,做咗幾多年!! 

但總是感覺, 舉起換了顏色嘅紅色咖啡杯, 好有聖誕嘅氣氛. 


↓今年居住地方換咗新地點, 所以去了Shopping mall 裡面飲聖誕咖啡.



↓今年2013 年,在溫哥華飲聖誕咖啡嘅樣!






時間真係快.........

無意中, 係一堆相簿中, 摷到我哋三年前, 飲聖誕咖啡嘅照片!! 當時是2010年. 在多倫多飲聖誕咖啡.  

我同Brian 見到自己以前個容貌, 都忍唔住微笑!

笑----是笑自己當時的樣貌, 還傻笑着, 我們當時嘅生活. 

照片---永遠帶比人, 許多回憶.  

雖然, 好多事, 要記得, 就會記住, 忘了就是不重要.  

但原來最不記得自己從前的樣貌, 只係從舊照中才「知道」自己當時的摸樣. 雖天天照鏡, 但一作比較, 從前和現在. 就好像有點分別!! 變到自己都唔知.   哈哈~

不過, 最開心係, 每年同一個人, 陪我一齊癲. 幫我排隊, 買聖誕咖啡飲. 

這個聖誕咖啡嘅舉動, 好多年都無變. 大家一齊飲. 一齊感受聖誕嘅氣氛. 


↓2010 年, 在多倫多飲聖誕咖啡嘅樣!



↓原來, 2010 年嘅聖誕咖啡杯, 原來係咁嘅樣!!

45 comments:

  1. 與身邊人在寒天飲杯暖笠笠的熱咖啡 感覺真好
    真的 只要稍稍留意一下周圍事物 都可以搵到好多值得感恩的人與事 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~無錯!! 以前可以年紀太幼, 不太留意身邊嘅事, 現在慢慢望返, 真是很多東西都很感恩!!

      Delete
  2. 2010年同2013年都沒有變呢 你們兩口子也很SWEET呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~其實, 我感覺自己變咗啲, 但唔係轉化太大. 所以很感恩.

      Delete
    2. wing yi mo:
      ~其實, 我感覺自己變咗啲, 但唔係轉化太大. 所以很感恩.

      Delete
  3. I love Starbucks too ar , is it toffee nut latte ? My favorite

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~我飲緊Caramel brule latte, 年年聖誕都會飲!! 話時話, 我都鐘意飲starbucks啲咖啡. 間唔中都幫襯下!

      Delete
  4. 人隨年漸長, 有時都唔想睇番舊相, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Leung
      ~雖然唔太想望返啲舊相, 但舊相都係回憶. 點都會keep 住.

      Delete
  5. 好溫馨呀~~以後每年都要影低留念呀^^

    ReplyDelete
  6. Smart & sweet couples,
    Merry Christmas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~Thank you, 我都祝你們一家聖誕快樂, 開開心心!!

      Delete
  7. 我覺得2013既笑容開心d!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~係呀!! 其實, 自己無咩大變, 我很感恩啦!!

      Delete
  8. 你地keep得好好丫,三年如一日,個樣都冇變

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實我自己覺都變咗少少,但無咩大變, 好感恩!!

      Delete
  9. 你倆都keep得好好………………

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~Thank you!! 我都覺你都係呀!!keep得好好

      Delete
  10. You guys look the same as 3 years ago. Amazing!

    If I take out my pictures from 3 years ago, I might scare myself away.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~哈哈!! 其實我自己覺自己係依三年都有啲變咗少少, 但唔係大變動, 好感恩!!

      Delete
  11. Vicky ,
    難得你們倆口子都有這份情趣 , 難能可貴 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~我哋都係胃食啦!! 每年有聖誕咖啡出, 都會走去幫襯先安樂. 哈~

      Delete
  12. 3 年來, 妳們的感情有增無減, kept 都好好呀 !!

    ReplyDelete
  13. 哈哈我有SCROLL上SCROLL落睇吓有無分別。
    無呀, 隔咗三年兩個一樣咁年輕咁開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實無大變, 我很感恩啦!!
      ~話時話, 三年前, 我哋睇大家個blog 未呢???

      Delete
  14. ~你哋嘅flavorite係咩呀? 我年年都飲Peppermint White Chocolate Mocha ^^
    ~你哋個樣無變過喎, 我scroll up and down睇左幾次, 哈哈哈! 不過我相信今年嘅Christmas coffee對於你哋嚟講別有一番之滋味, 搬嚟Vancouver住過嘅第一個聖誕節吖嘛 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin:
      ~我favourite係Caramel brule latte, 都係年年都飲. 由其是近排凍咗咁多!!!
      ~無錯呀!!這個聖誕最特別, 因為係第一次搬黎溫哥華嘅第一個聖誕節!!! 雖然以前一到聖誕節就由多倫多飛過黎, 但今年真真正正係依邊過, 係感覺唔同啲.

      Delete
  15. Replies
    1. samwei:
      ~差唔多樣, 其實, 我真係好感恩!!

      Delete
  16. 你唔講, 我會以為係同一年但不同日子去飲聖誕咖啡咋...哈哈...天變地變最緊要你地個心無變 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LJ:
      ~哈哈~~~ 同一年嘅相!! 我真係無估到自己可以差唔多!! 不過, 無咩點不轉變, 我內心真係好感恩!!

      Delete
  17. 其實個樣都一樣咁後生,不過近照更多了點自信!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 我嘅自信. 到而家都唔多!!哈哈~~

      Delete
  18. 我覺得你哋兩個都飽滿咗少少,亦都好似精神咗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~當然今年度張相精神啲, 因為我哋岩岩午睡完!! 哈哈~~

      Delete
  19. 真係話咁快又就到XMAS了~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~時間真是過得快, X'mas 又到!! 2013年又就完添!!

      Delete
  20. Replies
    1. Ophelia:
      ~Thank you!!我都覺你都係呀!!keep得好好

      Delete
  21. 嘻嘻.....你三年前後都一樣索呀,靚靚~~~ ( "wewe" <---吹口哨中 )
    我都鐘意飲星巴克,好味,而且好好 feel,like ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~哈哈~~ 鐘意係"we we" <---吹口哨中. 你形容得好生動!!
      ~我都係鐘意starbucks 咖啡, 因為除咗杯咖啡, starbucks 啲環境都好舒服!!

      Delete
  22. 其實個樣都無咩點變呀, keep得好好呀!
    臨近christmas, 見到d mall一早已怖置好又播music, 一早已相當有holiday mood了... 令人心情輕快...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flora Chiu
      ~你係uwo 的flo flo 嗎??
      ~幸運地無咩點變, 好感恩!!
      ~而家christmas 佈置越來越早, 十一頭就見到聖誕裝飾,真係好想快啲聖誕節!!!

      Delete