周末--試裙, 周街騰

November 1,2013 (Saturday)

無啦啦!! 在今年十二月, 我要當起伴娘來.

說實話, 我唔識個新娘, 連個新娘的樣貌, 都從未見過.  這次當起伴娘. 真係純倅為幫一個Auntie手.

這個Auntie, 就是這新娘的奶奶. 而這Auntie 同Brian的媽媽是非常好的好朋友. 而且這個新娘是香港人, 從未黎過加拿大. 在加拿大攪婚禮, 只是為夫家加拿大的親戚朋友. 但一個盛大婚禮, 要有伴娘才似樣. 總總因素, 計計埋埋, 因此, 我就無端端要做伴娘了!!

原本, Friday night........完美的周末正式開始. 但Friday night, 便衝忙去試---伴娘裙.

好彩, 試完有決定!!

↓試伴娘裙, 後尾揀咗peach 個件





忙完伴娘裙, 之後, 就是自己時間了!!  去了化妝店行. 抱了袋make up 比自己. Happy~~~

↓我居所附近, 原來無Sephora store, 要過海先有!!好彩, 過海都唔耐, 一陣就到.




















最喜歡, 周末周圍騰,

係周末, 食完Brian 家的早餐, 便立即換衫,走出街!! 

Brian 家好有條理, 周末都要早起身, 食早餐的. 因為一日, 要食足---早,午,晚餐, 先至正常!!
好彩, 我都唔介意食, 有時朝早食咗啲嘢, 成個人都暖啲!!



↓周末的早餐--鹵水蛋和鹵水豆腐配肉碎湯麵. (平時早餐唔會咁豐富,係weekend 就食得特別啲)




















其實, 個個周末走出街,  我都唔知點解, 可以去黎去去, 都係差唔多嗰啲地方. 但我都唔覺悶, 照去可也.

有時, 去開啲地方, 仲會幫下Brian's mom 買下嘢 !! 因為她近排忙於一種運動比賽. 將興趣變成運動, 再加以進化, 參加運動比賽, 作挑戰自己.  其實,  退咗休, 有自己興趣. 再加以發展. 退休唔悶又健康.  所以, 我成日覺Brian 父母日日都好忙. 要練習比賽嗎! 哈

因此, Brian's mom 有時需要啲一些物品, 我又順路. 會幫下手出街買, 講真, 都係舉手之勞!! 而且, 我鐘意周圍explore 下. 自己仲識到更多!!


↓出街行, 除了行, 還有食, 太喜歡這兒的港式商場, 裡面啲food court 好乾淨. 啲咖哩魚蛋, 魚肉燒賣and 腸粉好美味!!真係每次經開都忍唔住, 此終,乾淨地方先食得舒服.   而晚餐, 去了食茶餐, 薑粒雞肉炒飯and 鴨絲炒伊麵



↓食完飯, 去了買零食, 依度啲drug store, 好多零食買. 哈哈. 還有係drug store買咗暖水壺, 因為近排開始涼, Brian 知道我嘅新地方無熱水供應, 所以, 買咗個暖水壺比我!! 啲水, 真係keep 到10小時都係熱. 好好用. 

36 comments:

  1. 條裙簡簡單單幾好睇呀! ^o^
    做伴娘真係幾辛苦, 要做足全日阿四, 你咁易話為幫Brian媽媽個friend, Brian媽媽實好appreciate嗟 ^^
    我一睇到個foodcourt地板就已經知嗰到係邊道, 我呢啲"爛街精"..... hahaha.... XD
    我都有個Thermos帶暖野飲返公用. 我嗰個有十幾年歷史, 不過仲好好用, keep warm keep 到好耐 ~
    你包Cheezies好 evil 呀!!! ....見到都想食.... hahaha ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin Chan:
      ~條裙係新娘個奶奶揀. 我試裙嗰 日都係第一次見!! 好彩都岩身!!
      ~我唔知當日做伴娘係點!! 我係香港做過一次, 嗰 次做得好舒服. 似玩多!! 哈哈. 而今次做伴娘個情況有啲特別. 真係唔知當日會點. 但十二月做伴娘嗰日, 都係得夜晚餐飯. 事前無任何環節. 忙都係忙一餐飯時間.
      ~溫哥華依個廣場, 好clean 啦!! 食得好放心!! 而且, 食物味道真係同香港好相近. 所以, 成日都忍唔住去食!!
      ~原來Thermos 暖杯出咗咁耐啦!! 我都係近排先發覺. 原本想買Hello kitty 暖杯, 但Hello kitty 暖杯太貴啦!! 而且, keep 溫唔耐. 都係依個Thermos 杯最好!! 唔太貴又實用!! 我放工之後,啲水仲熱. super 耐熱!!
      ~包Cheezies, 係London drug買, 當時, 做緊特價!! 但我都唔敢買太多包. 買一包, 過下口癮就算!!哈哈~

      Delete
  2. 就這麼當起伴娘來, 真係第一次聽 ^o^
    難得Vicky你同新娘完全唔識, 都肯幫手, 不過新娘都好大...哈哈..唔驚伴娘太靚搶晒鏡
    Brain好sweet, 對你真係好細心, 連返工帶暖水壺都稔埋...哈哈...睇黎好快輪到Vicky你自己要搵伴娘 ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. LJ:
      ~我自己都好surprise!! 無啦啦要做伴娘!! 不過,都唔緊要啦!! 當去見識下啦!! 還可以着靚靚, 見識下. 真係唔係成日有依啲機會!! 哈哈~~
      ~我都估唔到Brian會做晒暖水杯research. 之後帶我去買暖水壺用!! 依家天氣涼, 日日有熱水飲, 好perfect!!

      Delete
  3. 好高貴呀~
    講起來近年真係好多人結婚,不停做人情同姊妹...但未做過伴娘XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita
      ~你可能後生, 你遲啲會多啲機會有婚宴, 你做伴娘機會, 會自自然然提高.

      Delete
  4. Vicky 你好好人呀 雖然唔識個新娘 都肯做伴娘
    好幸福呀 唔使返香港都可以食到啲咁地道嘅港式美食 我好想食嗰個魚肉燒賣呀!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~其實, 都無所謂啦!! 人哋出到聲, 自己當日又有時間, 就當見識下囉!!
      ~依度啲食物味道, 太近似香港. 可能, 加拿大溫哥華係最近亞洲嘅地方. 大量亞洲文化和食物. 黎溫哥華都容易啲!!!

      Delete
  5. 雖然做伴娘都可以好攰,但係幫到人應該幫,個女仔除咗老公喺加拿大一個人都唔識仲慘過你好多,舉手之勞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~這次婚禮, 只是夜晚餐飯, 又有一團wedding planner. 我諗無香港嗰啲伴娘咁多嘢!! 忙都係忙一餐飯嘅時間!!

      Delete
  6. 靚伴娘! peach 個件好搶鏡呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~我都係鐘意Peach嗰條多啲. 而最尾都係揀依條peach裙,係當日着!!

      Delete
  7. Vicky, 我都係第一次聽到, 做伴娘會唔識個新娘....哈哈.!
    但聽落後, 我都會這樣做, 一來, 幫到人, 自己會開心更多, 二來, 識多些朋友, 見識又更多.....何樂而不為呢...!!
    妳兩件伴娘裙都好靚....我個人就喜歡粉藍色...!! ...妳呢...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~所以, 我都好surprise, 無啦啦要做伴娘. 哈哈~~ 但依次做伴娘都係夜晚餐飯咋!! 唔似得香港啲伴娘, 由朝做到晚.
      ~後尾, 係揀咗peach 個件做伴娘裙.

      Delete
  8. 好靚呀!!我鍾意你橙色嗰條,搶哂新娘鏡!咁得意同個唔熟的新娘做伴娘。
    我做過伴娘次,我好鍾意架,好彩仲嫁得出!
    VANCOUVER 有香港燒賣食,呢度冇添,可惜。

    ReplyDelete
    Replies
    1. angela
      ~今次事情發生得好突然呢!! 這個婚禮, 雖然係人哋婚禮, 但我, Brian, and Brian 父母, 係依個婚禮都一人一個崗位去參與. 所以, 我覺依個婚禮更加得意添!! 哈~~ 不過, 依個婚禮都係得夜晚餐飯. 應該忙都係忙一餐飯的時間.
      ~我係香港做過一次伴娘. 好好玩!! 哈哈~~
      ~其實,多倫多都有香港燒賣, 但賣嘅地方, 我唔太like. 反而依度賣香港燒賣格局, 岩我啲!! 不過, 溫哥華啲食物, 味道真的不錯!!

      Delete
  9. 咁搞笑,我第一次聽講人做伴娘係唔識個新娘架...不過話唔定,之後妳同伴娘做左好朋友呢
    其實妳好瘦丫...妳著橙色個件靚,著到膚色又好,又精神D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我自己聽到依個做伴娘的要求, 都好突然!! 學你話齋, 可能我會識到一個新朋友呢!!
      ~我唔瘦啦!! 我近幾年,重咗十磅啦!! 不過, 我內心都係鐘意peach 個條裙, 後尾, 婚禮啲人都係揀peach 個條. Yeah!!

      Delete
  10. I love your bridesmaid dress.

    The last time I ate 魚肉燒賣 is probably 7 years ago. I miss them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~其實,我覺條伴娘裙露好多肉!! 自己未必揀黎着. 不過, 隻peach 嘅顏色幾好!! 哈!!
      ~你住美國邊樹?? 你個邊, 好似少啲港式物品!! 你應該好掛住香港!!

      Delete
  11. Replies
    1. samwei:
      ~我無咩所謂, 好多時舉手之勞,可樂而不為.

      Delete
  12. 好型喎,唔識新娘做伴娘! 妳喺vancity越到好多有趣人、事!
    可以考慮下同新娘 msn/whatsapp下,增進感情,到時唔會咁陌生嘛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實我少接觸婚禮. 做伴娘, or 去婚宴食餐飯. 都係去參與!! 今次做伴娘, 都係為幫下手.
      ~0下!! 又無打算whats app.個新娘!! 況且, 依個婚禮係新娘個奶奶攪. 個新娘都係跟住做.

      Delete
  13. peach 果條又真係唔錯呀,好襯你呢
    同個新娘唔識既又真係第一次聽喔

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~Peach 個條顏色襯返喜慶場合多啲!! 其實, 我自己都覺peach 個條好睇啲.
      ~其實, 我又無咩所謂, 如果人開聲, 幫到就幫!!

      Delete
  14. 哈哈,好攪笑呀,同一個唔識的人做伴娘,不過你地應該好快熟同friend,做完伴娘又可以多一個朋友仔,so gooood ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~其實, 我又無咩所謂, 如果人開聲, 幫到手就幫!! 學你話齋, 可能我會識多個朋友.

      Delete
  15. 桃紅0個條靚呀!!
    估唔到你0個邊都有幾多中國食物喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. and Mrs. Snail:
      ~Peach個隻色都係襯喜慶場合多啲. 其實, 我自己都鐘意peach 個條裙.
      ~溫哥華好多亞洲人聚居, 不過,唔單止香港人, 有日本人,韓國人, 中國人, 台灣人, 菲律賓人, .......所以, 加拿大黎講, 溫哥華最多亞洲食物食!!

      Delete
  16. 我做過三次伴娘!有一次在滿地可做!幾辛苦的!妳條裙好靚!凍嗎?要用被肩嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~去到滿地可咁遠做!! 其實, 我係香港做過一次伴娘, 我覺好好玩, 唔太辛苦!!
      ~我聽人講, 當天有被肩着

      Delete
    2. 我曾住在Montreal一年呀!在那裏church識了一位女士!她結婚請我做伴娘!記得當晚要和伴郎跳舞!

      Delete
    3. happy girl:
      ~你係加拿大都去過好多地方!!! 原來你係Montreal 居住過, 你啲法文應該不太差呢!!
      ~你做伴娘當天, 要跳舞架!! 又幾好玩!

      Delete