他媽媽...生日飯

November 5,2013 (Tuesday)

這年Brian 回歸溫哥華. Brian 終可親身和他媽媽一齊慶祝了!!


雖然, 他媽媽生日, 是在閒日. 但我和Brian都在這天, 都額外快手快腳, 趕去和Brian 媽媽吃生日飯.  

可能, 我自己家庭比較傳統. 大時大節. 什麼慶祝, 都是中式一大圍的模式.

但Brian 屋企, 思想比較洋化, 慶祝喜歡採用西式. 還會裝扮到靚一靚.  (其實, 我都感覺慶祝, 採用西式, 係有氣氛啲)

這天Brian的媽媽生日. 便去了一間西餐廳慶祝.

餐廳個格局, 服務和食物水準都不錯!!  但原來這間餐廳, 是20+ 年前, Brian一家, 想當年, 來溫哥華旅行時, 所幫襯的餐廳. 轉眼間餐廳都經營20+ 咁多年了!! 但依間餐廳, 仍能做到咁耐!! 真是有保証呀!! 

而這餐生日飯,  還有Brian媽媽的朋友一起吃, 大家在一眾笑聲和美味食物抵下渡過!!        

Happy Birthday, Brian媽媽!!


↓餐廳好有心思, 整咗啲Happy birthday 餅













↓頭盤, 四個小杯仔, 係點麵包的cream sauce, 還有意大利雲吞, 還有餐廳的餐牌




















↓當天的主菜, 我食海鮮魚和clam 配意大利飯. Brian 吃煙鴨胸




















↓甜品, 香滑朱古力蛋糕配雪糕, 還有creme brulee



















↓當然, 生日飯當然黎一張大合照
















Brian 媽媽個性很開懷, 又有樂天性格. 而且喜歡與人交談. 也很愛吃. 還時常和我, "借加二"出街. 話就話買化妝品, 但就偷雞咁. 買咗一堆零食. 吃吃吃.

雖然, Brian媽媽大了一歲, 但Brian媽媽的樣子和性格, 真是比她真實年齡還更年輕.   哈哈~








29 comments:

  1. 祝Brian家姐(媽媽)早日多個新抱仔,青春常註,健康快樂! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你講到係Brian家姐, Brian's 媽媽聽到好happy!!
      ~多謝你!!

      Delete
  2. 祝Brian媽媽身體健康, 永遠青春美麗,年年生日都咁快樂 :)

    ReplyDelete
  3. Hi, Vicky,
    和你們合照的一對是男友爸媽嗎? 真的好年輕啊!祝伯母生日快樂啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~係呀!! 同我合照的一對, 係Brian的父母. 他們性格樂天, 所以, 樣子比真實年齡年輕.
      ~多謝你祝福.

      Delete
  4. its really blessed that you get along with future MIL so well!! happy birthday to Brian's mommy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. little Aerin and Eunice:
      ~好耐無去你個樹添!! 我得閒會去你度留下言先!!
      ~其實,自己都估唔到會同我另一半keep 到依家個關系. 好多謝你嘅祝福!!

      Delete
  5. 祝brian媽媽生日快樂 天天幸福快樂 ^^

    ReplyDelete
  6. 請代祝Brian媽媽生日快樂、青春常駐!

    ReplyDelete
  7. Brian媽媽好搞笑, 好似大細路呀~ ^^
    我經常想去試 Bishop's, 我未去過呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin:
      ~我都覺Brian媽媽好funny!! 仲鐘意玩多過依家啲年青人.
      ~Bishop's 原來開咗好耐, 原來Brian細個時都食過, 但他忘記了!! 哈哈~Bishop啲食物整得好有心機!! 但份量唔似其他啲西餐廳個啲, 大大蝶. 但都夠食!! 服務不錯!! 有機會同大隻佬試下.

      Delete
  8. 祝auntie生日快樂、青春常駐^_^

    ReplyDelete
  9. 祝 Brian 媽媽生日快樂呀 ^^
    嘻嘻....你地好一家人feel喔,不如快d 拉埋,Brain 媽媽一定會好開心 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~多謝你祝福!!
      ~其實, 要拉埋唔簡單, 中間果個step, (攪婚宴), 我覺好覆混. 我想找到個地方住, 先再想.

      Delete
  10. 一家人一齊食飯, 慶祝生日, 食什麼都開懷美味..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~都唔止相中四個人食生日飯. 仲有Brian媽啲好朋友一齊去食!!
      ~生日一大排人慶祝, 又熱鬧, 好玩!!

      Delete
  11. 係啦,BRIAN父母都似未過四十歲咁。 AUNTIE生日快樂,一年年輕過一年!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~咁即係.....我就黎大過Brian媽. 哈哈~~
      ~多謝Angela你嘅祝福!! 好掛住你寫blog呀!!

      Delete
  12. 我覺得在外國生活,更注重每個節日。很有家庭溫暖。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~都係睇個人性格, 不過, 每個節日慶祝下, 生活會精彩啲, 無咁悶!!

      Delete
  13. Vicky ,
    祝Brian 媽媽生日快樂 ! 身體健康 !

    ReplyDelete
  14. Happy Birthday to Brian's Mom ! She is very young, nice and happy ! 好幸福!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~多謝你的祝福!! 我覺相由心生, 心情開朗, 樣子望落去都後生啲!!

      Delete
  15. Happy Birthday Brian 媽咪! Brian媽咪對你咁好, 真係好呀!

    ReplyDelete