一濃一淡

October 31,2013 (Thursday)

觀察到一樣嘢, 一對情侶.  走在一齊. 他們的喜好或是性格, 總是相反的.


好像, 我認識,一對情侶, 女方是比較心急, 事事都要立刻完成. 連去簡單一個約會, 也會好心急,提早幾小時,已經準備, 但男方, 還是他他條條.  真是急到女方, 氣頂呢!!! 但往往,這些情侶, 就是會走埋一齊. 好似互補不足咁.

到現實生活上, 我和Brian, 及Brian父母,  也是這樣!!

Brian 的媽媽喜愛濃味嘅食物, 但Brian 的爸爸, 由於職業關係, 吃得比較清淡.  以前, Brian媽媽,會和我投訴「無啖好食呢!! 」但其實, 日日飯餸充足. 只是食物以清淡菜為主!!

所以, 現在我和Brian, 及Brian 父母, 四個同住.  Brian 的媽媽, 便有啖好食. 皆因Brian 是喜愛吃濃味食物嘅人.

現在, 每一天晚餐. Brian 都會煮一個濃味的菜式, 而Brian 爸爸就煮一個清淡的菜式.  一濃一淡. 大家都歡喜啦!!


↓其實, 單單看餸菜,無需問, 就知邊一蝶係Brian弄, 邊一蝶餸係Brian 's daddy弄.  因Brian只有興趣整濃味的食物, 而頭一張相, 有清蒸釀節瓜, 腐乳醬炒雞,蒸西蘭花. 第二張相, 菱魚肉白蘿蔔粉絲, 香酒蠟腸雞和炒白菜




↓有無發覺, 係Brian's home 居住, 是由男性下廚?? 其實, 我和Brian's mom 都識下廚, 但班男士對下廚更有興趣, 又可能班男士, 一時慶起, 就每天下廚, 頭一張相, 係薑蔥蝦, 蒸魚仔, 洋蔥茄辣雞和介蘭. 另一張相, 係肉碎紅咖哩, 薑蔥雞菜心, 薑蔥雞肉和青紅蘿蔔湯搾




↓有一日, 食薑汁蒸肉餅,栗子雞和淥介蘭




↓都有釋放的一日, 吃了Pizza and 蝦pasta. 其實都唔係釋放先有pizza 食, 只係趕, 所以, 就食依啲.



↓其實, 我都無咩食物係唔食, Also唔知自己算係喜歡吃濃味食物, 定係喜歡吃清啖食物,我真係咩都食, 每日食咩都無所謂, 但最緊要, 唔好成個week都係同一蝶餸, 就ok. 第一張相, 蝦仁炒蛋, 沙爹肉碎粉絲和蒜容小棠菜, 第二張相, 係鹵水餐, 有鹵水雞翼, 雞蛋, 還有小魚仔和小白菜




↓蒸土魷肉餅, 辣椒雞翼, 湯和小棠菜.  還有, 薑蔥蝦, 波蘿炒雞柳和菜心



↓第一幅相, 菜心, 蒸魚, 麻婆豆腐和唔知係咩嘅湯榨, 有日食外賣, 咸魚雞粒炒飯, 星洲炒米和泰式炒河.



↓有日,趕趕哋, 我整咗蠟腸煲仔飯+煎蛋




















------------------------------------------------------------
而October 31是萬勝節, 今年萬勝節,係居住在house. 所以, 準備糖果和一點奇怪裝物, 等待小朋友拍門, 攞糖. 點知一個小朋友都無拍門. 

可能, 前面街,有修路工程進行, 關閉成條路, 啲細路邊會兜路黎攞糖, 

所以, 今年, 啲糖果, 益晒我!!

但今年萬勝節, 係自己間房個窗,見到好多煙花, 原來依邊萬勝節, 啲人喜歡玩煙花!!

↓萬勝節準備的糖果和裝扮

28 comments:

  1. 嘩 每餐都好豐富呀 ^^ 我愛淡味多的 因為我不習慣外出用餐 食太多濃味或外出食 之後總是搞肚痛...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~其實, 我食咩都ok!! 有時,都睇自己個身體係某段時候想食咩!! 好似依家冬天, 我出外用餐,喜歡吃一點辣味嘅食物!!

      Delete
  2. 嘩! 一家人都好有"煮"意喎!
    住咗咁多年 apartment, 依家暫時同 Brian 父母一齊住 house, 會唔會唔慣呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依家就係餐餐都豐富, 真係一尾吸收!!! 所以, 有機會都想出下街行,當做運動!!
      ~ 住house 係有點唔慣呢!! 以前係apartment 真係一目了言, 依家叫Brian 都大聲叫. 佢先聽到!!

      Delete
  3. M2,我同老公都係完全相反,我好鬼心急,佢就好慢,我就次次會忟爆
    你地都成日煮中菜喎,同我地平時食飯冇分別
    妳同佢地同住,咁妳咪冇得用妳D LC?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~咁你成日咪要"吹"你老公囉!! 好激氣!!
      ~其實, 我住係加拿大, 但都係有菜,有肉買,都係一樣!! 只係我哋繼續用中式煮法. 我相信你係加拿大居住, 都會咁. 餐餐西餐,我有時會覺漏.
      ~就係因為Brian 屋企咩廚具都有!! 所以, 我啲LC 而家仲係啲箱頭裡面!! 未有需要用!!! 但見到reasonable price嘅LC 產品,就照買!! 哈哈~

      Delete
  4. 有個會下廚的老公真係有口褔~仲要每餐都好豐富~正呀~
    我都覺得係完住相反先會一齊,好動會同好靜之類~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~有時我懷疑, 煮飯有種魔力, 一煮開, 就會煮落去!! 其實, 我身邊個位男士, 以前對廚房一點興趣都無!!
      ~都唔知點解, 以前細個諗, 做情侶性格會相同. 但真實世界, 一對情侶嘅性格是完全相反的!! 我而家同另一半都係咁

      Delete
  5. Vicky ,
    哈哈 , 妳真係觀人於微 , 我同我相公都係一個快一個慢的 , 我事事都好心急 .
    以前妳有Brian煮餸現在還加埋Brian 's daddy , 兩大高手的餸菜一濃一淡 , 夠哂營養均衡又有口福 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~咁你同相公出街, 你咪急到不得了!! 哈哈~~
      ~而家, 飲食方面太豐富啦!! 一到周末, 就想周圍行下當運動!!

      Delete
  6. Hi Vicky,
    妳們真有口福, 餐餐都好好餸, 碟碟都咁精彩, 現在,妳無機會煮飯顯身手嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~而家個廚房都輪唔到我煮啦!! 哈哈!! 我等食物and 抹下檯.

      Delete
  7. Replies
    1. Mr and Mrs. Leung:
      ~專科醫生. 知道身體結構, 所以,對飲食都有特別看法!

      Delete
  8. 我中意淡味,老公中意濃味...可能就係咁所以大家先可以撈暈...
    又會咁既?無人來拎candy....有排你地食呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~通常都係喜好,有啲唔同先會一齊!!
      ~Halloween 嗰陣時, 我居所附近進行修路工程, 我諗係依個原因, 先令到無小朋友黎啪門攞糖啦!!而家剩咗好多朱古力, 就慢慢食!!

      Delete
  9. 個肉餅好吸引呀。 我諗我都係鍾意食濃味
    我屋企都係爸爸細佬住嘢叻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你而家食嘢嘅味道會轉變好快!! 但我覺你好"就"得人, 咩都會食下!!
      ~我都覺你細佬好識煮嘢食, 唔洗睇食譜,買完返黎, 就即刻隨心煮, 依啲人先至識煮飯!!

      Delete
  10. 烚茶清蒸蔬菜...... 俾我係Brian媽媽都會話無啖好食呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~其實, 我對烚茶清蒸蔬菜....依類食物都ok!! 但如果日日只得烚茶or清蒸蔬菜, 我都會嘈!!哈哈~~
      ~有時,一餐飯, 要有肉有菜, 先感覺食得舒服. 仲有, 季節唔同口味都唔同啲!!近排涼咗, 喜歡食辣!!

      Delete
  11. 我地家又係咁, 不過都會一濃一淡,好平均。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~所以,我成日都覺,一餐飯, 係要有啲肉,有啲菜, 咁先食得舒服!!

      Delete
  12. Hi Vicky

    Can u tell me how to cook 薑汁蒸肉餅; I love肉餅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum
      ~唔係唔想比食譜你, 但蝶薑汁蒸肉餅, 係Brian's daddy 整. 我要等他有時間, 先問到佢點整!!

      Delete
    2. Thnak you Vicky. As I am the beginner in cooking, so I enjoy trying different recipe. Have a good weekend.

      Delete
  13. 屋企多人真係好, 食飯可以煮多啲餸, 我同大隻佬兩個人通常得兩個餸, 最多都係三個...
    我又係鍾意一餐裡面有啲清淡,有啲濃味, balance 啲, 不過大隻佬就鍾意食濃味~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin Chan:
      ~其實, Brian 屋企計埋我and nanny都係五個人. 我覺唔算多人啦!! 因我娘家, 家庭成員仲多, 因為我有四個妹,加埋父母和我. 我娘家,一共七口人! 還有我們的另一半. 所以, 我娘家食飯, 更加要煮更多!! 哈~
      ~我反而鐘意人少少,煮嘢食, 容易控制啲. 以前同另一半住, 兩個人係屋企食, 可以隨意煮又得. 煮花巧啲, 但又唔洗煮太多份量. 不過, 多人食就真係可以整多幾款. 熱鬧啲.
      ~但我都覺一餐飯, 係要balance 啲會好啲. 有菜有肉, 咁樣食先舒服.

      Delete