又一個周圍去的周末

October 25,2013 (Saturday)

現在, 也許都和以前一樣.

我一到星期五放工之後, 就即刻同Brian衝咗出街, 今躺去咗商場行, 仲買咗件衫! 而且, 埋單時, 仲有折, 好Happy~~


↓買咗件衫






















不過, 逢星期五, 點衝出街, 都會返Brian家 (即係而家我暫住嘅地方), 食晚飯. 因為, 他家的nanny逢星期五先煮一次飯. 因為這nanny年紀開始大, 平時只做半日, 甚至幾小時, 係星期五先返全日. 但她煲啲湯, 好甜. 我鐘意飲.


↓Brian 家中的Nanny 煲嘅湯, 味道很甜美. 至於Nanny煮嘅餸, 有時會失手. 但如果唔失手, 味道都不錯!! 





















而到weekend, 便和Brian找地方去. 點都覺weekend出下街先似樣.

最開心係.....Brian父母好鼓勵, 我和Brian 出街玩. 

有時, 我和Brian 係周末比較me me 模模, 遲咗出街, Brian父母竟話我哋 「係大悶蛋. 這樣晏,還留係屋企㗎!?」. 但係, 我和Brian只不過, 周末就有hea mode. 梳洗都慢一點. 出街的時間也晏了點。 哈哈~~  

而這個周末, 我又再一次同Brian 出街食日本餐. 

有時,  我覺溫哥華的日本食店, 仲多過chinese 食店! 

而且, 這邊的日本餐, 款式夠多元化. 好味, 新鮮之外. 價錢仲好相宜添!! 好彩,我鐘意食日本嘢, 食極唔厭咋!! 哈哈~


↓周末, lunch time 去食日本餐. 我食spicy sashimi undo, 好爽口的烏冬 and 好鮮的魚生. 而Brian 食sashimi don (飯). 食物和經營手法, 都好正宗.好味道




















由於, 接近萬勝節, 知道商場內, 實有點萬勝節裝飾, 所以, 特登去商場, 八下, 影下相! 



↓依度啲商場裝飾, 整得好落力. 好有萬勝節氣氛.





















↓當天, 商場內, 已經有人扮鬼扮馬.






















而我唔覺唔覺, 一行街, 就買到啲嘢!! 雖然, 唔係啲咩值錢嘢. 但Hello kitty 物品, 對我黎講, 就好珍貴!! 哈哈~~

好彩, 溫哥華都有鋪頭, 會購賣下Hello kitty 貨品. 見到好開心~~



↓買了Hello kitty 廚房用具和聖誕節嘅Hello kitty count down calendar. 雖然十二月先聖誕節, 但我十一月就開始countdown, 因為一踏入十二月......我就有聖誕mode嘅啦!! 


30 comments:

  1. 妳喺 Vancity 有無揸車呀? 要小心D呀,因為D路好窄 (窄過香港/多倫多), 又有D細路口四面都無 stop sign, 開車要加陪留神啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒到此一游
      ~係Vancity日日渣車!!! 我覺Vancity 比較多細路. 多謝你提醒

      Delete
  2. Nanny識煲湯?係中國人定?
    哈哈,妳買D kitty好小朋友丫,我意思係個D kitty好似玩具for小朋友玩

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~個Nanny 係菲律賓人. 但跟咗Brian屋企20+咁多年, 這nanny跟一個chinese 家庭工作咁多年, 唔多唔少都識煲湯!
      ~其實, 我都覺啲Hello kitty 貨品, 似小朋友用多啲. 但我都照買, 買完好開心.

      Delete
  3. vicky
    我同你一樣呢。。周末都是hea mode 梳洗也慢一點 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~我相信好多人, 一到weekend 就有hea mode. 哈哈~~

      Delete
  4. Love the Hello Kitty advent calendar!

    Last time I went on a business trip to Vancouver, my colleague was surprised at the large Asian population in Vancouver.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~我都覺溫哥華很多asian, 比多倫多還要多!! 但溫哥華啲asian 唔係單只係香港人和中國人!! 有日本人, 韓國人, 台灣人, 菲律賓人,......總之, 溫哥華比較多亞洲地區嘅人移民嘅地方!!

      Delete
  5. Vicky ,
    我試過一次萬聖節在溫哥華過 , 真係好熱鬧開心 , Hello kitty廚具好可愛 , 我由其是鍾意粉紅色鑊鏟好靚 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~我個區, 都唔知係咪啲小朋友大咗, 都無人拍門黎攞糖. 都唔好玩!! 但溫哥華萬勝節, 可以放煙花. 依樣就最特別.
      ~我係hello kitty super fans. 見到Hello kitty用品, 忍唔住買!!

      Delete
  6. 其實我都係HeIIo Kitty迷黎架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~係呀!! 真Happy, 我們係智同道合. 大家齊齊見到Hello kitty 都會開心!!

      Delete
  7. Vicky , 妳完全係一個 hello kitty 迷 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~係㗎, 我對Hello kitty 用品,好瘋狂㗎!

      Delete
  8. 今年第一個X'mas在溫哥華過, 係唔係looking forward to it 呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~其實, 過往五,六年嘅聖誕節都係溫哥華度過. 但今年完完整整係溫哥華過聖誕節, 係會感覺特別一啲.

      Delete
  9. Vancouver is a very beautiful place and it is so good to have so many japanese restaurant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~如果你係溫哥華住,你都會好開心!! 因為我知你喜歡食日本野!! 這兒的日本食物, 好新鮮, 選擇很多, 啱晒你啦!!

      Delete
  10. VICKY你去到VANCOUVER仲多唔多揸你架TT仔?
    你就好啦,我都好鍾意周街逛,可惜嫁咗個宅男。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你咁關心我個tt 仔仔嘅!! 黎咗溫哥華之後, 渣多咗TT仔仔呀!! 以前一星期先渣tt仔仔一次, 依家係一星期渣足六,七次!!!
      ~其實, Brian以前唔鐘意周街去, 係黎到溫哥華, 邊度都想去!! 個個周末都出街!! 不過, 好好彩,我都鐘意出街行!!
      ~有機會我黎美國or 你黎溫哥華, 我哋一齊爛街去!! 好嗎?? 哈哈~~

      Delete
  11. 有靚湯飲咁正XD
    假日我都係hea mode呀~多數夜晚先出去食飯~
    kt廚具好得意呀~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~我好鐘意飲湯, 由其是而家入秋, 飲完湯, 好舒服!!
      ~我相信好多人係周末, 真係hea 得就hea, 其實hea 都幾舒服!! 哈
      ~我超級鐘意Hello kitty物品, 見到就望多兩眼, 之後就忍唔住買!

      Delete
  12. 似乎你地係個邊仲開心過toronto,你有無掛住屋企人呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~都有啲啲掛住, 但唔知係咪自己一個生活太耐. 所以, 現在都ok!!

      Delete
  13. 買到啱心意嘅嘢就最開心 :)
    好羨慕你可以買到咁多Hello Kitty的廚房用具 我呢度雖然都有Sanrio 但係多數都係賣玩具同文具 好小賣其他嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~我依度無一間sanrio, 但好彩多亞洲地區啲人係溫哥華. 都有啲私人商鋪有購賣Hello kitty 物品. 此終, Hello kitty 係亞洲人心目中, 都係受歡迎!!

      Delete
  14. Replies
    1. samwei:
      ~最好彩是這方面, Brian的父母開通, 就算現在和他們共同生活, 都算很便利!

      Delete
  15. 個間日本野係咪置地嗰間? 我好似都去過, 不過嗰次我地叫小食好鹹 >_<
    我嗰日經過 Robson, 好似見到有間賣好多Hello Kitty野嘅舖頭。Parker Place 入面都有間精品店賣Hello Kitty野㗎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin:
      ~係呀!!就係置地廣場食, 相中啲日本野!! 我覺佢啲味道都ok, 係份量唔算多!! 可能我大食!! 哈哈~
      ~我係Robson 都見過幾個地方,有Hello kitty物品, 而Parker place,Abredeen, metrotown, 都有出售Hello kitty精品嘅鋪頭!! 我以前一黎溫哥華就要去!! 點都買少少先安樂!! 哈哈~~ 其實,溫哥華已經比較多Hello kitty 精品出售啦!! 多倫多好少有!! 不過, 加拿大啲Hello kitty精品好貴!! 美國平好多!!

      Delete