Long weekend---Remembrance day

November 11,2013 (Monday)

黎了加拿大咁耐, 都係第一次放Remembrance day假期. 原來, 加拿大B.C. 省---溫哥華, 先有依個假期.  而今年咁啱得咁橋. 這個Remembrance day 係正星期一(Nov 11), 剛好做就咗一個長周末. So happy!!

以前讀書, 一到Remembrance day, 要比學校迫住聽加拿大history!! 點解要有依日, 點解要紀念加拿大啲軍人!!! 之後, 到做事之後, 依一日, 都係無假放㗎!!

而家, 搬咗黎溫哥華, 就可以享用多一日公眾假期放, 真是千般開心嘅事!!


雖然, 放假前, 要跟返以前係多倫多啲兼職工作. 但都係忙一陣. 就放假啦!!

不過, 我啲放假模式, 其實都無咩特別. 大至上都係圍搖飲飲食食. 左行下依個商場, 右行去下啲街. 咁囉!!....總之, 黎黎去去都去差唔多地方啦!!  一日裡面, 去足幾達地方添!! 攪到早出晚歸. 好似同閒日無分別.  但放假就係心情自在, 去幾夜都唔攰!!


↓平時嘅周末, 已經好期待, 這星期係長周末, 就額外期待啦!!未到Friday, 已經同Brian相討去邊度飲飲食食好. 我近排, 好期待食車仔麵, 所以, 一放假(Nov 9 Saturday), 就去咗food court 食車仔麵+格仔餅. Brian 食四川担担麵. 食完還不段行街, 行足兩個商場. 其實, 無咩野買, 行成日, 只買咗把較剪仔. 而長周末假期, Brian的父母, 仲早出晚歸過我和Brian. 我哋夜晚要特登約埋先一齊食到dinner.  食咗焗飯+雪糕紅荳冰


↓之後嗰日(Nov 10 Sunday), 就無咩願郁, 但就瞓到足, 煮個餐蛋公仔麵做早餐. 但依個時候,Brian父母已經晨早出咗街啦!! 他們真係活潑過啲年青人. 而我仲有hea mode, 如果唔係去church, 都唔願出街. 但一出開去,就唔願返歸, 會周圍行下. 而家十一月頭, 啲商鋪和商場已經有聖誕裝飾.


↓Nov 10 Sunday, 夜晚就約埋Brian父母食dinner. 他們食完晚餐, 仲有下場節目. 我就同Brian 去飲, `聖誕咖啡+食雪糕. 晚餐食咗排骨蟹丸, 魚和而家好啱食嘅羊腩煲



↓假期真是時間過得快, Nov 11 (Monday) 已經係長周末最後一日. 依日去咗飲茶. 依間飲茶地方, 個景好好!! 啲點心都唔錯!!


↓晚餐, 去咗Swiss Chalet, 一間專食烤雞嘅專門店.  原來十一月頭, 就已經有聖誕套餐, 送Lindor 朱古力!!! 



















這個假期, 真係由第一日食到最尾嗰日!! 

餐餐係街食, 雖幾好玩, 但食太多街外嘢, 原來都幾濟. 擠到個胃都凸咗出黎!!哈哈~~

27 comments:

  1. 咁得意嘅,唔係全國都放假,只有溫哥華先有假放,咁溫哥華咪俾其他城市多日一假?
    妳地係Brian住得咁開心,仲會唔會搬呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都覺得意, 溫哥華可以放依個假, 我以前成個十一月都無假期㗎!!
      ~當然會搬啦!! 依家係Brian父母屋企住, 都係臨住, 但揾一個適合嘅地區都唔容易!! 想揾到合心水先搬!!

      Delete
  2. 喺呀,搬去BC嘅其中一個好處就係多咗日假期!
    我初頭嚟到都覺得奇怪ON嘅人要返學@_@!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實,我都係近排先知, BC 省十一月有一日公眾假期. 因我以前係Ontario住,係無依一日嗎!! 但有假放,我就超級開心!! 可以hea下, 抖下!! 好舒服.

      Delete
  3. 都唔知温哥華有呢個假期添!同美國嘅 Veterans Day 同埋時間,同埋意義。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我都係近排先知, 溫哥華係十一月裡面, 有一日公眾假期. 不過, 唔理係點, 有假放, 就super 開心啦!!
      ~我覺北美啲歷史, 有啲都差唔多!!

      Delete
  4. 由你係toronto已經開始睇你個blog..好開心你搬終於搬左黎vancouver, 我都係係vancouver架
    介紹多d美食啊(講埋餐廳名等我有機會去試下)..有機會約出黎去找好野食啊!
    你唔係話初年年頭先搬gei咩, 點解會提早左gei? 你就好啦住係kerrisdale超方便!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ichigo:
      ~好開心呀!! 你追我寫blog咁耐, 多謝你支持!! 你得閒多啲黎, 我個blog吖!!
      ~你都係溫哥華人黎 㗎 !! 我係溫哥華新移民, 所以, 我去啲地方食and 玩都係好大路.
      ~其實, 我唔想特別寫, 我幫襯啲餐廳名, 因好似幫人賣廣告咁. 除非真係好特別or 有blog 友問, 我先會講出餐廳名. 你有邊啲, 我食過嘅食物or 餐廳, 你想試??.....你話我知, 我話個餐廳地址比你知.
      ~係呀! 原先諗住下年2014年頭先搬黎溫哥華, 但Brian 好快手係溫哥華揾到工. 所以, 要快快手過黎溫哥華依邊開工!!所以, 由多倫多搬過黎溫哥華, 搬到好急下. 但唔覺唔覺黎咗溫哥華兩個月.
      ~好驚呀!!你又知我住係Kerrisdale附近嘅!! 我真係成日都係Kerrisdale 出現. 嗰度 幾好行!! 你係咪yahoo blog嗰 個 TaTa source?

      Delete
    2. 我唔係tata source..我睇左咁耐我睇1次留言
      vancouver實在有太多好野食啦, 你有d咩想食我都可以介紹下gei
      之前自己都係住kerrisdale所以認得出, 而家搬左去richmond不過都係日日去vancouver超唔方便

      Delete
    3. ichigo:
      ~Anyways, 多謝你支持!! 因為我感覺你,真係睇咗我個blog好耐!!
      ~其實, 我比較即興, 有時突然間會很想食某一樣食物, 好彩有internet, 而家揾野食方便好多!! 但當然, 問下local 人介紹, 當然最好!! 如果我想食咩, 我可能會問下你!!
      ~你住過Kerrisdale, 唔怪之得你認得出我住邊啦!! 但無啦啦做咩又搬去richmond?? 不過, Richmond 好多好野食!!
      ~其實, 論地域和行車里數, 溫哥華真係一個好好嘅地方. 去邊都方便. 而且有近近哋嘅感覺!! 係多倫多住, 真係閒閒哋一日用三,四個鐘頭係公路上. 好不方便.

      Delete
  5. 見到都羨慕,VANCOUVER啲食物真係同香港比較有過之而無不及。
    我覺得SWISS CHALET啲食物超細,仲唔平呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我黎咗溫哥華之後, 我心裡面都同自己講, 如果當初屋企移民黎溫哥華, 我屋企人and 我, 可能會容易啲習慣!! 因為溫哥華太近香港, 唔講其他, 只講食物文化, 齋講味道和食物品種, 都同香港相似! 可能溫哥華係加拿大黎講, 最近亞洲嘅地方. 好容易就被亞洲文化感染.
      ~Swiss Chalet 我好鐘意食!! 依日食濟咗, 食Swiss Chalet 做dinner就岩岩好!! 哈哈~~

      Delete
  6. I haven't had breakfast yet, and I am sooooo hungry now

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~嘩!!你好早就打開電腦, 睇blog喎!! 早餐未食就入咗黎我度!!
      ~咁你餐, 早餐有無因為我...而食多過平時??哈哈~~

      Delete
  7. 放假特別輕鬆就會食多啲 而且依家年尾 又聖誕又新年 啲 holiday mood 特別勁 咁開心啲 又食多啲 哈哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~同意, 每年到年尾+年頭, 真係飯局多蘿蘿. 但係都係開心嘅!! 所以, 依家係閒日, 會盡量食得清淡啲. 儲啲quota 係holiday!! 因一到holiday真係會失控

      Delete
  8. 我發覺我哋啲習慣好似, 我強烈地覺得我哋好快就會撞到大家!!! 我出街要一眼關七睇下見唔見到你^^
    嗰間酒樓喺邊? 個view幾舒服喎~
    我都鍾意 Swiss Chalet, comfort food~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin:
      ~我哋啲習慣簡直一樣!! 真係一出街, 一食嘢, 就可以食好多款!! 而且, 我哋又係鐘意周圍謄. 哈哈~~ 你見到我同我say 個hello 啦!! 但相信我哋會有一日會撞到大家.
      ~間好好view嘅酒樓係西區, 名叫皇朝海鮮酒家 (Dynasty seafood restaurant). 地址係108-777 Broadway West.
      ~我都鐘意食Swiss Chalet 㗎!! 每年都會幫襯好幾次. 由其是近聖誕節時期, 因為有聖誕套餐, 有朱 古力送!! 哈哈~~

      Delete
  9. 放LONG WEEKEND真係好開心~~最緊要過得輕鬆、做下想做嘅嘢,咁就係完美假期啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~無錯, 放假---最緊要係輕鬆. 自己想點就點. 越隨意, 令到個假期越完美!! Happy~~

      Delete
  10. 羊腩煲呀,講起就想食了
    流口水

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~而家天氣涼涼哋, 食羊腩煲, 熱辣辣, 真係唔錯!!! 我相信澳門and 香港都轉涼, 你有機會都食下吖

      Delete
  11. 剩係睇相, 真係唔覺你0係外國...我諗你地都幾鍾意中式0野...
    放假...真係出去行成日都唔覺攰...但返工返半日已經想死...哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~我哋揀啲中式餐店食嗎!! 所以, 望啲食物相,咪唔似係外國!! 其實, 越住得係外國耐, 越想食chinese 嘢.
      ~放假時, 身體啲energy, 真係好多, 去幾耐街都唔覺攰!! 但平時, 真係可以無時無刻都想瞓. 而家冬天, 天氣涼咗, 仲更加唔願起身添!! 哈哈~~~~

      Delete
  12. 食得是福! 行吓食吓又一日, 輕鬆快活人呀! 有無掛住多倫多呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~食到美食, 都係一種享受!! 所以, 食得和健康都好緊要!!
      ~反而我掛住啲妹, 多啲!! 咁你有無掛住英國??

      Delete