秋天紅葉

October 27,2013 (Sunday)

秋天來臨了, 又是觀賞紅葉的好季節。

但對我長期居在楓葉國, 每年秋天隨街都見到紅色楓葉樹. 就會覺紅色楓葉樹. 唔會太出其. 因為年年見到嗎!!

不過, 記得第一年係加拿大---多倫多過秋天. 真是會特登渣車去多倫多北部觀賞紅葉.  還執地下啲紅色楓葉, 作書簽. 寄比香港啲朋友仔. 但這次觀賞紅葉之旅, 我迷路了!! 但當年是新移民, 迷路是生活一部份. 所以, 沒有特別介懷. 反而因為迷路, 看得更加多紅葉添!!


時間係咁過, 秋天啲紅葉已經無再放上心.

但這年, 我跟隨Brian 移居溫哥華. 雖然同樣是在楓葉國. 但此於新地方,展開新生活. 感覺身邊的一切. 都顯得不一樣.

連今年秋天的紅葉, 都特別望多兩眼.

而且, 依家影相, 較為方便. 影紅葉相, 就更加簡單了!! 說實話, 我都好似第一次同紅葉影相!!

原來在楓葉樹下,亂走.  擔天望紅葉, 望回地下也是紅葉, 好像被紅葉包圍住, 就好像去咗另一個空間咁. 感覺都幾歡樂吖. 哈哈~



↓以我個人觀察, 發覺溫哥華啲樹, 是比較壯. 所以, 秋天時, 馬路上兩旁楓樹, 壯到好似黏在一齊. 因此, 溫哥華啲楓葉樹, 在變橙紅色時, 就顯得更加靚, 成片地都好似開咗橙色燈.





















↓依日天氣好, 好多人去影橙紅色楓葉相





↓同Brian 係楓葉樹下嘅合照





↓真係周地都係紅葉






-----------------------------------------------------

玩完一倫橙紅色楓葉, 去了港式茶餐廳, 食個午餐.



↓午餐食咗, 吉烈豬扒配喇沙米粉, Brian 食了星洲炒米.





↓由於, 秋風起, 夜晚去咗打邊爐. 吃了新鮮游水蝦和醉雞 (啲蝦超級新鮮, 識彈跳, 而且價格好reasonable) 





↓還有新鮮魚片和手打肉丸.  雖然話打邊爐, 但最重要嘅爐, 就唔記得影, 啲食物一到, 掛住淥and 掛住食食食



57 comments:

  1. 靚到不得了, 除了楓樹還有你地兩個, 好sweet 呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~其實都係因為今年搬咗去新地方, 所以, 對身邊所發生嘅事,都覺得好新奇. 因此今年我同隔離嗰 個影楓葉

      Delete
  2. 個火鍋好似好正喎, 邊間呢㗎? 等我搵日同大隻佬試下先 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchin
      ~間火鍋店, 係你剪頭髮附近.
      ~間火鍋店叫"春秋火鍋--Landmark hot pot house". 地址係4023 Cambine St.
      ~我諗你知係邊啦!!

      Delete
  3. You are making me wanting to move to Vancouver!

    The food is amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plue 2:
      ~溫哥華地理位置關係, 而且, 又接近海. 所以, 有好好嘅海鮮.

      Delete
  4. 春天又有CHERRY BLOSSOM,秋天又有紅葉,好靚呀!不過VICKY你個袋都好搶鏡。
    溫哥華啲食物太正喇,睇到我想飛嚟(或飛返香港)。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lala - I can't read your blog anymore :(

      Delete
    2. Angela:
      ~hey, 你個blog 做咩??我都click 唔到入去嘅??
      ~好呀好呀!!你飛黎啦!!同你and Dondon 去食餐飽!! 哈哈~~
      ~我都估唔到溫哥華依邊, 啲紅葉, 長得咁落力!! 到而家,都有紅葉睇!!

      Delete
    3. Frank and Lois Plus 2
      ~我都係,入唔到Angela 個blog 呀!! 我慣咗每日click 一click 入去嗎!!

      Delete
    4. Hi Vicky,

      I love the pics. They are so beautiful. Vicky, this is my first comment in the blog becuase I do not know how to create my own blog. But, I enjoy reading your blog, Angela's blog & Ceci's blog. Can u add me into ur group so that I can see ur writing in the garden city -- Vancouver?

      Also, sorry vicky I have to use the reply here to send a message to Angela. Can Vicky help me to forward this message to Angela. Thank you so much.
      To Angela: I have watched your blog for a while. Today, I cannot access to your blog as there is a message stating that it is restricted to friends only. So I create the blog account but still cannot read your blog. Can u add me into ur group so that I can continue reading ur writing? I like to see ur writings. From Vicky Shum in Japan --> http://vickyshum.blogspot.hk & my email address is vshum2014@gmail.com.

      Sorry again Vicky & thank you so much.

      Delete
    5. Angela
      我地看唔到妳的 blog呀, 妳又攪過一些設定呢.....要加我地的 email address 才可以看妳blog 呀 !
      (Vicky, 唔好意思, 借用妳這裡來通知 angela)

      Delete
    6. Vicky, 唔好意思借你的地方留言俾angela因我是潛水讀者,我是往CT的,她的卜是我的覓食指南,而我又習慣每日都到訪,現在不能閲很失落,請問可加我的電郵嗎?Usbusymama

      Delete
    7. Winnie
      Can you give me you email address please?? 有咗你email, 咁Angela 就可以加你入她個blog list!!你就可以睇返Angela 嘅文章.

      Delete
  5. 啲楓葉真係靚到不得了呀!!!
    以前喺香港時都有收過啲移民咗加拿大嘅同學仔寄楓葉比我呀 仲記得收到時好開心㗎 因為唔係好多人收到㗎 哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~依邊啲紅色楓葉, 到依家都維持到. 有啲地方, 仲見到紅色楓葉!!
      ~你都幾有人緣, 移民加拿大嘅同學仔, 專承寄楓葉比你!!

      Delete
  6. Hi, Vicky,
    吉烈豬扒配喇沙米粉, oh,好大份喎, 邊間茶記咁抵食呀?
    少女時期收到男性朋友送的加國楓葉, 都好珍貴哩!...紅葉題詩仲浪漫啊!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~間茶記係, Copa Cafe(高柏餐廳), 位於4030 Cambie St.
      ~嘩!! 你少女時代, 都幾有男性朋友緣, 會送楓葉比你!!

      Delete
  7. 相相影得好靚,將來影婚照都可以考慮, wakaka!!
    火鍋食物令我諗起哥哥最愛嘅春秋 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈~~都係今年新搬黎溫哥華, 所以, 覺得咩都特別啲. 因此, 先去影楓葉相, 其實, 紅色楓葉真係年年都見. 係今年先會貪得意走去影
      ~你指嘅哥哥, 係你親哥哥, 定係張國榮??
      ~依日我食嘅火鍋店, 就係春秋火鍋店。

      Delete
    2. 咪係張國榮囉! 佢嘅飛佛火鍋店嘛!
      見到妳食嘅嘢都覺得似春秋D嘢食呀! ;)

      Delete
  8. Replies
    1. wing yi mo:
      ~好多人都鐘意秋葉, 又喜愛旅遊, 你有機會過黎參觀下!!

      Delete
  9. 嘩,好靚呀,滿地紅葉,好浪漫呀~~ *v*

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~地下紅葉, 樹上又有紅葉, 成條街好似開咗橙紅燈咁. 紅葉係我依邊秋天嘅特式!!

      Delete
  10. Replies
    1. 水太太
      ~紅葉係依加拿大秋天嘅特式!!

      Delete
  11. Replies
    1. Little Ting Ting:
      ~Nice to meet you!!
      ~依邊每一年,依一個時候都係滿街楓葉. 好多遊客都會特登黎睇

      Delete
  12. 紅葉真係好靚,温哥華真係一個好好住嘅地方。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~溫哥華依邊比較近海洋, 所以, 空氣比較舒服啲!! 所以,係度住都唔差!!

      Delete
  13. Awesome! 漫天紅葉真係太靚喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. LJ:
      ~我依邊真係太多紅色楓葉樹, 所以,加拿大的國旗都係用紅葉作揮號

      Delete
  14. 好壯觀的紅葉呀~好靚!
    呢個天氣真係成日想打邊爐~XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~紅色楓葉,係依邊秋天嘅指標!! 依啲時候都唔少遊客黎, 只是看楓葉!!
      ~我都覺,涼涼哋打邊爐, 最好. 食完全身暖淋淋

      Delete
  15. 我上星期都去咗打邊爐呀! D紅葉好靚呀! 在英國D秋葉有好多色, 不過我今年可以過一個暖的秋天!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~我去你個blog巡咗, 都知你打咗邊爐. 你哋食打邊爐仲好有食力添!!! 但秋天起, 打邊爐就最岩!!
      ~你去了香港生活, 真是秋天都比較溫暖啲!! 係咪暖得好開心呢!! 哈哈~~

      Delete
  16. 好靚呀D紅葉,打邊爐既野又幾好WO同我地差唔多

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~紅葉係加拿大特式. 年年都有!!
      ~溫哥華依邊近海, 又比較多亞洲人移民, 所以, 打邊爐格局, 都同香港差不多

      Delete
  17. Vicky 能置身這個楓葉世界, 必定永世難忘.....好靚呀 !
    秋涼了, 打邊爐好滋味呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~加拿大每秋天都有紅色楓葉, 年年都見到, 唔會太永世難忘!! 哈哈~~~我都係今年搬咗, 先有興趣去同楓葉影相. 住咗加拿大20+年,都係第一次同楓葉影相同!
      ~秋涼, 對個熱鍋, 食到全身暖晒!!感覺好正!!

      Delete
  18. 好靚丫,下次放大D相,俾我地欣賞清楚D ma:p
    妳著得咁厚,妳個度秋風起,可能就等於我地冬天啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~對溫哥華黎講, 我咁穿着, 都唔算厚啦!! 一件衫+褸, 已經好輕便. 以前,我係多倫多,依個時候, 仲要着得多, 先出到街. 此終, 我居住地方係地球北方, 秋天係會涼好多.
      ~香港而家, 都秋風起, 你打邊爐未呀??

      Delete
    2. 未到秋風時已打了兩次麻辣火鍋:p

      Delete
  19. Hi Vicky

    The pics are so beautiful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum
      ~Thank you, Vicky
      ~好橋,大家都係叫Vicky. Very nice to meet you here!!
      ~得閒多啲黎拜訪我!!

      Delete
  20. I really love the red leaves in Canada. It is very beautiful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~揾年帶埋B女黎加拿大行下吖!!

      Delete
  21. Replies
    1. 捌拾後-DY:
      ~紅葉係加拿大特式. 一大堆葉,一齊變色, 真係好特別㗎!!好似去咗另一個境界咁

      Delete
  22. Replies
    1. mabel:
      ~所以, 今年"得"起個心,影啲紅葉相,比大家睇下!!

      Delete
  23. Vicky ,
    火紅的楓葉好靚啊 ! 溫哥華的打邊爐食材也很多選擇 , 好吸引 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~加拿大每年秋天, 啲葉都變紅色. 好有特式.
      ~溫哥華近海, 所以, 海鮮選擇也多啲, 新鮮啲!! 啲食物一新鮮就美味

      Delete
  24. Replies
    1. 艾華斯
      ~好呀!! 所以, 忍唔住要影張相

      Delete