沒有Plan, 有驚喜

November 16,2013 (Saturday)

係weekday, 會幻想下. Weekend, 去邊度食, 邊度hea!!

但這個星期, 可能太忙, 所以, 無特別幻想定。

就好簡單, 一切隨心, 想做咩就做咩, 反而, 無預期, 更有驚喜.

近來, 天氣開始凍, 最低有零下-1℃!! 係依啲天氣, 個心好想食啲嘢, 滋潤下. 所以, 就上網摷chinese糖水店!! 食碗熱辣辣嘅糖水.  潤一潤!! 真係舒服好多.  (有時, 我覺chinese啲飲食智慧, 好叻㗎!! 啲chinese嘅杏仁糊, 乜乜合桃露, 真係好潤㗎!! 所以, chinese 嘅甜品, 都係有益過人!!)

事前, 都無預friday night去食糖水,只是胡亂上網摷,又比我揾到間, 好美味嘅糖水店!! 我, Brian and Brian's mom 三個人, 食足四個甜品. 食到好開心!!! 食完個身仲好暖淋淋添!!


↓Friday Night食咗熱辣辣薑汁豆腐花, 杏仁糊, 腰果糊配芝麻湯丸 and 榴蓮肉西米露. 食完, 仲去買朱古力食. Happy~~

而係星期六, 其實都無咩點諗過去邊度食lunch.  首先, 去咗個商場買冬日長襪, 所以, 就係商場個food court 食埋lunch!! 可能, 天氣涼咗, 所以, 我揀咗一個, 一人麻辣豬肉火窩食! Brian 就揀鐵板飯食. 兩個餐, 之前無食過, 但兩個餐都好好味, 熱辣辣!! 食到出晒汗.  飯後, 仲要買個日式crepe 降溫添. 哈哈~

無plan 定, 食到好嘢, 真係好驚喜!!


↓星期六lunch time, 食咗一人麻辣豬肉火窩 and 日式鐵板飯. 還有日式crepe (裡面有綠茶雪糕and 芝士蛋糕, 好好味!!)


而食完lunch, 就行下商場, 點知發現美國集團--Target, 係我行嘅商場開始營業, 講真我事前, 真係唔知Target 會係溫哥華咁早開業!!  見到開咗, 當然入去行啦!!

Target 裡面啲日常用品, 只係個原價都好抵買!! 雖然,我知美國嘅Target仲會低價啲. 但Target 係加拿大開咗, 我覺對加拿大消費者, 都已經係喜訊!!

點解Target可以做依個價, 但加拿大其他零售可以做到咁高價呢?? Anyway, 我係Target 買嘢!! 買到我好開心!!  以後, 我買洗頭水, 都要去Target!! 因為真係......便宜好多呢!!


↓Target係溫哥華開咗啦!! 我係裡面買到一袋二袋,好開心!! 而夜晚去咗同Brian父母出街食飯!! 


這個周末, 真係咩都無plan, 但到頭來, 所食嘅嘢, 所行嘅地方, 都好有驚喜!!  有時, 唔plan 定, 隨心想去邊就去邊, 原來仲好玩!!




24 comments:

  1. Hi, Vicky,
    Target 在我們區都有一間, 但我覺得比美國的貨品貴好多喎!
    是否在時代坊食午餐麻辣豬肉火窩呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~唔知我去個間Target, 係咪你個區嗰間Target 呢??
      ~我知美國嘅Target 係會平啲, 但加拿大嘅Target 嘅價錢已經比出面啲零售店低價好多啦!! 加拿大的貨品標價太昂貴啦!!
      ~係呀!! 午餐的麻辣豬肉火窩就是在時代坊的food court 吃的!!

      Delete
  2. Replies
    1. wing yi mo:
      ~由其是秋冬, 真係食一碗, 就已經好滋潤

      Delete
  3. 真係乜嘢甜品都有,除咗榴槤,我全部都啱。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~榴槤很美味, 我很喜歡!!
      ~題外話: 點解我係你個blog 留唔到message嘅??

      Delete
  4. 唔計劃、隨心而行係另一種快樂呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~無錯!! 有時plan 太多, 仍成壓力添!! 都係慢慢黎, 隨意啲, 仲舒服!!

      Delete
  5. 我老媽耐唔中都煲糖水😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. cow cow:
      ~家中有長輩, 真係好好多, 富有人生經驗, 秋冬就會知道食點糖水係最好!!

      Delete
  6. 嘩!-1度⋯好凍丫
    妳個隻kit kat香港冇得買,我係外國先買到,好濃花生味呢,好似食緊花生醬咁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~講真, 係溫哥華依家先係-1℃, 已經算暖啦! 我以前居住嘅多倫多仲寒冷. 不過, 凍真係不好受, 但我都唔好complain 太多. 因為溫哥華依排啲天氣回暖返啲, 又無咩落雨, 且有太陽!! 我好安慰和感恩!!
      ~你鐘意花生醬??所以你見到花生醬kitkat 好似好想食?? 依隻kitkat 味道不錯!! 如果我有機會返hk, 買花生醬kitkat 當手信送比你嘆啦!!

      Delete
    2. 哈哈多謝先。
      不過我鐘意食焦糖個隻多D

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~無錯!! 溫哥華啲食品選擇都幾多, 味道也不錯!! 我手頭上好多飲食list 等住試!!!

      Delete
  8. 我喺TORONTO嘅舊同事去咗TARGET做HR呀。 你哋有無TARGET CARD?有 5 %OFF。= )
    合桃糊好味呀。 你哋嗰啲一睇就知好正宗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~嘩!! 去Target大機構做, 唔錯喎!!! 我買完先知, 可以申請Target 卡, 遲啲想申請返張!!
      ~啲糖水真係好正宗, 都幾足料!! 秋冬食下依啲, 真係舒服好多!!
      ~我知你今日生日!! Happy birthday Angela........希望你心想事成 and 身體健康!!
      ~你唔update blog, 我都知知啲點解, .....不過唔緊要, 我會繼續click 去你度!! Anyway 希望你一切順利, 平安 and 健康!!

      Delete
  9. 溫哥華開始好凍未呀? 個麻辣豬肉鍋好正呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cindy:
      ~溫哥華都開始凍啦!! 所以食麻辣嘅食物最正!! 越食越鐘意.

      Delete
  10. ~我呢個為食人都鍾意冬天食飽飯嚟碗糖水,食完即刻暖粒粒~ 我有時都有去呢間買糖水, 我鍾意合桃糊, 腰果露同杏仁糊... 正!!
    ~仲有幾個location開左Target呀, 好過以前Zellers好多. 雖然價錢都係唔夠US Target 平 >_< 不過好好㗎喇, 起嘛多啲選擇, 我上個星期去Burnaby嗰間, 啲貨架比人empty晒... 勁瘋狂! 哈哈哈... XD
    Btw, 我都喺Target買左支洗頭水, 真係幾平~ ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin:
      ~天氣凍, 比較乾燥, 食碗糖水真係感覺滋潤好多. 依間糖水鋪, 好多人幫襯. 我都等咗陣位, 先有得坐. 佢啲糖水, 真不錯!! 啲料幾正宗.
      ~Target 係加拿大開咗, 都係一個喜訊, 起碼我哋做消費者, 多一個選擇, 雖然加拿大Target無美國咁平. 但加拿大Target 相比加拿大零售鋪, 已經平啲!! 而我去Richmond 個間Target, 啲貨架都好empty, 我懷疑啲貨未到齊. Target就開!! 哈哈~~
      ~Target啲洗頭水, 無特價, 都平過出面好多!!所以, 依家轉咗係Target買自己日常品!!

      Delete
  11. 糖水好正呀!我今日喺鳳鳴都食咗個杏仁茶,有勁多蛋白,好好味架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~鳳鳴係食糖水咩?? 我感覺天氣涼, 食碗甜品, 真係感覺滋潤好多!! 但近排忙, 都無再去食糖水!!

      Delete
    2. 嘻嘻!佢係食粥麵,不過佢嘅杏仁茶同芝麻糊都好出名架!
      要保重身體呀!

      Delete