提早周末mood

November 14,2013 (Thursday)

係閒日, 我和Brian係唔會出街. 一放工, 就好似支箭咁, 返歸㗎啦!!!

雖則係星期四,  有啲啲周末mood, 但盡量都唔會出街.

不過, Brian早排訂咗啲嘢, 咁啱係星期四到咗. 所以, 比咗個籍口自己. 一放工,便同Brian偷走出街. 行下兼食下!順便去pick up 訂咗啲嘢!

因此, 這星期的weekend mood提早係星期四就開始!!

其實, 一放工就出街, 都幾頭痕, 因放工啲時間, 好塞車.  只是計行車里數, 好似行咗好少路, . 但就好似坐咗好耐車先到! 真係未到目的地, 個精神都打咗一半走!!

所以, pick up 完訂嘅嘢, 就同Brian 去咗食嘢!!

走咗去食自己近排好渴求嘅車仔麵, 食完即刻回返啲精神!!  都唔知點解, 自己近排咁鐘意食車仔麵, 真係日日都諗住. 哈哈~


↓車仔麵, 近來我至愛, 加埋格仔餅+凍檬茶. 好爽. 而Brian就食日式芝士火腿蛋生菜Crepe





--------------------------------

而這天, 我同Brian去pick up訂嘅嘢!! 就係TV pad (電視機--機訂盒), 依個盒, 可以直播香港啲電視頻道.

雖然, 溫哥華時差方面同香港完全相反!! 但依邊日頭, 香港就夜晚. 但這個盒, 有個功能, 係將香港啲電視節目倒退12 小時. 咁啲時間就同加拿大差不多囉!!

而且, 依個盒, 又有一個收藏功能,會自動把電視劇集收錄. 只要自己有時間, 按個製就睇得!! 當中還有香港廣告. 真係有咗依部電視機訂盒, 真係有如係香港睇電視一樣!!

其實, 我真係少數香港移民之中, 最少睇香港啲節目嘅一個. 但估唔到識到Brian和Brian媽媽之後, 就差唔多日日都係中文台!!  雖他們居住了加拿大20+咁多年, 但還是咁喜歡看香港的電視節目和香港啲廣告, 對香港總是念念不忘.

而家, 一放工, 就是聽到Brian家的電視, 播着香港電視節目嘅聲音.

因為,部機訂盒,我都睇多咗電視, 可能太耐無直看香港啲電視流程, 而家有得睇返, 感覺好新鮮!!


↓依個就係電視機---機訂盒




















↓安裝完, 可以直播香港電視節目


↓有埋廣告, 真係原汁原味.




↓仲有電視劇, 機訂盒會自動收藏電視劇集!! 自己有時間, 就可以click 黎睇返!! 




















但而部機訂盒, 都要靠internet 才能看. 一接觸啲電腦科技, 我就唔多識!! 唔好問我點set up!! 因為我唔識答!!


39 comments:

  1. 好方便喎! 我係英國時都無尼樣野!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~而家科技越來越好. 帶來不少方便.
      ~你而家身在香港, 睇電視仲方便啲添!!

      Delete
  2. tvPad 在NY都好多人買但要有上網功能才看到也有很多大陸節目這裡買一個要US$170.0左右,好似買好幾個會有折扣so,妳可送給朋友減輕負擔,
    孖記NY

    ReplyDelete
    Replies
    1. ckanita lo:
      ~咁你有無買部??
      ~不過,我太耐無接觸香港啲電視節目, 初頭睇返香港電視節目, 好新鮮!! 但睇一兩日之後, 都無咩興趣睇啦!!

      Delete
  3. 嘩嘩嘩~~正呀正呀,好好用~~
    Vicky,咁你有冇睇台慶呀? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~有呀!! 有睇台慶呀!!不過, 我唔知係咪太耐無睇香港電視播送節目. 初頭睇會覺新鮮, 但睇一兩日之後, 就好似無咩興趣睇. 可能我生活模式已經同香港唔同咗好多啦!!

      Delete
  4. 你碗車仔麵有冇豬紅豬腸呀?
    我咁多年都無睇過中文電視,好唔好整番個電視盒玩吓呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~依日有豬腸, 每次食車仔麵, 都必叫!!
      ~我都好耐無睇中文電視, 我又可能係外國生活太耐, 有啲生活模式已經唔同香港. 所以, 我初頭睇香港電視節目覺得好新鮮, 但睇咗幾日之後,就無咩興趣睇啦!!

      Delete
  5. 正WO!可以睇返中文台,多一個選擇!有冇追劇呀?XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~都係嘅!! 多咗多一個選擇, 有多個中文台.
      ~ 其實, 以前無依部機頂盒都有追, 某啲劇集. 但完完全全有埋廣告, 原汁原味. 都係買咗依部機頂盒先感受到, 而家香港生活嘅節拍!!

      Delete
  6. 有埋香港電視睇 就好有香港feel啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~都係㗎!! 而家有香港電視節目, 知道下香港嘅生活文化!!

      Delete
  7. 妳地去food count食呀?有車仔麵又有日式野既?
    原來衣家咁先進架,有機頂盒就可以將D節目調轉
    香港人反而好少睇電視呢,佢地追台劇、韓劇多

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~無錯呀!去咗food court 食呀!! 多啲選擇嗎!!
      ~依家科技真係帶到好多方便, 睇電視都方便好多。
      ~我都覺, 反而越是係香港人,反而更少時間睇香港啲電視節目!! 可能香港實在太多娛樂啦!! 唔需要局限睇電視.
      ~ 雖然, 我而家有得睇香港原汁原味嘅電視節目. 但我睇咗一兩日之後, 都無咩興趣睇. 可能我住係外國太耐啦!生活模式已經唔同咗好多!!

      Delete
  8. 有得睇埋香港廣告,真係好親切好開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實, 你個邊都有依個機頂盒賣. 如果你有興趣, 都可以揾下!!
      ~講真, 原汁原味嘅香港電視節目,係會好有親切感, 但唔知我係咪係外國太耐, 我初頭一兩日, 覺得香港啲節目,好有新鮮感. 但一兩日之後, 都無咩興趣睇電視. 可能, 跟本自己好少睇電視!! 哈哈~~所以, 有時提唔到勁去開電視睇. 不過, 香港派嘅Brian就好鐘意. 一放工就開架啦!!

      Delete
  9. Vicky , 科技這門學問....妳唔駛識, 識了個科技通的 brian 一樣得...!
    這些學問由男人去辦哩 !! 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~其實, 依部機頂盒,都係Brian嘅喜愛產品, 我都係在旁參與下!! 我睇咗一兩日香港電視之後, 都無咩再睇啦!!

      Delete
  10. Vicky ,
    咦真係好方便啊 , 等我通知我家人留意下機頂盒先 , 謝謝妳的好介紹 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~唔洗多謝!! 依家科技先進, 真係咩都有可能!!

      Delete
  11. 我都好鍾意車仔麵,最好有豬腸,豬紅,雞奕!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都好鐘意車仔麵, 而且, 我幫襯依間車仔麵店, 好足料!! 成日都心思思諗住食!!哈哈~~

      Delete
  12. 呢個機頂盒又真係幾方便喎 ( 最好係有埋廣告,因為我鍾意睇 haha ) 咁你而家睇多咗香港嘅電視 有開始追電視剧未呢~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~而家或者以前, 我身邊啲人, 係追劇王!!而我唔知點解, 真係無咩特別追劇, 係經開電視, 就望下.
      ~而有咗個機頂盒, 我初頭都以為自己會spend 多啲時間睇電視, 因為電視節目有埋廣告, 好似原汁原味啲. 但睇咗一,兩日香港電視節目,覺得有啲唔岩自己. 可能我係外國生活太耐, 慣咗依邊嘅生活模式!!

      Delete
  13. 我喺香港時已經有十幾年唔睇香港嘅電視,所以依家更加全無興趣。都係車仔麵吸引啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~你每年都返香港,我還以為你都喜愛香港啲電視節目!! 其實,我同你一樣, 都係覺碗車仔麵吸引啲!!我成日心思思, 好想去食!! 哈哈~~

      Delete
  14. 有TVPAD好方便呀~!!!! 平時DL睇的冇廣告架嘛..有廣告一定感覺新鮮啲~!! 不過係咪淨係收到HK的免費頻道咋~??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~你興DL睇節目!! 而家我哋有依部機頂盒就唔洗DL 啦!! 方便啲!!
      ~依部機頂盒, 其實有好多中國頻道, 但香港無線, J2, 無線高清, 明珠,互動新聞台, 本港台都有.

      Delete
  15. It is so convenient & is a useful information I can share with my cousins in Vancouver. Thanks Vicky & Brian.
    Both of you are quick to know the latest products & technologies.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~唔洗多謝!! 我隔離嗰個好鐘意睇香港啲節目, 以前都會DL 黎睇, 而家, 就用依個機頂盒, 唔洗DL, 方便好多!!
      ~其實, 依部機頂盒, 兩,三年前我都見過, 但當時價錢太貴, 所以, 唔捨得買!! 而家價錢回落咗啲, 所以就買囉!!

      Delete
  16. 同HK無分別......真係唔錯呀!!! HK有咩新野一定知~~~嘿*

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~依家睇電視就多咗個選擇!!

      Delete
  17. ~我同大隻佬都睇過個TVpad, 不過我哋聽到有人問個舖頭話如果嗰間server公司"汁粒"咁點算, 跟住嗰個人唔識答... 哈哈哈 XD...
    ~唔只你知唔知, 其實aberdeen food court 嗰間車仔麵轉左手, 之前個owner自己出去開左舖, 喺Richmond Alexandra Road, 瀨戶日本餐廳嗰個mall到, 叫"和豐車仔麵", 你下次可以試下 ^^
    不過我覺得和豐個老闆有啲孤寒, 反而aberdeen而家轉左手, 啲車仔面上面啲餸都多啲 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTW, 我同大隻佬都係唔會weekdays出街. 一放工就雞咁腳返屋企... 哈哈哈 ^o^

      Delete
    2. Munchkin
      ~我哋兩,三年前, 都知道有依部嘢, 但當時價錢太貴,又驚個server 問題, 所以, 無買!! 但而家依部機頂盒價錢回落咗, 而且,我隔離嗰個太香港派, 所以, 就決定買部玩下!!
      ~嘩!! 間車仔麵, 原來係轉咗手, 我以為進步咗添!! 因為我以前都幫襯過依間車仔麵店, 到而家我黎咗溫哥華, 間唔中就幫襯佢, 我覺佢啲料, 足料咗好多!! 至於你話間"和豐", 我好似見過, 但個老闆有啲孤寒架!! 都係幫襯返abredeen food court 穩陣啲!! 但abredeen 依間車仔麵, 啲人手, 比較手腳慢!! 我次次等好耐先有得食.
      ~weekday出街, 仲傷神!! 所以, 我係weekday無咩必要都唔出街架!! 所以, 這個thursday出街好破例架啦!! 哈哈~~

      Delete
    3. 哈哈 XD 原來你都咁覺得, 之前個老闆好鬼孤寒, 啲餸得少少, 連想要多隻紙碟都要比錢... >_<
      不過可能呢個老闆多熟客, 所以佢而家間舖都有長期客仔幫襯~
      我都好耐無食過車仔麵, 等我今個星期幫襯下先 ^^

      Delete
    4. Munchkin Chan:
      ~想食就去食啦! 車仔麵.....真係可以滿足自己好多個願望!! 哈哈~~ 而且, 自己邊會整到咁多餸配麵食!! 所以, 車仔麵出街食最滋味!!

      Delete
  18. I haven't watched any HK TV episodes for ages now. I guess we didn't watch too much TV when we were younger either.

    My husband loves to watch them. He watched a lot of TV when he was growing up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~其實, 我由移民到加拿大開始, 我身邊啲人, 都係追香港電視節目嘅人, 但我自己就無咩興趣睇, 係經過部電視,會望兩眼!!
      ~但Brian和他家人, 係香港節目fans, 所以, 有咗依部機頂盒, 就方便好多!!

      Delete