Real ChristmasTree

December 14,2013 (Saturday)

好香呀!! 好香呀!

原來真嘅聖誕樹, 好香㗎!

我都係第一次用真嘅聖誕樹, 黎渡過聖誕節!!

真嘅聖誕樹嘅獨有香味, 真係唔同啲!! 聞到都感覺到聖誕節!! 哈哈~~

以前唔明點解, 有啲人會年年走去買真嘅聖誕樹!! 今年用真嘅聖誕樹就明點解啦! 因為真嘅聖誕樹獨有嘅樹味, 會令到全間屋, 都好有大自然嘅感覺!! 每日都聞到, 真係好開心!!

我唔知點係文字形容, 真嘅聖誕樹嘅香味, 但總言之, 香氣----真的會令人著迷, 令人開心啦!!

而且, 每日要同棵真嘅聖誕樹淋水, 好似每日都要同
聖誕樹溝通, 增進感情咁~~哈

其實, 真嘅聖誕樹, 都幾特別!! 下年有機會,都可能再買!!



↓棵真嘅聖誕樹, 好高大, 有7尺高, 我同Brian放工返歸,就見到依棵真嘅聖誕節, 仲要裝飾埋!! 估唔到Brian's daddy 比咗個咁大surprise 比我&Brian! (因我哋早排只是言談中, 講話想係今年試下真嘅聖誕樹. 點知...無幾耐,就有棵真嘅聖誕節出現, 係眼前!!Happy~)



↓所以, 見到棵真嘅聖誕節, 好開心!!  棵真嘅聖誕節....真係好香!! 我而家寫Blog都聞到!!



↓係依個時候, 要準備買聖誕禮物比人, 係商場見到好多聖誕老人....哈哈~~見到聖誕裝飾, 好開心!!




Merry Christmato Every Blogger

37 comments:

  1. 唔怪得我表弟係英國年年都訂真聖誕樹啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petie Gai:
      ~今年買咗真嘅聖誕樹, 就好鐘意!! 所以, 我都明, 你英國表弟會年年買!!
      ~祝你聖誕快樂!!

      Delete
  2. 我都鍾意用真樹, 不過七尺高就好勁囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~可能Brian屋企樓底高, 所以七尺高嘅聖誕樹, 望落去會好睇啲!
      ~大家咁話, 聖誕快樂, 身體健康!

      Delete
  3. 羨慕ing呀!
    有鼻敏感嘅我註定與妳講嘅香味無緣呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實我都有鼻敏感. 但好彩聖誕樹味又ok!!
      ~祝你聖誕快樂!!

      Delete
  4. 係呀 真聖誕樹真係好香㗎 特別係當去完街返屋企 一開門就會有陣樹香撲過嚟 嗰種感覺真係好正
    Brian父母真係好細心 好多時喺啲微細位就睇到他們好疼愛你同Brian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~就係開門個下, 聞到陣陣樹味, 真係感覺得特別有聖誕節氣氛!! 而家我爭住, 每日去淋樹, 因淋完樹, 棵樹仲香!!你今年有無買真嘅聖誕樹??
      ~Brian父母就係會有依啲心思. 好細微嘅嘢都留意到. 仲付諸行動, 真係好開心!! 所以, 好感恩遇到他們!!
      ~係度祝你聖誕快樂. 開開心心!!

      Delete
  5. Real Christmas tree smells really good.

    I am too lazy, real Christmas tree requires too much work for me -- lazy bum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~哈哈~~ 我依度, 長者買真嘅聖誕樹, 可以免運費. 同埋有專人安裝. 所以, 依棵真嘅聖誕樹唔洗Brian's daddy搬黎搬去. 但Brian's daddy 就裝飾棵樹好靚, 好有氣氛.
      ~棵真嘅聖誕樹好香, 我一打開門就聞到, 好鐘意!!

      Delete
  6. 原來你第一次有真樹,咁要好好享受喇!我近年有Blaze呢兩年無攪樹喇,因為差不多要日日吸葉。但我寧願無樹都唔想用假樹。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~以前一聖誕就去旅行, 邊會整聖誕樹, 哈哈~~
      ~你講無錯!! 真嘅聖誕樹, 真係有氣氛啲!! 我好鐘意. 而家爭住每日淋聖誕樹, 淋完水, 棵樹仲香!!

      Delete
  7. Hi, Vicky,
    真聖誕樹可以種番棵在園子裡嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~聖誕節之後, 聖誕樹係唔可以種番棵係花園度!! 因為樹根都無咗啦!!好似花店啲玫瑰咁. 種唔返!

      Delete
  8. vicky 好啱呀
    我都係第一年 今年在美國用真的聖誕樹 真的很香噴噴呢 雖然我棵很細^^
    開心聖誕呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~係呀!! 我係你個blog都見到你第一次用真聖誕樹, 真橋!!
      ~有真嘅聖誕樹,真係有氣氛啲!!

      Delete
  9. Hi Vicky, I love real X'Mas tree & its lovely smell, too. Brian's daddy is so thoughtful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky
      ~我以前唔知點解啲人會買真嘅聖誕樹架!! 但今年用咗真樹之後, 就即刻鐘意咗!!
      ~陣香味, 真係好吸引. 而家我爭住去淋聖誕樹. 哈哈~~ 你今年有無買一棵真樹慶祝聖誕?
      ~係呀!! Brian's daddy 好細心, 好微少嘅野都留意到!! 一放工見到棵真樹, 我和Brian當時好surprise!!

      Delete
  10. Vicky...對呀, 新裁剪的樹木, 是有一種木質幽香....清淡而持久....
    祝妳和家人聖誕快樂..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~啲木香, 真係好香!! 好有聖誕氣氛!!
      ~我都祝你聖誕快樂!!

      Delete
  11. 我都好鍾意真聖誕書的味,好有氣氛。第時搬咗屋我都想買。
    Vicky你地有棵七呎樹,1K嗰棵。。。。。七吋!-_-!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你知唔知, 我好開心Dondon肯搬屋. 哈哈~~
      ~真聖誕樹, 我都好鐘意陣聞. 而家日日爭住淋樹, 因為淋咗棵真樹, 會更加香木味!! Happy~~
      ~其實, 聽落去七呎樹好似好高, 但Brian屋企樓底比較多, 所以, 望落去都ok!!
      ~不過, 無論真定假樹, 或者棵樹有幾高都好!! 整棵樹, 佈置下, 氣氛好好多!

      Delete
  12. 好羨慕呀!我都想聞下聖誕樹啲香味呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~好香木味架!! 啲味道, 令到更多聖誕氣氛!!

      Delete
  13. 好靚丫棵聖誕樹,係咪有種松木香呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~無錯呀!! 好重松木香!! 每日聞到, 更加感覺聖誕氣氛濃厚啲!!
      ~棵聖誕樹, 我都覺佈置得好靚, 啲聖誕裝飾好靚, 擺得好平衡.

      Delete
  14. WA!好靚~真既聖誕樹!感覺上更有聖誕氣氛~有咩香味來架~?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~啲香味似松木香. 聞到真係更有聖誕氣氛!!

      Delete
  15. Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~有呀!!咁岩依日參加一個party, 甜品係湯圓!!
      ~祝你聖誕快樂.

      Delete
  16. 真既聖誕樹應該好靚
    我也祝福你及Brian及家人, 聖誕快樂呀! 以及Vicky考試順利一take pass!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LJ:
      ~好耐無見你, 你最近點??等我有時間去多啲你個BLOG巡下先!!
      ~我都好鐘意真嘅聖誕樹, 又香, 佈置又好襯!!
      ~多謝你祝福!!
      ~我都祝你聖誕快樂, 身體健康﹐ 日日都開開心心!!

      Delete
  17. 嘩,超大顆呀呀呀~~~好靚呀,如果我家有咁大顆,我一定會開心到傻左....就咁睇已經覺得好開心了XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~其實, 聖誕節有啲佈置, 真係有氣氛好多!! 感覺都特別啲!!

      Delete
  18. 老爺應該留番俾你地自己裝飾嘛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs. Leung:
      ~我哋都想裝飾, 但他我哋工作會攰, 而且, 又想比個驚喜我哋嗎!!

      Delete