Pre- X'mas Dinner

December 11,2010 (Saturday)

    一早三妹就話係我走之前, 攪一個pre-x'mas dinner. 我當然無所謂啦! 黎我度攪都得. 點知約咗好耐, 都約唔齊班妹. 所以, 三妹都唔理咁多.  係依個禮拜六, 叫我去佢度食火雞.

   去得三妹度, 我當然唔會兩手空空去啦! 我特登去意大利鋪買個聖誕蛋糕. 咁大家嘆完火雞可以一齊食啲甜品嗎!!  不過, 唔知現在係咪近聖誕, 買聖誕蛋糕都排一條長龍先買到. 等到我吖!!

   係黃昏時候, 我直接去補習社接三妹, 之後, 上咗三妹屋企, 我哋一齊整火雞餐. 去到三妹屋企, 見到有好多紅酒呀!!! 真多謝三妹嘅準備喎!!!哈哈~~

   今個火雞餐有四個人食 (我, Brian, 三妹 and 三妹男朋友).  雖然人唔多. 但我哋四個又好開心癲咗一個晚上. 當中大家仲睇咗一場電影, 大家又傾下計, 笑餐檬.....哈哈~~今次見完三妹, 要等到下年2011 年先見啦!!~

↓火雞呀!!!內裡有糯米飯架!! 仲有三支紅酒添!
op



↓Brian好鐘意切火雞架!! 咁你努力切,我努力食啦!!哈哈~
oop



↓紅酒----Brian又鐘意開紅酒, 三妹男朋友買咗一個好特別嘅wine opener, Brian 就用個特別嘅wine opener 試下開酒囉!! 而我就買咗個意大利聖誕蛋糕 (橙色個盒)上去三妹度

oop





↓合照..............................................臨走三妹還送咗包新口味嘅chocolate 比我

op


11 comments:

  1. *開心幸福PooH*14 December 2010 at 23:23

    個特別wine opener點特別法呀????Brian又會咁鍾意切火雞既....哈哈!!!
    [版主回覆12/16/2010 13:33:00]開心幸福Pooh   ~個wine opener 係唔洗特別技能, 只係將個opener 放係酒瓶上, 按個on 製, 個cork就會被wine opener 吸上黎. 好方便架!!   ~我都唔知點解, Brian咁鐘意切火雞, 我唔理啦!! 他切到一片片, 我咪照食囉!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. You and your sister look alike!!!  I can feel your happiness by just looking at the pic!!! Merry Xmas!!
    [版主回覆12/16/2010 13:33:00]Big Daddy  ~ 有啲人都話我同相中個妹似樣架! 但有啲人就話唔似, 可能角度問題啦!!哈哈~~其實, 似唔似都無所謂, 大家合得黎就得啦!! 哈哈~~   ~大家咁話Merry Christmas!

    ReplyDelete
  3. 4個人的party都好開心  
    [版主回覆12/16/2010 13:33:00]WingL^^   四個人,我都開心架! 至緊要大家都有心玩, 有心慶祝, 就最開心!!

    ReplyDelete
  4. turkey looks so yummy and I love 糯米飯 stuffing
    how's the cake, taste good?  I tried several brands, not that good......
    [版主回覆12/16/2010 13:34:00]小col   ~Thanks 隻turkey 係Brian and 三妹夾手夾腳整架! 整到好juicy, 我都食咗唔少.    ~我覺chinese 啲糯米飯做turkey 嘅stuffing好襯架!! 你今年聖誕節有機會都試向下吖!!    ~個cake, 好似甜嘅croissant咁, 好鬆軟架!! 襯咖啡一流架!! 

    ReplyDelete
  5. 個wine opener真係好特別,係咪好易用既呢?
    [版主回覆12/16/2010 13:34:00]Mui    個wine opener 真係好易用, 將個opener 放係支酒嘅cork上面, 之後按on製, 個opener就會吸個cork上黎, 好方便.

    ReplyDelete
  6. I like to put 糯米飯 inside 火雞 too, 糯米飯 taste better than 火雞
    where did you buy the 意大利聖誕蛋糕?
    [版主回覆12/16/2010 13:34:00]慳妹   ~無錯呀!!糯米飯同火雞真係一個好好嘅配塔. 我哋每次整火雞都會釀糯米飯係火雞內面架!!!   ~個意大利cake 係manulife centre 嘅Scaccia restaurant (意大利餐廳) 買架!! 而且, 價錢仲唔係好貴, 味道都唔錯! 好似甜croissant 咁囉!!

    ReplyDelete
  7. Mrs Cook 小花媽15 December 2010 at 21:11

    我都想試吓自己焗 turkey......但係最細果隻火雞都大過我個焗爐!!
    [版主回覆12/16/2010 13:34:00]小花媽:   咁又係火雞又幾大隻架!!哈哈~~ 不如你試下買啲火雞腿黎焗吖!!都好好食架!!我係香港都見過火雞腿賣架!

    ReplyDelete
  8. Wish you have a very happy trip and happy Christmas !!
    [版主回覆01/07/2011 12:01:00]Happy girl  多謝你呀!! 希望你都係一樣.

    ReplyDelete
  9. 隻火雞焗得好靚喎,係邊個整架? 好 口力 啊!
    [版主回覆01/07/2011 12:08:00]LaLa:    隻火雞我做最dirty 個part....洗and clean up those 內藏. 之後, 就係Brian 整架!! 其實, 火雞唔難整, 我哋跟住溫度計落整, 花啲時間and 心機. 就完成.  叻乜鬼吖!!哈哈!!

    ReplyDelete
  10. Thanks  for the reply, I am going to ROM tomorrow so I can pick one up too!  Enjoy your holiday!
    [版主回覆01/07/2011 12:08:00]慳妹   你後尾買唔買到個意大利蛋糕呀!! 我依幾日經開間意大利餐廳, 間餐廳又好似叫Quasi Quasi.....Anyway, Happy new year!!

    ReplyDelete
  11. Hi Happy New Year and Welcome back.
    Yes I bought it from the restaurant you said.  I actually saw it in No Fills too, they are selling it $16, so expensive!  My italian colleage said she will eat it with Mascarpone cheese, I would love to try next time. 
    [版主回覆01/16/2011 05:21:00]慳妹   ~Great! 你買到!! 幾驚你黎到downtown買唔到呀!  因為我覺自己唔太識形容地點比人聽啲人黎架!   ~乜No fills 都有購架!! 但好似貴咗啲. 成$16. 我哋買咗抵貨.哈哈!! yeah!   ~我都有朋友同我講, 食依個cake 會加啲Mascarpone cheese on the side 架!! 你有無試到??但我就咁食都ok...因為我貪方便, 費事再買Mascarpone cheese 啦!! 不過,有機會都會試下   ~我上星期經過間意大利餐廳又買多次意大利聖誕蛋糕....但今次係朱古力味架! 我覺朱古力味都幾好食!

    ReplyDelete