郵輪之旅@ Mexico (Mazatlan)

December 26,2010 (Sunday)@ Mexico (Mazatlan)
  黎到郵船嘅Day 5 啦!! 到達Mexico第二個海岸, Mazatlan.
 
  每日, 一朝起身,係自己間房個窗都見到啲好特別景象. 有時, 仲可以見到日出添!! 我諗依啲自然景像, 都係坐郵船先至近距離見到.

  雖然, 每日都需要好早起身, 因為要趕化妝, 趕食早餐, 趕上船時間, 但咁早起身係抵架!! 因為一望到出面啲景色, 成個人真係好舒服.

↓一朝起身係窗口見到嘅景象.0







   依日, 架郵輪一泊埋岸, 我哋又走咗上岸啦!! 因為我哋又join 咗local tour. 一落船, 又彈咗上旅遊巴. 又左望望, 右望望啲觀光點.

   而Mazatlan 好像比較繁華點, 周圍都比較多建築物, 而且, 依個港口, 明顯多大船往來, 原來依個口岸係主要出口海鮮架!!唔怪之得個海岸咁多船啦!! 今日落船,明顯無第一日落船咁無安全感. 此終, 第二日落船, 大概知知哋會點嘅情景, 個心都定啲.

   我哋Join 啲跟導遊tour, 都係處參觀當地名勝. 而依躺Mexico嘅Mazatlan嘅行程, 就參觀咗,啲海灣(海中的山丘), 教堂, 海灘, 行購物街(又迫迫哋人買野), 仲係Mazatlan 睇咗一場show添!  睇完劇院表演就上返船lu!!

↓我企係郵輪傍影相0




↓一上旅遊巴就貼上印有導遊個名嘅貼紙.....一上旅遊巴, 係個窗度, 見到自己坐嘅郵輪呀!! 原來, 咁大架!! 坐咗陣旅遊巴都清楚見到架郵輪0



↓第一站去睇海上嘅小山丘....我隻手(扮)抬住個山...哈哈!!0




↓又影下合照咁啦!!0




↓去參觀小山丘時, 有兩個當地嘅人話會表演跳海喎, 但要我哋做遊客比啲tips先會跳. 最後,當然跳咗落海啦!! 0




↓又行下flea market......................................當地嘅STOP sign....0




↓當地海鮮市場,............................................仲有當地嘅大排檔0



↓參觀教堂, 依間教堂幾宏偉.....我哋仲係依間教堂做彌撒. (我哋連郵輪上都有去彌撒)0





↓之後去一個當地幾大間嘅劇院睇歌跳表演. 0




↓劇院內部嘅環境. 係靚, 但個洗手間, 好難頂.0




↓劇院開場嘅小食..........................................飲品自己買架!! (係有啲比人迫住買)0




↓表演開始.....表演跳舞...............................表演唱歌(唱得幾好聽)0




↓表演跳舞.....................................................跳跳下有煙火
0



↓行購物街, 啲人又係好熱情.0




↓我頭頂嘅裝飾物, 係Mazatlan周處都見到....之後行海灘, 海灘裡頭好多小販檔0



↓依隻青蛙,係當地周處都見到...但唔知代表啲咩野!! 哈哈~~ .....而我離開旅遊巴之後, 就坐依啲車上返船0




↓離開Mazatlan 啦!! Mazatlan 都算繁華, 好多巨船(貨船停泊上貨), 而且, 頭頂好多飛機經過. 0




↓我哋郵船離開Mazatlan港口時, 沿途有好多人話我哋揮手. 架船行行下見到日落0




↓入夜, 係dining room 食dinner0








1 comment:

  1. 行程好豐富呀!船上的餐好美味呀!你這個旅程一定好開心!
    [版主回覆01/20/2011 07:35:00]Happy Girl   ~我哋落船join 咗啲local tour 團. 都帶咗我哋幾多地方觀光架!!   ~坐郵輪就係咁, 係食方面,就一定非常好. 食得好開心架!!

    ReplyDelete