展開郵輪之旅 (驚險上船記)

December 22, 2010 (Wednesday) @郵輪
     我第一次坐郵輪去旅行咋!! 平時, 聽就聽過身邊啲人講得多. 但聽同親身接觸, 此終唔同.  今個聖誕假期又多一個經驗.

     而今次上郵輪發生一個小插曲. 由於同日有兩架相同嘅郵輪停泊係L.A. port (兩架郵輪都名為Princess). 而且, 郵輪入閘口嘅number也一樣.  但只區分A and B. 我們係A郵輪. 但不知可解, 我們走了去B郵論個邊. (但平時, 一海岸只迫一架郵輪, 當天好特別泊了兩架郵輪, 而且名字相同的郵輪)

    我哋竟然在上錯郵輪, 仲唔知!! 仲用咗45mins 排隊check in 時, 才知道上錯B郵輪. 連行李都入錯船呀!! 當時, 我哋四個真係驚到鼻哥噥都無肉. 因為當時郵輪A開啟時間, 也越來越迫近.

   幸好船公司醒目, 好有經驗,  一早抽起我們的行李. (因為我們的行李貼上郵輪A一早提供嘅標籤). 我們唯一要做, 便是跑去郵論A 上船. 但原來, 郵輪A 入口和我們當時所在之處, 相差好遠, 步行至少需要半時間. 無時間啦!!!  但當時, 又真係戲劇性, 無端端又落起大雨上來. 好似香港打風咁. 聽人講, L.A. 冬天什少下雨, 我們就遍遍遇上.

  我唔理啦!! 當時, 我and Brian冒着雨衝咗出去拆的士. 但原來, 上郵船境內, 啲的士放走客人後, 啲的士要立刻走. 不能在郵船境內再接客.  幾經辛苦拆了一架的士, 和司機大佬解釋. 才有機會上車. 去趕上我們的郵輪A.  但我當時, 成身已經濕透了.

   最後, 好趕咁入到我們正確的郵輪A 內check in. (Thanks god!)而一check 完in 例必有攝影師, 影welcome 相. 你買唔買係另一回事. 但一定要影的.  我們四個, 就連忙整理儀容. 當時, Brian's daddy 也連忙問我借鏡添!!哈哈!!  無法啦!! 咁衝忙, 兼咁驚險先上到正確嘅郵輪喎. 當然, 要執一執個樣才入鏡頭啦!!  
  
↓依張便是我們第一張在郵輪影的相. (我們稱這張相為"琅狽相", 因為淋完雨,趕上船, 也岩啱驚嚇完嘅樣, 仲唔琅狽咩!!)     0



   入到郵輪, 感覺郵輪好豪華呀!! 郵輪大堂仲有人唱welcome song 添!! 其實, 自己第一次上郵輪. 對我黎講, 船上的任何野,  都係大開眼界. 真係邊度都望到眼特特. 有啲覺自己係一個大鄉里....哈哈!!  由於Brian 好細個已經坐郵輪, 他一上船就好似導遊上身咁, 話比我知邊度打邊度.  所以,我都好快, 識得係船上周處走.

↓郵輪的大堂0




↓在大堂影相0




↓大堂聖誕裝飾0





↓坐郵輪第一件事, 就係學着救生衫, 認知走佬通道0



↓我和Brian的睡房, 睡房附切露台    0




↓露台望出外...(我住郵輪的12樓)0




↓一上船就陽光普照, 我們坐着自己房間嘅露台等開船, 也等bellboy 送行李上黎, 我就等到....瞓着咗, 就係咁冷襯了. (因我的衫還是濕的, 當時, 行李還未到,.......點換乾身衫??? 就係咁第一日遊輪之旅, 我病了......晚餐都食唔落, 發冷但個身好興.)0







-----------------------------------------------------------------December 23, 2010 (Thursday) @郵輪,全日@sea
   郵船第一晚, 我病了, 好水皮, 去旅行就病, Lucky, Brian's daddy 係醫生, 馬上有藥醫治  ......但我經一晚, 昏迷, 我真的精神好了點.

   第二天, 遊船之旅, 我就周處走........首先, 去了食早餐, 望住大海食早餐, 感覺都幾舒服.  坐郵輪有樣好, 食什麼都可以. 食幾耐,食幾多都得. 郵輪服務又好,  咩分附都做到足.而且, 郵輪設施豐富, 游泳池都有幾個.  一句講, 「好好享受」

  

↓第二天郵輪, 望住大海食早餐0




↓食完早餐就去甲版行, 行全隻船嘅甲板一個圈, 就等同行了1 mile (英里)路, 可想言之, 隻船有幾大, 行甲板當做運動外, 仲可一邊行一邊望海景. 行到唔多覺行得多, 用舒服形容.0





↓在甲板影相............................................入返郵船內嘅lobby 有cocktail performance睇 0





↓Lunch time 部分食物0




↓中午玩bingo game0




   係郵船內, 啲人着衫好靚架!! 講真吖!! 好簡單食一個早餐啲人都會執到自己好靚架!!  我都有啲後悔帶啲衫唔夠好.......但幸好, 我配配襯襯都ok....哈哈!! 有咗依次郵船經驗, 下次坐郵輪會醒啲架啦!!

   我係郵輪上, 除食得多餐外, 我仲打扮得最多. 日日都化行妝, 真係一日化兩次大妝咁濟!!

↓食dinner, 就會更加落力打扮, Brian and Me0




↓係Bar area 撞到郵輪嘅船長(真好彩, 船長唔咁易見到架!).................之後, 除處影相0



↓Dinner dining room.....................................and 大合照0




↓由於, 同Brian's 父母食dinner, 唔係蝶蝶食物都可以影到相. 0




↓食完飯, Lobby 中央有倒香檳....我都有份倒啲. 其實係行埋去, 啲人都會比你攞住個樽, 順便影相. .....................到入夜就係郵輪裡頭個Theater 睇show (Shall we dance)









6 comments:

  1. 好多年前我已經好恨坐郵輪架喇, 只係一直都未有機會. 今次睇妳既blog都已經好興奮, 希望遲d我都可以成行呀..
     
    [版主回覆01/19/2011 10:08:00]開心快活人:   有機會就試下坐郵輪, 真係好舒服, 好享受, 就咁係架船度望出海, 已經舒服到不得了.  我都希望你會成到行啦!

    ReplyDelete
  2. Glad that you had a great time. I took the same ship Sapphire Princess a few years ago to Alaska with my family :) Hahaha what a coincident! Happy New Year!
    [版主回覆01/19/2011 10:08:00]貓公館壹號    ~好耐無見你啦!! meow meow...哈哈~    ~又會咁啱嘅, 你坐過依架船...好橋呀!! 但你就去Alaska....咁咪係溫哥華上船囉?? 我都覺Alaska個度啲景好靚架!! 而且, 你仲同屋企人去,一定更加多美好回憶. 大家咁話Happy new year!

    ReplyDelete
  3. 真係好好彩, 最終都上到郵輪 都係一個Happy ending
    [版主回覆01/19/2011 10:09:00]WingL^^   真係呀!! 差啲嚇餐c 呀!! 最終都上到正確郵船先無咁驚.

    ReplyDelete
  4. Need to dress up in the cruise is a bit tired ! I think casual wear will be more comfortable in vacation.  The food is very tempting. 
    [版主回覆01/19/2011 10:09:00]Happy Girl   其實, 我哋揀咗郵輪上嘅fine dining room度食dinner. 所以, 就需要dress up先去食dinner囉!! 都係depend 你揀咩餐廳食, 郵船上有啲餐廳係casual wear 都ok架!! 不過, 郵輪上嘅食物好吸引架!! 我忍唔住仲食多咗添!!

    ReplyDelete
  5. the lobby looks so BIG, just like a Mall.......
    I think I should take a cruise trip someday
    [版主回覆01/19/2011 10:09:00]小col   係呀!! 依架郵輪好寬躺,好舒服. 你有機會同小niel 一齊坐下.

    ReplyDelete
  6. Was that Brian's father you are with?  You guys look great in the group shot!!
    [版主回覆01/19/2011 10:09:00]Big Daddy   ~No, he is Brian's brother ...not Brian's father...just kidding...   ~係呀!! 我今個旅程係同Brian's father,Brian's mom and Brian一齊去.    ~其實, 我哋淋完雨先影相, 仲以為效果唔好, 但最後影完出又ok...

    ReplyDelete