出發--由溫哥華去L.A. Port上郵輪

December 21, 2010 (Tuesday) @L.A.
   逗留在溫哥華數天之後, 就起程---坐機去L.A. (Los Angeles)

   真好佩服自己, 在聖誕假期裡, 用好少時間, 就可以執好行李. 

   去到機場係晏晝, check 完 in, 連連忙忙係food court 食個簡便晏(溫哥華機場有好多Asia food, 我係機場揀咗食日本便當), 之後便連連忙忙, 去waiting area 等上機.

    咁啱waiting area 隔離, 有間雜誌檔, 竟然比我見到有Hello kitty 物品賣, 我買咗套Hello kitty Christmas 裝飾品. 當時, 我見到時, 二話不說, 就買下來. 唔知係咪去旅行, 買野係會快手啲. 哈哈!

↓四個人去旅行, 有成七件行李, 成日數住七件呀!!(有一件無上鏡)......係gate等上機無料時影下, 上到機係窗口又影下. 0


  


↓在機上.................................................................係機場買Hello kitty x'mas裝飾品0







   晚上, 到達L.A. 機場, 一落機感覺L.A. 機場好大呀!! 飛機好密咁係頭頂升降着, 比我感覺L.A. 係一個經濟好繁榮嘅地方.   其實, 以前細個都黎過L.A., 但當時無依啲意識留意. 係人大啲, 就會留意依方面.  (怪不得航空公司成日都係L.A. 做招募啦!)

   其實, 我哋黎L.A. 都唔係玩架!! 因我哋架郵輪停係L.A. port, 係L.A port 上船. 所以, 就係溫哥華飛黎L.A.  駁上船囉!!

   因此, 一到步, 就坐酒店預先安排嘅車,  係L.A. 機場附近嘅酒店住咗一晚,  之後, 去酒店附近食下野! 係酒店附近啲便利店買下. 由於到達L.A. 時已經係天黑,係酒店附近揾間餐廳衣肚.  求其入咗間Kebob 餐廳(中東餐廳),  Surprisingly, 啲好好食架! 好食到同個侍應講添!! 哈哈!~~

   係L.A. 留舍一天, 便係酒店食埋早餐, 就拆的士去L.A port上船啦!!

↓係L.A. 啲便利店, 買咗排chocolate mint gum (好似朱古力薄荷雪糕味), 仲食餐好好味嘅中東餐. 外面平庸, 但味道好好. 仲係L.A. 買咗件藍色衫, 但無影到相. 0






↓L.A. 酒店, 望出窗外, ............................酒店嘅Lobby (好舒服)0




↓黎L.A. 嘅目的就黎依度上郵輪......0





5 comments:

  1. Is it a lot of fun in the cruise ?
    [版主回覆01/16/2011 11:36:00]Happy Girl   ~坐cruise都幾好玩架! 船上又多設施, 而且, 郵輪上好多節目玩, (我見到有cooking class 添)又有show睇, 啲野食又好味, 真係係郵輪上, 唔會怕悶襯.   ~而且, 去咁多地方都唔需要換酒店, 郵船迫岸就落船join tour, 參觀完, 就上返郵輪, 我鐘意咁嘅方式去旅行呀!!

    ReplyDelete
  2. 四個人去旅行, 有成七件行李, 真係好大豐收 
    [版主回覆01/16/2011 11:36:00]WingL^^   點指, 後尾仲多呀!! 不過, 坐cruise 係要準備多少少野, 所以, 有咁多行李.

    ReplyDelete
  3. 好開心呀, 去郵輪....
    [版主回覆01/16/2011 11:36:00]開心快活人   坐郵輪, 真係好開心, 好享受!!  但要比平時去旅行準備多啲野!! 因為坐郵輪啲人着衫好華麗架!! 所以, 食晚餐時, 要dress up 下. 但我好享受dress up....哈哈~

    ReplyDelete
  4. So nice to get on to a cruise ship, I love that feeling when I went on the ship in Florida...
    [版主回覆01/16/2011 11:36:00]Big Daddy   ~我都好鐘意上郵輪嘅感覺......係郵輪真係好開心, 好享受.   ~你試過坐郵輪去Florida呀!! 應該好好玩, 我都想去. 希望遲下有機會去啦!!

    ReplyDelete
  5. No, I flew to Florida and board the cruise ship to Mexico, the Western Caribbean cruise.
    [版主回覆01/19/2011 09:23:00]Big Daddy   ~Oh!! 我mis-understand 咗添!!   ~你依個cruise, 我都有聽過人講...都好好玩架!!

    ReplyDelete