郵輪之旅---尾升

December 28, 2010 (Tuesday) @ sea 最後一天
    坐了遊輪第七天, 即代表係遊輪之旅嘅最後一天, 其實, 我好唔捨得架遊輪架!! 此終, 都陪咗我七日, 依七日真係好開心, 最緊要係住得好安心. 服務又有效率. 真係好舒服咁過依七日遊輪生活.

   最後一日, 郵輪唔會再埋岸架啦! 依一日, 完完全全係海洋上, 完完全全係郵輪上揾節目.

  我哋依日, 就跟據郵輪比我哋嘅節目表揾節目, 我哋第一站, 就揀咗去參觀郵輪個廚房. 但去郵輪廚房前, 就去咗Theater 聽下郵輪個總廚表演煮野食. 之後, 就入郵輪廚房參觀. 原來郵輪個廚房超大, 行好耐都行唔完咁濟. 不過, 郵輪個廚房比我想像在清潔 and 光猛. 仲齊齊整整, 好有系統. 咁又係, 架郵輪成3000人(連埋crews), 廚房無系統, 都幾大件事...哈哈~

 ↓參觀郵輪廚房0




↓郵輪廚房嘅飲品.....................................沿途係見到啲chef 準備食物0




↓我哋有我哋參觀, chef 有chef 煮....0




↓帶高帽, 頸上有橙色領帶,果個人係郵輪總廚. 0




   參觀完郵輪廚房, 就去咗郵輪裡頭啲商店睇下有咩買, 因為通常郵輪內啲商店會係最後一日on sale 架!! 但我又無買到太多野喎!! 我都只係喺郵輪上買咗對耳環....哈哈~~~

   之後, 我哋四個去玩bingo, 因為bingo 通常都係郵輪嘅最後一日有巨獎金架! 我哋四個在等bingo 開始時, 仲玩鋤大D....消磨時間添!!

   而bingo game...好刺激架!! 我哋都係差一個number 就有巨獎啦!!

↓bingo game0




   依日, 都係純水係架郵輪行下, 本來諗住游水, 但因為第二朝就走, 費事件泳衣濕淋淋咁放入行李, 而且, 郵輪出咗太平洋明顯涼咗好多. 費事為游水而冷病. 所以, 都係晒下太陽......

↓我係郵輪住個層係有露天swimming pool0




↓如果真係游水, 真係對住個太平洋游水0




↓最後一日係依架郵輪dress up for dinner (由於我病咗, 超怕凍, 成日背住件被肩...攪到自己啲dress 都唔可以完成show 出黎!)我初頭, 都無諗住日日dress up去食飯, 點知係船上, 啲人着好華麗架!! 我都唔可以咁唔尊重, 都dress up得好啲....不過, 我羨慕男士着住件西裝, 就好整齊, 我依啲女士着晚裝外, 也要化妝, 還要端莊. 所以, 女士dress up都幾高難度, 本來我唔鐘意dress up, 但着着下就上了癮.....很喜歡dress up依個環節
0



     我哋係郵輪七日, 七日都去fine dining room 食dinner. 而且, 七日都係同一個侍應跟住我哋四個嘅飲食. 就係依七日內, 我哋四個同個侍應培養咗感情. 我哋四個走果陣時, 都好唔捨得, 跟我哋七日嘅侍應架!! 所以, 到最後,Brian's daddy額外比好多tips 比個侍應.

↓係依架郵輪最後一日食嘅dinner 食物.0





    一朝起身, 由露台望出外, 就見到L.A. 條橋啦!! 即代表我哋要落船啦!! 依朝係郵船食埋早餐就拖行李Check out .....離開架郵輪啦!!

↓到達L.A. 啦!! 0




↓L.A. 口岸好繁忙, 一朝早就勁多貨船駛過0




↓係時候同我住過嘅房 and 露台講bye bye 啦!!0




↓落完郵船, 去咗L.A. airport 坐飛機返溫哥華....我係L.A airport 見到啲local 細機, 無tube 接駁, 要自己行上飛機 (不過, 飛好短嘅飛機先會咁).....而係L.A airport, Brian 見到一個賣Apple products 嘅self machine....停咗步, 好似好想買野!! 哈哈~  0




   其實, 我只係第一次坐郵輪去旅行,以前, 都係聽身邊啲人講, 郵輪嘅奇遇記....但自己就未完完全全經歷過.

   今次, 自己終於坐過, 知道郵輪上嘅run down. 令到自己多了另一個人生經歷.

   不過, 我好衰唔衰, 我成程郵輪之旅患上大傷風, 真係呻到鼻都損.....明明熱嘅地方, 我都覺凍. 所以, 今次郵輪之旅享受得唔夠全面.  如果我無大傷風, 我會係郵輪享受得更加放.

    但依個trip比咗個警剔我, 就係去邊都應該帶啲成藥跟身. 好彩, Brian's daddy 有藥咋! 我知Brian's daddy 係郵輪之旅嘅尾段, 都有輕微鼻水, 他理應食藥, 但我感覺他好像比晒佢啲藥我, 每日都check 我病情有咩變化. 我諗如果Brian's daddy 有"架餐". 可能會用聽筒聽我個肺聲, 用木條噤住我條利, 睇我喉嚨添......哈哈~~

   所以呢!! 我好感動Brian's daddy 對我病情咁着緊. 比埋啲藥我食, 如果唔係我一定無精神玩and 享受依個旅程!! 又所以呢.....自己去邊都記緊帶成藥比自己. 因為唔會次次咁好彩, 有醫生跟住我架嗎!

   哈哈~~ 雖然我郵輪旅程有大傷風, 但無損我胃口, 我今個trip肥了好多!! 肥咗幾多就唔知啦!! 因為我無磅重習慣. 但我去完郵輪之後, 我有幾條西褲拉唔上拉鏈. 好horrible 呀!! 哈哈~~~無計,....遊船啲野好精美, 忍唔住就食架啦~ 哈~

6 comments:

  1. You are just so lucky that Brian's Dad is a doctor and is very good  to you !!
    Cruise is very wonderful ! In future, I hope that I will also have such a chance !
    [版主回覆01/20/2011 07:41:00]Happy Girl   ~係呀!! 如果無藥食, 要係郵輪買, 條數就貴啦!! 今次Brian's dad 日日check 住, 又比埋藥我. 令到我依個旅程, 可以玩到, 食到, 完全無晒. 哈哈~~   ~有時,我見你好為家人,為工作, 好多壓力. 你真係有機會都坐郵輪,真正relax 下

    ReplyDelete
  2. 坐遊輪真係好開心,我最喜歡係每一訓醒就去左唔同地方呀~
    [版主回覆01/20/2011 07:41:00]廿六   ~係呀!!係呀!! 坐郵輪特別在於依一度, 每朝一起身, 就望到個窗, 去咗唔同地方. 好開心架!!  好似發現新大陸咁! 哈哈~   ~坐郵輪, 仲可以成日見到日出.....整到自己好有朝氣

    ReplyDelete
  3. What's a nice trip!
    [版主回覆01/20/2011 07:41:00]Little Greenworm   ~Thank you.   ~而家都好多小朋友, 一家大細坐郵輪架! 你有機會都帶埋小朋友一齊去玩下.

    ReplyDelete
  4. Cruise is always a relaxing vacation..Do it again.next year!!!
    [版主回覆01/20/2011 07:41:00]Big Daddy    就係感覺坐cruise relax.... may do it again within this year.哈哈!

    ReplyDelete
  5. Really enjoy reading about your cruise experience as that reminded me of the fond time we had at our cruise trips too. I told myself we can't go too often as we can get addicted to it - felt too spoiled on the cruise :-)
    [版主回覆02/18/2011 06:58:00]Smac:    ~Agree!! 坐cruise 太relax 啦!! 真好容易坐上癮!! 哈哈!!    ~多謝你閱讀我寫嘅cruise 嘅遊記. 我覺自己寫得好長氣. 你都咁有心機睇. Thanks

    ReplyDelete
  6. Just love reading any kinds of trip reviews and I really enjoy travelling. I guess I have read tons of reviews for Dominican Republic - our next destination  - so much that I feel like I have already been there :-)
    We were in fact about to board this Ship for March Break but it unfortunately sails on Saturday instead of Sunday... so can't make it...

    ReplyDelete