Portrait pictures

December 29, 2010 (Wednesday)
    係郵輪, 最多就係影Portrait 相.  真係一到晚餐時間, 郵輪上嘅攝影師, 就會係郵輪唔同地方, 整定"架餐"....幫人影相.

    其實, 可以直行直過唔影, 但當你見到人哋影. 效果又唔錯時, 個心就會自自然然走去排隊....走去影架啦!!

    影Portrait 相,係唔需要做咩booking, 唔洗收費用.  你行埋去就影得.  

    但當你見到影完出黎個效果好靚, 就會自自然然走去買, 講真, 一張Portrait 相嘅成本唔係貴. 但郵輪邊會收成本價. 所以, 買一張Portrait 相都唔平架!! 我哋都買咗唔少Portrait 相....

    但係日常生活, 邊度會着靚靚, 走去影室, 揾個攝影師影相架!! 而且, 係郵船上啲Portrait 相啲佈景, 係圍繞住架郵輪....特別啲. 當一個紀念都好.....一堆籍口. 所以, 我哋買咗多Portrait 相....哈哈~~

以下啲相就係我哋四個係郵輪影啲Portrait 相0









  望返啲相, 覺自己脹咗很多, 每一年都脹一啲,咁脹法, 唔係太好,有啲感覺唔健康........係時候檢討一下自己. 我要keep好自己...因為我將來要享受. 要享受.....都要有good health 才能真正享受架嗎!! right

4 comments:

  1. 係船上面影相其實都可以話係節目之一呀,平時好難得一家人著到靚靚刻意咁影相,所以我係船到都影左唔小 family pictures.
    [版主回覆01/20/2011 07:46:00]廿六   ~真係呀!! 影Portrait 相, 真係變咗去郵輪中,不何缺少嘅節目. 我哋都用咗唔少時間黎影Portrait 相. 有啲佈景仲要排好耐先有得影添!! 但又唔會介意排喎!! 因為一邊排一邊見住人影. 都幾開心. 到影完, 見到個效果....又會買買買.   ~而且, 平時一家未必會一齊着靚靚呢? 而且郵船影相, 啲佈景又特別. 可以做個紀念嗎!  所以, 係郵輪影相, 變咗指定節目.   ~你有無買Portrait 啲相黎留念呀??

    ReplyDelete
  2. Very very good looking protrait. Brian's Dad and Mom looks very young.
    [版主回覆01/20/2011 07:46:00]Happy Girl   ~啲Portrait 相有攝影師慢慢幫我哋影, 又教埋企位. 真係零捨唔同啲.   ~雖然, Brian's dad and mom 好識享受生活. 又揾到自己生活嘅寄托,生活非常愉快, 所以, 他們退咗休仲後生咗添!!

    ReplyDelete
  3. family portrait影得好靚呀! 你咪要帶好多party dresses去里個cruise
    [版主回覆01/20/2011 07:46:00]Mui   ~多謝你讚啲Portrait 影得靚. 但我覺自己脹咗好多...   ~你真心水清, 我今次去依個tour, 一個人都用兩個行李咁濟. 日頭有日頭衫, 活動就有活動嘅衫. 夜晚就夜晚嘅衫. 而且, 女仔無男士咁方便. 帶幾套西裝就ok...我準備去郵輪之前, 都去咗好多地方買party dresses架!! 連make-up都帶多啲. 而且, 我又係溫哥華停幾日, 溫哥華又要第二啲衫. 有咩理由會少行李...返到黎多倫多,執返啲dresses and  衫, 都執咗好耐. 哈哈~~   ~但依個trip係開心嘅!

    ReplyDelete
  4. Brian and his father could pass for brothers!!!   Nice pic!!
    [版主回覆01/20/2011 07:46:00]Big Daddy   哈哈!! 上面啲相, 都係部分嘅Portrait pictures...有啲相, Brian and Brian's father 仲似兩兄弟呀!!

    ReplyDelete