Count Down Christmas

December 3, 2010 (Friday)
   唔係加拿大成長, 真係要慢慢才接觸到加拿大嘅文化. 我係香港時, 完全唔知有Count down Christmas 朱古力依樣野.

   係在加拿大接觸多咗人, 聽下講下, 甚至見到. 才知道有Count down Christmas 朱古力. 我仲真係長到牛高馬大時, 才知咩野係Count down christmas朱古力係乜東東.

   自知道咩叫Count down Christmas 朱古力之後, 每年我都會買黎食......, 我仲好守規舉咁, 由Dec 1 食到平安夜. 每日一粒咁食.

    不過, 依幾年, 只係食到十幾號就停止咗, 因為我依幾年, 係十二月中, 都走咗去旅行嗎!! 唔通帶住盒chocolate去旅行咩!! 哈哈~~~

   其實,我至想食Kinder 品牌嘅Count down Christmas 朱古力架! 但係我個區揾黎揾去, 都唔見. 所以, 我初頭買住Disney 頂住檔先.....點知,今日無意中, 去到第二區嘅普通商場,又比我見到Kinder 嘅 Count down Christmas 朱古力喎.  所以, 便立刻買下. 因此, 今年就有兩個Christmas calendar 陪我倒數聖誕. (開心!!!!)
 
(*Count down Christmas chocolate, 通常一盒有24粒, 由Dec 1 開始食, 食到Dec 24號, 食完全盒, 就代表聖誕節來臨啦!!! Yeah!!!)
↓Kinder 朱古力 and Disney 朱古力陪我倒數聖誕節....  0






↓由於有兼職, 所以,超遲才回家.....好快手整咗相中個蝶食物, 做dinner, 雖然材料簡單, 但食完感覺好滿足!0






3 comments:

  1. Mrs Cook 小花媽8 December 2010 at 21:53

    囝囡細個時,我都有買呢dcount  down  chocolate ;不過喺香港唔係咁易買到,我行超市都唔見有得賣!
    [版主回覆12/15/2010 07:08:00]小花媽   你啲仔女, 以前都係外國大架??? 其實, 我都係黎咗加拿大先知道去count down x'mas chocolate. 可能外國對聖誕節比較重視啲啦!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. First time I heard of Count down Xmas chocolate too!!  The breakfast/dinner is good! I like it!
    [版主回覆12/15/2010 07:08:00]Big Daddy   ~我黎依邊讀書時才知道咩叫做count down x'mas chocolate. 我覺幾特別,所以, 現在會每年都買黎食下,當應下節.   ~多謝你讚蝶食物!!! 個蝶係我晚餐黎架!!我放工遲, 就會煮早餐食材當晚餐食呀!! 食完好滿足!!

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*9 December 2010 at 19:15

    我都係到讀中學有年x'mas去英國探舅父先知有呢樣嘢.....因為香港根本就唔興.....舅父話買俾我開心吓......不過我最後都冇買到.....因為我唔食chocolate.....哈哈!!!!
    [版主回覆12/15/2010 07:08:00]開心幸福Pooh   ~原來英國都興count down x'mas chocolate架!!   ~現在,好少女仔唔鐘意食朱古力喎!!   

    ReplyDelete