郵輪之旅....到達mexico

December 25, 2010 (Saturday)@ Mexico (Puerto Vallarta)
   到岸啦!! 到岸啦! 經兩日船程, 第一站, 到咗墨西哥其中一個港口 Puerto Vallarta.

   一朝早,  起身, 我比人特別早起身, 因為我需要化妝嗎!! 之後, 去食早餐. 準時8:45am 落船. 因為, 我哋join 咗tour (巴士tour). 係Puerto Vallarta 觀光.

   由於, Puerto Vallarta 係墨西哥其中一個口岸, 所以, 旅遊巴多數帶我哋去參察當地海灘, 教堂, 當地啲美術鵰塑, 仲有行下街當地嘅購物街咁囉!

   依日, 係聖誕節,其實當地有好多地方都唔開門. 但知有遊客, 所以, 當地啲鋪, 專登開門一陣. 但當我們上旅遊車, 走去第二個目的地時. 我們在旅遊車內, 就見到啲鋪頭即時落閘. 成條街一齊落閘嘅場面都幾得意. 哈哈~~

  
   仲有呀!! 係墨西哥, 我仲以為會好熱, 但去到, 又唔係話太熱, 可能我比較耐熱啦!!  我要着件薄長袖, 先ok!! 但Brian 當然着短袖啦!! 他少少熱就話超熱.   但當地啲墨西哥人, 要着厚外套啦! 因為23-24℃對他們黎講, 好涼架啦!! (不過, 係今年先溫度低咗, 往年係熱啲架喎!)

↓船停泊在海岸傍0



↓一落船, 就上咗旅遊巴0





↓沿途好多依隻甲蟲車, 而且啲道路係石路咁0




↓首先睇沙鵰0




↓仲睇鵰塑0




↓依個鵰塑仲可以玩得...可以爬上去架!!0





↓有部分鵰塑係預咗比你坐上去添!! 0




↓鵰塑again0




↓再去參觀當地教堂0




↓墨西哥的街頭小食....我唔敢試呀!! 我哋之後, 仲有咗一條購物街, 啲人熱情到不得了! 購物街啲商戶直情拖你入鋪頭. 又迫人買野!! 好得人驚呀! (我身後便是當地購物街, 以賣首飾居多, 金呀!銀呀!! 咩都有)0




↓之後, 去海灘, 但去海灘前, 見到依隻野, 比$1 us 就可以放隻核突動物上身0



↓去參觀當地嘅海灘, 由於我哋唔係太熱愛游水 and 沙, 所以,我哋去咗食lunch, (當地講西班牙語, 所以, menu 以西班牙語行先, 而$10 mexico = $1 us) 由於, 係Mexcio 唔敢周處食, 我哋去咗一間由導遊指定嘅海灘傍嘅餐廳食. 0




↓原來我哋叫咗蝶火焰雞, 啲火焰等待好耐先熄. 啲食物望落去好簡單咁. 但又幾好食 0



↓食lunch 嘅地方影張合照0




↓海灘傍有Flea market (買紀念品)0




↓個陸上旅遊去到2pm , 我哋就上船.0




↓上到船食杯ice-cream 先, 我哋去咗船上嘅游泳池食雪糕0





↓郵輪5pm 就開船, 再駛去第二個地方, 咁啱開船無耐比我係露台見到日落0




     去完day trip, 其實個陸上trip, 都好多野睇, 去啲地方都係好旅遊嘅地方. 明知我哋係郵輪客, 仲對我哋特別好啲添!! 而且, 空氣又幾舒服. 但返上郵船, 我即時感覺安全啲, 唔知點解, 我係墨西哥無咩安全感. 有種好想快啲上返架郵船嘅感覺. 我唔係在當地遇到啲咩野!! 又無咩特別野發生.  但偏偏有咁嘅感覺擁起我個腦上囉!!

↓又黎到晚餐, 由於早咗去dining room, 所以, 係dance room 飲杯cocktail 先. 0
         


↓入夜去了郵輪內嘅Theater 睇Christmas show0













6 comments:

  1. 好開心寫意呀!
    [版主回覆01/20/2011 07:34:00]開心快活人   個邊沿岸啲環境好清新, 啲藍天白雲, 望落去又真係幾寫意架!!

    ReplyDelete
  2. 原來坐郵輪有咁多節目 , 我重以為整個旅程都在船上添 . 謝謝分享 !
    [版主回覆01/20/2011 07:34:00]ak   ~郵輪上, 佢自己本身好多設施嘅!! 所以, 係郵輪內都唔會悶.    ~而隻船泊埋岸時, 係可以落船架!!  你可以join local 團參觀(依啲團,係郵輪內有得報名)又可以自己渣住地圖, 落船周圍去. 不過,就要睇住時間, 郵輪每次離岸時間唔同. 所以, 要睇時間上船呀!! 架船走咗就麻煩啦!! 但通常郵輪埋岸都成大半日, 時間好充足上岸玩.

    ReplyDelete
  3. 我以為Mexico成日都會好熱架添 個隻reptile類"核突"動物真係好核突,要我比錢同佢影相我都唔要呀
    [版主回覆01/20/2011 07:34:00]Mui   ~可能我係墨西哥啲沿岸啦!! 所以, 就唔係話太熱, 此終對住咁大個海, 都會涼啲.   ~個隻野, 我唔考究係咩類啦!! 好核突呀!! 我都唔敢行去, 要我比錢買難受更加唔濟啦!! 但好多人就會比錢做依啲野!! 隻動物好受歡迎架!

    ReplyDelete
  4. Mexico 的治安好差!乘cruise遊Mexico安全些!My friend said that hotels in Mexico are not safe.
    [版主回覆01/20/2011 07:34:00]Happy Girl   其實,我哋join 郵輪, 個保安都做到好足. 我哋下船and 上返隻船時, 都好似過海關咁架!! 而且, 我哋係墨西哥沿岸, 而且, 在旅遊區, 又有導遊跟住(導遊下下提住點點點). 其實, 都已經好好. 不過, 可能平時新聞聽到唔少負面消息, 內心點都有種壙拒感. 但又可能我對墨西哥有點陌生. 所以, 第一日落船有點驚啦!! 其實, 學Big Daddy 話齋, 係依個世界一定有壞人. 去邊都其實都要警惕and 小心.

    ReplyDelete
  5. I like Mexico, I spent my honeymoon there....But like any where in the world, you have to be careful and alert with what's surround you...even back home, bad things could happen any where!!
    [版主回覆01/20/2011 07:34:00]Big Daddy   ~Honeymoon @ Mexico.....Wow, so romantic, 你同太太一定有一個好美麗嘅回憶.   ~你真係講得無錯. 其實,依個世界邊一道都有bad things. 去邊其實都要小心.

    ReplyDelete
  6. Did you pick up any gifts?
    [版主回覆01/20/2011 07:34:00]Big Daddy.   haha....Santa Claus on the boat..He give me some chocolates. haha

    ReplyDelete