Happy Saturday

December 4,2010 (Saturday)

   依個星期六, 終於可以瞓晏啲啲啦!! 瞓到連早餐時間都過咗.....哈哈!! 起身之後, 連連忙忙落樓下買個Chicken Wrap醫下肚. (唔知係咪肚餓, 覺個wrap 好好味)

    之後, 冒着寒風, 走去Bloor St. 行街......其實, 行街都係買啲日常用品及買啲瑣碎野, 為去旅行作準備. (隱形眼鏡水, 落妝用品, 襪, 睡衣.......). 就係因為見依啲鎖碎野做特價. 刮住大風都行去. 但塊面刮到紅晒.....為買特價野, 係要付啲代價. 哈哈~~~

    又會咁啱, 我買鎖碎用品時, 三妹打電話黎, 話係Holt Renfrew (類似香港Sogo)......我見大家係附近, 咪又走咗去Holt Renfrew 又shop 下囉!! 店內人頭湧湧, 好像唔洗錢咁. 不過, Holt Renfrew 好體掂, 不段派Apple Cider or tea 比啲顧客. 我都忍唔住飲咗杯.

   夜晚, 就聯同Brian, 三妹, 三妹男朋友 and 我, 四個人去咗酒樓食中餐. 我哋四個食咗隻片皮鴨. 食得好開心....但我食食下飯, 媽咪係香港打電話黎揾我, 攪到餐飯, 變成我有我講電話, 佢哋三個就係度食.....攪到依餐飯, 我哋四個傾得唔夠趣添!!!

   不過, 媽咪打得長途電話黎, 我盡量都唔會收線. 因為, 我知我媽咪, 一定不吐不快..........才打黎, 一定有長長故事聽. 其實, 而家諗返媽咪啲思想都幾特別.....但唔緊要啦! 我都明她想有人認同她. 哈哈~
  
↓晚飯.....脆皮雞 and 蔬菜
opo



↓片皮鴨 (兩食)
oop





    飯後, 當然做點運動, 玩下Xbox Kinect 啦!! 我們四個玩到全身出汗, 面紅紅, 好爽!! 哈哈~~

     而夜深, 我們四個人, 抵消心理障外, 穿好厚厚服裝在雪天寒冷天氣下, 由我家住所衝去咖啡店, 食冬甩, 飲下熱飲.....

    冬天的冰凍天氣, 跟本提不起勁出街. 令願坐係屋企好過. 但如果一班人, 就會有心一齊衝呀衝. 衝出街. 現在想返起當中過程, 就會自自然然笑起來.

↓玩Kinect 場面........之後, 飲咖啡,食冬甩, 藍色件冬甩係聖誕冬甩黎架!!
op






6 comments:

  1. *開心幸福PooH*9 December 2010 at 19:13

    間mall真係好sweet喎.....會派嘢食同嘢飲俾guest.....如果香港都有呢d service就好喇.....
    [版主回覆12/15/2010 07:11:00]開心幸福Pooh   唔係Mall 黎架!!係百貨公司(類似香港sogo)係聖誕時份會派啲野比顧客架!!今年可能比較凍,所以, 就派熱飲比guest...往年好似係派朱古力.

    ReplyDelete
  2. Nice gathering!!  Can you put me as "friend" so i don't have to put in the codes?
    [版主回覆12/15/2010 07:11:00]Big Daddy   我放咗你入friend list 啦!!乜原來而家仲有密碼要打先留到言架!

    ReplyDelete
  3. 知道妳曾經來訪,現加妳為blog友,請多啲嚟探我啦!
    [版主回覆12/15/2010 07:11:00]嘩鬼阿媽

    ReplyDelete
  4. blue donuts 好得意
    tim horton 既咖啡真係好 common 啊,係咪好多地方都有得飲 ?
    [版主回覆12/15/2010 07:11:00]hkfoodie    ~我覺個blue donuts好怪, 我無食到, 個blue donuts係我男朋友食咗. 哈哈~    ~係加拿大黎講, Tim horton 係好普遍嘅咖啡店, 周圍都有. 而且, Tim horton啲咖啡係平過starbucks 添!! 但我覺starbucks好飲啲。

    ReplyDelete
  5. 藍色件冬甩好特別喎!!
    [版主回覆12/15/2010 07:11:00]傻妹   件藍色冬甩特別過頭啦!!我無食到, 因為比我感覺係好甜囉!

    ReplyDelete
  6. 我都見人玩 kinect 好正, 連個頭都 有 Movement..
    [版主回覆12/15/2010 07:11:00]東主有喜   係呀!!唔洗渣住個remove, 只要身體movement 就得, 好好玩架!! 而且, 玩完一個game, 會出好多汗(因為movement 多), 會感覺令捨爽架!!你都買黎玩下吖!

    ReplyDelete