出發--由多倫多-- 去溫哥華

December 17, 2010 (Friday)   


    今年, 聖誕旅程, 會在溫哥華停留四天, (Dec 17- Dec 20). 係Dec 21-Dec 22 會係美國L.A. (Los Angeles). 係Dec 22-Dec 29 會坐遊輪 (由L.A. port 坐郵輪到去Mexcio Riviera. 再回程返L.A.) Dec 29夜晚- Jan 3 係溫哥華. Jan 3 坐機回多倫多.

     
Dec 17, 一朝起身仲執緊行李, 好怕執留野!!! 而且, 今年好像又特別早走, 去到機場都未天黑. Check 完 in.  仲可以慢慢坐低係Tim Horton 食下個lunch. (其實, 對我哋黎講係lunch, 雖4pm, 但係我生理上係lunch 黎架!). 哈哈!!

     不過, 最開心係行李無過重, 可順利上機. 而且, 到達溫哥華又準時(好少可).

    一到溫哥華(Brian 鄉下), 就馬上衝去溫哥華商場, 原來, Brian 唔記得帶睡衣, 臨急臨忙, 去商場買返套睡衣先. 好彩, 溫哥華地方closey 啲. 去邊都方便.  

    黎到溫哥華, 慢多倫多3小時, 所以, 落咗機買完睡衣, 就去食晚餐. 去咗"春秋" 食打冷foods. 我好鐘意依間食店架!! 每次去溫哥華一定去.

     最後, 返到Brian 溫哥華屋企, 收好多聖誕禮物. 件件聖誕禮物, 已經係我睡房等緊我.


↓係多倫多機場, 可能今年比較早咗飛, 機場無咩人. 仲可以有地方比我影相. 0





↓去時, 得4件行李....兩大, 兩細0





-------------------------------------------------------------------------------------

December 18, 2010 (Saturday) @Vancouver
    一朝早, Brian 會好識趣拍醒我, 同Brian's 父母以及Brian坐齊齊, 食Brian家的招牌早餐. (藍莓, 火腿麵包, 三杯健康飲品, 果汁, 蕃茄汁, and 茶). 講真, 個早餐都幾豐富, 唔洗食晏都得. 但日日在Brian 的家都係咁食早餐.........

    例牌食完早餐, 我便衝去沖涼, 化妝, 因為, 下午例必要出街. 每次, Brian 返溫哥華, 已經大把Auntie and Uncle 話要聚一聚.

↓Brian 家的例牌早餐....依張係食完時趁無人時影. 一餐早餐用咗幾多餐具.0





    講真, 當我係溫哥華, 晏晝個餐, 我仲未肚餓, 因早餐太豐富啦!! 但今日都咗飲茶 (@鴻星), 飲完茶, 同Brian and Brian 父母去買水晶, 行商場(Oakbrdige mall), 同Brian's 父母買聖誕禮物比人.

    商場, 多人到呢, 迫黎迫去咁行, 但好好笑, 我係商場比啲唔識我嘅人讚我對耳環. 初頭, 一個讚, 我以為啲人同我寒宣下. 點知, 越行商場, 就越多人講我對耳環. 啲人我唔識架!!   不過,現在, 有點信心帶"叮" 落耳下嘅耳環.

↓係Oakbridge mall.....有人唱聖誕歌.....仲有係Apple store見到小朋友打比Santa Claus 嘅廣告0





  入夜,同Auntie E and Gray (外籍人士)食泰food (@Tropila 好似袁X雲係老闆娘). 之後, 再去Auntie E 屋企同Gray 一齊Wine tasting....我飲足成晚. 好彩, 我無事....Yeah!!


↓到達溫哥華, 就去咗Auntie 屋企wine tasting....有埋蛋糕,芝士, 送酒 0





↓仲有白朱古力送酒,..........我嘅聖誕禮物0








------------------------------------------------------------------------------

December 19, 2010(Sunday) @Vancouver
   
一早起身沖完涼先食早餐, 因為琴日飲勁多酒. 飲完酒就sleep咗, 哈哈~~~仲諗住大家飲完酒, 第二日唔會去邊度. 點知下晝又要出街. 食咗碗麥奀記食雲吞麵, 再去教堂. 我有啲開心, 可以去教堂. 因近幾年開始在入睡前, 都會祈禱. 所以, 去教堂見到聖母, 有點興奮.

   入夜, 同Auntie M and Uncle A 仲有他們個女mui mui食晚飯.  一齊去chinese restaurant (麒麟). 順道交換禮物. 我幫Mui mui (小女孩) 係多倫多買咗套Ski jacket and pants. 她事先話要依個Ski 品牌作聖誕禮物喎!! 依家啲細路真係人細鬼大. 人仔細細, 就話要着咩咩品牌. 我以前細個, 都係成夠飯....邊會識品牌吖!!! 哈哈~~

------------------------------------------------------------------------------
 
December 20, 2010 (Monday) @Vancouver    依日, 下午竟有少少時間, 我同Brian 兩個人去溫哥華嘅chinese mall 行, 我好鐘意行依間chinese mall. 因為裡頭有間日本店. 好好行架!! 如果唔係時間關係, 我收獲更豐富.

    入夜, 去了Auntie W and Uncle T's 結婚周年紀念飯宴. 食咗一頓好美味嘅意大利餐. 仲飲埋酒添!! 

    飯後回Brian 家執行李準備去L.A. (Los Angeles) 上郵輪去Mexcio Rivera.

↓這個商場係香港人開架!! 所以, 好有香港商場影子. 我係這個商場買咗好多日本野. 哈哈!0








↓入夜後, 被Uncle T and Auntie W邀請,係意大餐廳, 參加佢哋嘅結婚周年紀念
0




7 comments:

  1. 你好多日打埋一篇啊Vicky
    [版主回覆01/15/2011 10:09:00]Kitty   你多啲黎坐下啦!! 我平時啲blog 唔係咁架!!

    ReplyDelete
  2. Your trip is excellent, Vancouver is a place I love to go, then from LA to Mexico on a cruise is also an excellent choice..relaxation plus shopping...how can you do better!!
    [版主回覆01/15/2011 10:29:00]Big Daddy    ~多謝你讚我個trip 安排得好excellent....其實, 我都好鐘意依個trip 嘅每一刻. 好享受. 好好玩. 最開心係令自己眼界大開.     ~我去旅行唔係shop 太多咋! 都係relax 為主。而我都覺Vancouver 係一個好好嘅地方. 當地好舒服. 啲食物又鮮又好食.

    ReplyDelete
  3. Welcome back !!! Happy to see your travel blog !
    [版主回覆01/15/2011 10:29:00]Happy Girl   Thanks! 我仲驚啲遊記會悶襯啲blog 友添!!

    ReplyDelete
  4. welcome back (可惜今次係Toronto見唔到你,我o岩o岩返左屋企啦,希望下次有機會啦)
    你地係Vancouver真係日日都節目豐富,我以前係Vancouver住時都成日行Oakridge mall,因為近屋企
    [版主回覆01/15/2011 10:30:00]Mui    ~係囉!!次次你黎多倫多, 啲時間都撞唔啱. 真希望有次能見到你!!!    ~哎吔! 我哋讀書又同間學校, 你又會咁啱係以前溫哥華西區居住!! 而我多數在西區出現. 我哋好多野都一樣喎!!哈哈~~    ~我每次返Vancouver 都會去Oakridge mall 架!! 而家我覺Oakridge mall 越來越多好行嘅鋪頭, 所以, Oakridge mall 比以前更加人行, 都好迫....哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 行程好豐富呀  果然係開心過聖誕&新年
    [版主回覆01/15/2011 10:30:00]WingL^^    係呀!! 今年多補假, 所以, 個行程當然豐富咗啲.   

    ReplyDelete
  6. What a nice trip!!
    [版主回覆01/15/2011 10:30:00]Little Greenworm   Thanks!! 好耐無見!! 你個BB仔應該大了許多, right?? Happy new year!!

    ReplyDelete
  7. 行程好緊湊呀,日日都甘忙
    [版主回覆01/15/2011 10:30:00]Florachk    由於今年個聖誕節假期多補假, 因此, 個行程可以篇長啲. 日日都好多野做, 好多節目. 感覺好充實. 但又好relax喎!!

    ReplyDelete