放復活節假期

April 1, 2010 (Thursday)
  復活節啦!! 放假長周末啦! 當然心情開朗啦!! 我知好多人可以放四天. 但我同Brian都係放三日咋!! 星期一(April 5)都要返工啦!! 但有得放已經好過無啦!! 有假放不知幾開心!!

  本來準備一放工就......電話交易--->去超市(準備Easter party)--->食飯--->嘆咖啡.  一早準備好晒!!

  點知,等個電話買家......等咗成個幾鐘都未黎.  遲到咗成個鐘。因此, 所有活動都要延遲!!!

  原來今日係星期四......啲食店, 咖啡店都早 "山" 門.  食完飯都成夜上十點了! 只好早早歸家.  雖然, 放假就想盡興, 但無計啦!! 咩都話close!! 想好簡單嘆下咖啡都唔得。

  不過, 早歸家都好, 可以令我早一點準備Easter party啲食物, 整定芒果布甸, 炒定蠟味糯米飯.....攪攪下成2am先攪掂!!   咁算唔算用盡咗放假時間呢??.....哈哈~~

我隔離果個有個chinese胃, 放假都要食炒粉. 仲要去黎去去都係依度!!! 食咗干炒牛河, 星州炒米0







椒鹽雞翼 (我最鐘意依間食鋪整嘅雞翼, 好香脆架!!)0




芒果布甸﹐我懶,費事切芒果肉, 買芒果椰果整芒果布甸, 算啦!0





仲買咗壽碼, 準備係Easter party時, 玩poker0




3 comments:

  1. 我地香港都有五日假...
    [版主回覆04/09/2010 07:05:00]小威威   我都知香港有成五日假. 真係可以去下旅行都得!!

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*6 April 2010 at 03:46

    蠟味糯米飯你都識整????勁呀!!!
    [版主回覆04/09/2010 07:05:00]開心幸福pooh:   我都係上網摷食譜, 先整到依個蠟味糯米飯. 而家, 網上好多食譜, 左抄下,右抄下!! 又加埋自己當時炒飯情況. 個蠟味糯米飯就係咁誕生

    ReplyDelete
  3. I like 椰果.  I also want to make 蠟味糯米飯, so lazy
    [版主回覆04/09/2010 07:05:00]小col:   ~椰果係大統華有得買, 一包包架!! 剪開就食得!好方便!   ~蠟味糯米飯,係需要長時間浸米. 但蠟味糯米飯配火雞幾好味!! 所以, 次次整火雞都會整埋蠟味糯米飯

    ReplyDelete