Ramen

March 19, 2010 (Friday)

  今日, 星期五嗎!! 當然要出下街街食飯啦!!

   唔知今日係咪天氣特別好呢, 春天都未到, 就有成 19℃喎!! 係依個時間, 對加拿大黎講, 已經好溫暖嘅天氣架啦!! 行到去邊, 都係好多人. 頓然, 覺得條街好迫添!

   食飯前去咗行街, 但做咩都要排隊, 好似......想試件衫要排隊, 想付款都要排, 仲排咗好耐添. 連去停車場攞飛泊車, 都要排一陣隊先攞到.  多倫多真係好多"人和車"呀!!


   而是日晚餐....就係去食, 我好想, 好想, 食嘅拉麵, 其實我完全唔知, 我屋企附近嘅商場傍邊, 開咗間拉麵店. 係早排, 因為警察封路, 迫住我兜路走, 就比我見到, 有間好熟口面嘅拉麵店囉!! (因依間拉麵店係uptown都有分店)

  就係依次, 無心經過依間拉麵店之後, 成日都心思思想食, 終於, 今晚, 去食啦!! 好開心......

  間拉麵店, 都幾多人架!! 好彩, 入到去, 咁啱有一張二人臺,  我哋叫咗兩碗大拉麵外, 仲叫咗個日式大燒餅. 其實, 食兩碗大拉麵已經好夠, 但我係要叫埋個燒餅先痛快!! 最後, 當然食得好滿足啦! 抱住個漲 "book book"肚返屋企.  哈哈!
 
  
↓拉麵店餐牌, and 日式燒餅0





↓一人一碗拉麵......0





No comments:

Post a Comment