隨心, 無準備有約嘅星期六

March 21,2010 (Saturday)

    每逢星期六, 都唔願起身, 好多時, 想出去嘆個早餐, 都會過咗時!!

    真利害, 我仲瞓到1:30pm 添!! 所以, 成3pm 先食午餐. 真係好唔應該........咁遲食. 打亂晒啲消化時間.

    算啦!! 依家唔瞓定幾時吖!! 星期六啲時間好難得係自己, 隨心想做咩, 就做咩!!

    最後, 好求去咗Brian至愛嘅粥鋪食....都唔明點解Brian咁鐘意食依間粥鋪???其實, Brian你都好chinese 胃吖, 但點解唔肯返香港架??

↓皮蛋瘦肉粥, 炒麵     





↓腸粉, 再同剛剛沖完涼嘅 tt 仔仔影相.





   食完個遲lunch, 就去下商場行下啦!行商場途中,見到間廚房用具店, 我一去依間鋪頭, 已經好鐘意啦!! 啲貨品種類係比較少見. 但價錢都有返咁上下!! 都係睇下就算啦!! 希望依間廚房用具店會減價啦!! 因為我想買個蕃茄煲呀!!

↓就係依個蕃茄煲, 令我停步望兩眼, 好想搬佢返去自己廚房囉!! 另外張相, .......Brian緊係喺度研究點解啲煲會賣到咁昂貴嘅???係用咩構做????





   夜晚6pm, 三妹及她的另一半放工, 就call 我!! 問我哋有咩地方好食

   就因為一個call, 我哋便約埋大家, 齊齊出外食晚飯. 四個人(我, Brian, 三妹以及她的另一半)去咗食西餐. 其實, 依餐晚餐, 我完全唔肚餓架!! 因為我遲食lunch 嗎!! 所以, 依餐晚餐大部份啲食物, 我都打包攞走.  因此,依餐飯, 真係傾計多過食飯. 哈哈!!

    食完飯, 三妹及她的另一半仲上咗黎我度玩........講真, 我屋企邊有野玩吖!! 只係大家傾下計, 講下傢私, 一齊睇下電視, 飲下野, 又0喜0喜哈哈咗一個夜晚 (顛到成4am_哈哈)

↓泊完車, 行去食晚飯餐廳時, 沿途台高頭見到個街景幾靚, 便影兩張, 平時, 成日都經依啲路, 又唔覺咁好睇喎!係weekend依啲優閒時間, 先覺條街,原來好靚....哈哈~~



↓餐廳嘅格局+頭盤嘅蟹餅



↓頭盤仲有青口, 沙律




↓三妹嘅雞扒餐 + Brian嘅pizza



↓三妹男朋友嘅牛扒 + 我叫嘅Gnocchi (雖好食, 但午餐還未落格, 所以,打包)




晚餐甜品--六層朱古力蛋糕.........由於, 三妹男朋友預咗上黎我度, 所以, 帶定好多零食上黎我樹囉!! 好似預咗黎我度開個小型party 咁!! 哈~




6 comments:

  1. u really like shopping at Shops at Don Mills.
    [版主回覆03/24/2010 10:04:00]小col:   係呀!! 因為依個Mall 啲環境比較特別啲!! 所以, 耐唔耐都會去行

    ReplyDelete
  2. Gnocchi: i like!
    [版主回覆03/24/2010 10:04:00]Mrs. Tin Tin:   Me too!! i like Gnocchi too!! Taste so good!! 但每次食完Gnocchi 都會好濟架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3.  Le Creuset, the smaller one is not too useful, I like the bigger size.
    [版主回覆03/24/2010 10:04:00]Mrsleung:   ~我未擁有過Le Creuset 依個品牌嘅廚具. 我等時機先買!! 哈哈!   ~講得岩, 無論有咩煲,太細唔太夠用, 都係大少少嘅煲會好啲!!

    ReplyDelete
  4. 個煲好得意呀!~
    [版主回覆03/25/2010 08:39:00]小威威:   係呀!! 我都想買!! 但等特價先啦!! (我慳嗎!) 哈!!

    ReplyDelete
  5. 佢咁鍾意食Chinese食物, 不如叫佢5月同Candy一齊返丫.....橫樹你daddy唔得閒跟住返, 好難得嘅機會呀.....哈哈!
    [版主回覆03/27/2010 11:45:00]爆炸魔女:   我哋份工, 唔係話請假就請到假架!! 又要提早申請, 又要等批, ......我哋知有機票平, 有好時機(Daddy 唔得閒), 都無用啦!!  你估我唔想返去咩, 哈哈~~~但份工唔容許囉!! .............其實, 佢性格好hongkong 人架!! 又鐘意食chinese 野!! 有時, 見到佢咁Hong Kong 人, 真係想"的"佢走人.

    ReplyDelete
  6. I forgot to change the message in private ar......
    [版主回覆03/27/2010 11:45:00]爆炸魔女:   唔緊要!!

    ReplyDelete