返娘家

March 28, 2010 (Sunday)

   又係返娘家時間, 其實, 我真係唔好想返去, 次次返去都有野煩!! 屋企真係人太多啦! 一有一個家庭成員有問題, 就會有連所影響嘅事發生, 五姐妹中, 有兩個人永遠唔顧全大局.

  我都知, 我Daddy and 媽咪一定會好煩! 但煩埋我呀! .........好彩我隔離果個肯幫我分擔下. 有時, 局外人講一句, 勝過我講十句! 多謝Brian幫手. 如果得我一個, 我可能好細個就離家出走. 哈哈~~~ 我第時, 都唔會生太多, 生一個好啦!! 點都容易manage啲.  如果屋企各個成員合作就話容易話圍!! 但唔啱瓦, 就麻煩啦!!
  
  我媽咪講屋企野, 都無時間煮飯, 最後, 一家人走咗出街食. 好彩, 一家人到齊食, 都無話一邊食一邊面左左!! 依樣好欣慰.

   今餐食咗餐海鮮宴, 依餐以長腳蟹為主, 一隻蟹分幾味食!! 有清蒸蟹腳, 椒鹽蟹身, 蟹殼抆伊麵, and 蟹殼豆腐菜湯.  咁啱早倫係溫哥華, Brian's daddy 又帶我食過. 估唔到自己今年會食咁多海鮮添!!

蒸蟹腳 and 蠔





蟹頭伩麵


    飯後, 走咗去超市行, 主要都係想買雪糕做甜品, 最後, 買咗菲律賓芋頭雪糕, Hagen Dazs  綠茶雪糕, 同埋芝麻雪糕, 三盒都唔係好大盒, 但成為三十幾個大洋. 原來雪糕都唔平!! 哈~

   而最好食係.....菲律賓出產嘅芋頭雪糕, 味道好香, 好耐無食過咁香芋頭味嘅雪糕. 所以, 依盒芋頭雪糕好快清晒. 連平時唔多食雪糕嘅媽咪都要 "不"返匙食添~

   唔知甜品係咪有特別化學作用, 食完雪糕, 屋企啲氣氛緩和咗啲!!!

芋頭雪糕 and  芝麻雪糕 (依隻芝麻雪糕都ok啦!! 但如果相比黑色芝麻雪糕, 今次買依隻芝麻就失色咗囉!)



依隻綠茶雪糕好滑好滑, 好香綠茶味,我自己會再買.....



4 comments:

  1. 你係大家姐呀,所以你媽咪爹地都會要你理埋你既妹妹
    我都見過你買個隻牌子既黑芝麻雪糕,你試下我買個隻牌子,好黑架!
    [版主回覆04/05/2010 06:06:00]Mui:   ~我屋企比較傳統!! 而啲妹又連接唔到我父母方法!! 所以, 成屋時常都好亂!! 都係果句, 人越多就越難manage啦!!   ~我都想買你介紹果隻黑芝麻雪糕, 但我當時身邊大統華,時間又唔容許我第二樹揾你果隻黑芝麻雪糕. 所以, 我最後買咗相中果隻黑芝麻雪糕過口癮囉!! 哈哈~  我有時間會買你介紹果隻,唔該晒!

    ReplyDelete
  2. D野食好正感喎!!  taro ice cream 正呀, 我都好耐冇食過lu.  我都係諗住第時生一個就算了, 感你鍾仔定女多D呀? heheh.....   
    [版主回覆04/05/2010 06:06:00]小水怪:   ~啲海鮮係咁岩依個時候先有, 所以,比較新鮮, 好食囉!!   ~芋頭ice cream 我都係好耐無食啦!! 咁岩見到就買!! 真係好好味架!    ~我一時時想生仔, 有時諗諗下又想生女, 但想生女多啲, 因為可以同我玩hello kitty 嗎!! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. Flying Cupcake3 April 2010 at 18:27

    They have greentea Haagen dazs in Canada??!! Where did u get it?? I wanna buy it too
    [版主回覆04/05/2010 06:06:00]Flying cupcake:  加拿大有Haagen dazs 綠茶雪糕. 我係美麗徑間大統華購買到!

    ReplyDelete
  4. I love all the ice cream u bought.  For sure I will try the taro.
    [版主回覆04/09/2010 07:03:00]小col:   我全部雪糕都係美麗徑間大統華買!! 你有時間就買試下啦!!

    ReplyDelete