Roll up 中獎杯

March 8, 2010 (Monday)

    我依樹.........一年一度, 某大咖啡店嘅Roll up 日子又到啦!!  只需飲完一杯熱飲, 卷起杯邊,  杯邊低藏有字句, 字句寫咩就有咩獎囉!!! 飲咖啡都有一個希望or 機會喎!! 所以, 我年年都會玩! 年年係依段時間都幫襯多咗依間咖啡店.

   今年啲獎品, 咪同舊年差唔多, 頭獎有架車, 仲有手提電腦, 和現金獎之類, ....  而啲細獎都有一杯免費coffee, 一個免費冬甩., 一個免費Muffin囉, .....啲細獎真係好簡單.....但好過無喇!!! 但我到而家, 個杯邊都係寫 "Please play again"!!! 真係見到我連法文嘅"Please play again" 都識睇喇!!

  其實, 我又無咁大想頭去中架車,  但無啦啦中到獎確實會幾興奮, 哈哈!!    就算中到一個免費冬甩都會開心!! 哈哈!!  (講到自己好似貪埋啲小便宜添!), 雖然, 係小禮物(冬甩一個), 但都起碼贏咗個彩嗎!!

↓咖啡店......嘅咖啡and 小甜圈球. 但依兩杯咖啡都無獎架!!0






   享受完咖啡and 小冬甩, 我就走去幫Brian 新買嘅西褲作一些修剪, 因為他次次買岩褲頭, 但褲腳都會較短, 需要放長條褲腳, 先好睇.  依啲功夫, 多數都係我動手架!!    雖然, 出去改褲腳唔太貴, 但要等好耐先起到貨.  試過, 等咗成幾日先改完.  嘩!! 洗唔洗咁耐呀!! 就係怕等, 就培養咗自己動手, 可能以前睇得多媽咪幫我改長條校服裙!!  因此, 而家改長, 改短褲腳依樣野......我係掂架!! 我而家大部份啲西褲, 都係自己改褲腳架!! 

   我哋兩個, 周不時都需要買新西褲替換.....自己識動手作改動....可以快啲有得着外, 仲可以慳唔少添. 哈哈!! 改完褲,我仲順手熨到條西褲起晒骨架!! 好型架 !! (自己讚自己添!)

↓度好位就開始動手......改長褲腳

0


3 comments:

  1. 哎唷,我好掛Tim Hortons 嘅donut & timbits..........
    [版主回覆03/12/2010 17:42:00]靚太:    我覺得Tim hortons 都係時侯衝出北美, 進軍香港, 因為有好多由加拿大返回香港啲人, 都好掛住Tim Hortons 架!! 係香港開咗實有人幫襯!! 你有機會返過黎, 就記住食下timbits, donut啦!! 你咁掛住.

    ReplyDelete
  2. 其實我覺得係架!Tim Hortons喺香港開一定有得做!我最鍾意食Honey Cruller呀!
    [版主回覆03/16/2010 15:20:00]靚太:   如果香港有Tim Hortons, 都應幾多人支持喎!!! 你鐘意食Honey Cruller 架!! 我有時都會食架!!

    ReplyDelete
  3. 你好叻呀,識改長褲腳 我好彩d褲買親都唔洗改,如果真係要趕住著,就去mall個d alteration,一個鐘就有得囉,不過就當然係貴d啦。
    [版主回覆03/16/2010 15:20:00]Mui:   其實﹐我唔係好叻!! 只係迫出黎, 自己整仲快!! 而且, 以前我媽咪係做依行架!! 而且, 我睇得媽咪幫我哋五姐妹改得多. 自己咪整下整下咪學識咗囉!!  慳唔少架!!哈哈!

    ReplyDelete