生日快樂

   
110.gif picture by vickyngkiki
110.gif picture by vickyngkiki


Queenie:

  又到你生日, 計埋今年, 我已經同你一齊慶祝咗三個生辰喇!! 時間真係唔經唔覺過得好快, 大家, 識咗成三年喇!!  在依三年裡, 我哋越來越friend, 越來越多心低話同大家share, 無論, 開心與不如意嘅事, 都會忍唔住要同大家講, 真係講咗先痛快. 都唔知有咩力量會令我哋無咗地域限制, 令我哋咁鬼老友.


   今日係你嘅大日子, 我祝你生日快樂, 開開心心, 身體健康, 我諗你今年嘅生日, 會同時希望仲言, 升中順利!! 我都希望呀!! 仲言,加油呀!!!

   我哋住嘅地方, 實在相隔十萬八千里喇!! 所以, 你生日, 我一定無可能抽到時間, 同你坐低食餐生日飯. 所以, 我會趁着依個日子, 係我依樹, 做個生日蛋糕比你!!  為你慶祝.

   點呀!! 個蛋糕點呀!! 我已經好耐無開爐了!! 技術已經生蔬咗,  但唔好理個蛋糕好唔好味喇!! .......快啲係蛋糕前許個願喇!!! 應該會靈0卦!! 哈哈!!

  雖然, 你今年生日, 未必能夠在正日慶祝, (因仲言要溫習, 你先生又作集訓), 但我專登較正日出依篇blog, 希望你生日正日, 都感覺到一點生日氣氛啦!! 我亦希望郵差會識做, 會係你生日當天, 收到我寄比你份包裹啦!!   Happy Birthday and Wish you all the best!!
hello-kitty-hi.gif image by vickyngkiki


↓生日蛋糕 + 你份生日禮物 (比個神秘感,打住格仔先) 0








Vicky

No comments:

Post a Comment