他......的飯局

March 23, 2010 (Tuesday)

     又係咁!! Brian's 大學同學係美國返咗黎加拿大.便約Brian 出外食餐飯, 聚一聚舊吧!! 這些飯局, 我其實不需要出席, 但每次, Brian 都要我陪他出席. 他才應約.  我唔出席, Brian 令願唔去添!! 講真, 現今社會, 好少人會咁有心, 次次返加拿大都特登約見面. Brian 你身邊啲老朋友咁有心, 真係要好好珍惜.

    說實話, 我去依啲飯局無所謂架, 但你啲讀書朋友, 大部分都係男士, 男士自然會有男士話題. 好似得我一個女士 "得" 係度. 我很怕會 "咗" 到你哋談話內容. 好唔好意思. 但如果我唔去, 我知Brian一定唔會應約. 咁難得啲朋友長大之後, 有自己圈子, 都約Brian食晚餐. 就算, 我係飯局裡面, 聽多講少, 我點都會陪Brian出席依啲飯局. 依個世界, 幾時都係多過朋友, 好過多個愁人吖!!

  今次得知, Brian啲朋友, 唔會再返美國工作了, 他們真係正式返加拿大了!! 慢慢在加拿大找工作.  當初, 好多畢業同學, 要走都走晒. 無人覺加拿大可以正常生活. 很多人, 包括我哋自己嘅父母都叫我們離開加拿大吧!! 現在, 開始又有朋友, 親戚, 陸續返番黎加拿大懷抱. 講真, 我們當初的決定唔知啱唔啱.  但現在望望自己,  唔需要為生活小節而太奔波. 又開始有啲啲享受位, 托賴..... 原來自己身在福中!

Brian's 讀書朋友. 0





3 comments:

  1. ~起碼加拿大住嘅地方都大啲,空氣好啲啦!我嗰時都想留低........不過我唔係移民只係Visa student.So..........back to HK
    [版主回覆03/31/2010 11:07:00]靚太:   ~原來你係visa student, 咁讀完就返香港啦! 我以為你家人係依邊添!!哈~   ~你性格好樂觀呀! 其實,加拿大居住, 有樣好, 你想住優閒啲, 咪住近郊區囉!! 想住熱鬧,方便,咪住市中心. 係加拿大居住就有依個選擇. 但香港就無囉!! 周圍高樓大廈.   ~但早幾年, 時勢馬馬, 所以, 好多人去美國, 香港揾機會, 但當時, 美國同香港實在多機會啲!! 由其事當時嘅美國,人工高好多. 但個時, 我同男朋友又係加拿大揾到工作, 做做下做到家!! 反而, 比人覺得我哋選擇得好正確!!其實, 我自己都唔知有無選擇錯架! 但我父母此終都想我back to hk.

    ReplyDelete
  2. 哈哈.... 影到好似同外星人食飯咁
    [版主回覆03/31/2010 11:13:00]表叔公:  唔想啲朋友出鏡嗎!! 咪整啲特效囉!! 點知, 就整到好似同外星人食飯咁!! 哈哈!  咁我下次用第二啲方法整囉

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*31 March 2010 at 08:26

    我都比較喜歡外國既生活....但喺返番現實嚟講.....我喺hk搵工既機會....點都大過喺Perth....因為discrimination問題..../_\
    [版主回覆04/01/2010 06:11:00]開心幸福pooh:   ~其實, 我自己黎講,我比較喜歡熱鬧生活, 感覺自己就是一個town 人, 什麼都要快速同方便. 太平靜, 我會好唔慣   ~原來你係澳州居住過, 其實, 去邊度居住都係講際遇. 有時, 剛剛遇到好時機. 做咩都會得心應手. 但如果我有得選擇, 我唔會係依樹架. 時常感覺係依樹, 唔自在.   ~歧視....邊度都會有......依啲野真係好難講.  

    ReplyDelete