Easter Brunch

April 02, 2010 (Friday)

  今日係Good Friday!! 又係復活節假期第一日,一早約咗三妹and 三妹另一半, 係依日出去食餐晏晝!!

  依日, Brian一朝早就拍醒我! 叫我早點起身作準備! 好至好緊張咁!!哈哈~

  我哋一行四人(Brian,我, 三妹, 三妹男朋友)由我屋企出發, 步行去Eaton Centre食晏. 但我哋想去果間露天茶座餐廳, 超多人, 等位都要等一小時! 聽到都覺好離譜. 但我哋實在太想去依間餐廳食Brunch喇.  因為依間餐廳個景唔錯架! 所以, 我哋唔介意等!! 況且, 等位途中都可以行下商場....我哋四個又一人一句, 一個鐘都唔難過!!!!

  唔知係咪假期, 比較多人出街!! 所以,連餐廳上菜都比較慢啲!! 但依日天氣實在太舒服啦!! 我哋四個都唔介意等......好享受坐係Patio嘅感覺!!  食餐晏, 竟然唔經唔覺食咗兩個幾鐘添!!

  食完晏, 仲係downtown四處行下, 睇下野!! 我都買咗野添!! 哈哈~~~
  
有位坐, 即刻影返張相先0











坐依間餐廳嘅Patio, 係睇到downtown 有幾多人!! 人來人往0








仲有啲好特別嘅車經過添!0







我哋order嘅飲品, 同食物0






食依個burrito ......內裡係夾炒蛋and 什菜, 仲有sour cream, 我覺好好味!0










食完晏, 去行下Future shop (影音店), 見有部3DTV 咪玩下囉!! 3D 電視就咁用肉眼睇,電視形像就感覺重疊咗, 好似散光咁!!但帶咗3D眼鏡睇, 就覺電視形像好立體.  但3D 眼鏡成$200 (加紙)一副, 咁我娘家一家七口,買3D電視咪好唔化算!!0






回程行返我同Brian屋企時, 個個都 "哎" 口渴, 便去買野飲, 坐係屋企樓下個公園仔飲0







7 comments:

  1. the food looks good, wanna have brunch also..... I also think the 3D glasses is expensive.
    [版主回覆04/09/2010 07:09:00]小col:   ~食Brunch幾舒服架!! 起碼,自己瞓夠先食, 而且, Brunch啲食物, 好岩我口味!!你得閒都同你先生食Brunch 啦!!   ~都唔知3D 眼鏡點解可以咁貴!!都係玩下Future shop果啲算啦!!

    ReplyDelete
  2. 個餐廳好正呀!~
    [版主回覆04/09/2010 07:09:00]小威威:   難得放長周末, 咪對自己好啲, 揾間坐得好少少嘅餐廳食囉!!

    ReplyDelete
  3. 你同 Brian d 相好sweet 呀! 我前2年去 toronto 時也到過 eaton center, 但就冇去裡面行, 只是在外面影下相炸! 還記得 china town 離 eaton center 不太遠.
    [版主回覆04/09/2010 07:09:00]小水怪:   ~多謝你讚我哋sweet呀!!   ~其實, 你係邊樹居住?? 我以為你都係加拿大居住添!! 哈哈!!   ~Eaton centre 係依幾年, 已經唔同咗好多了!! 越來越多新店鋪開咗, 所以, Eaton centre好多人架!   ~係呀!! Eaton centre 幾近china town, 但我少去China town 架!!

    ReplyDelete
  4. 電視又貴.........眼鏡仲貴................
    唔知戲院果d得唔得架呢...
    [版主回覆04/09/2010 07:09:00]東主有喜:   ~依家都唔多電視台有3D, 我又唔係成日租蝶睇電影啲人!! 連打機都無興趣. 所以, 3D站時唔係我杯茶.   ~而且, 而家自己屋企部電視都ok, 唔會無啦啦再投資追新科技.   ~我都想知戲院啲3D眼鏡係咪同電視鋪賣果啲係咪一樣!!

    ReplyDelete
  5. 間餐聽唔係weekend 上菜都勁慢架啦 3D 個TV 我唔覺得咁impressive 啊...
    [版主回覆04/09/2010 07:09:00]Kitty:   ~間餐廳, 我去過幾次都ok!! 都無話上菜緩慢!! acceptable啦!! 但今個復活節就好明顯上菜慢啦!   ~3D電視都係一個新科技黎!! 但最麻煩係每個人都要帶眼鏡!!

    ReplyDelete
  6. 我住係加洲既一個埠仔...大約距離三藩市約一個鍾頭車程的. 
    [版主回覆04/10/2010 05:55:00]小水怪:   原來你係美國西岸居住!! Nice to meet you on blog!! 初頭見你花園種啲植物, 好似我媽咪個啲, 我仲以為你都係加拿大居住添!! 哈~~

    ReplyDelete
  7. which restaurant for the brunch?
    [版主回覆04/14/2010 06:55:00]yai_d_d   依間restaurant 位於Toronto Life Square 頂樓間Milestone restaurant.

    ReplyDelete