人好多呀+母親節禮物

May 1, 2010 (Saturday)

    我都唔知點解會咁多人, 又唔係放假...........早幾日, 放工時段, Brian約我去Eaton Centre行街喎!! 果日都係閒日黎架!!但係人多到呢.........間H&M 又唔比人行近.....因為依間H&M勁多保安哥哥把守住.  因為依間H&M好似重新裝修Re-Opening. 好似有茶點派對, 而且, 頭300名顧客有 H&M禮物......其實,我早到少少係H&M附近等Brian咋(我哋老地方)!! 我都唔係想排隊攞禮物.........行近少少都已經比人趕.....好得人驚......

↓H&M未開已經有人排隊啦!!但聽日先派禮物喎!!啲人早一日去排呀!!!!(紅色地毯啲排隊人龍.....排到轉晒彎, 我無影到咁遠咋!!)啲黃色衫哥哥係保安黎架!!! 0





↓有啲穿着得好sexy嘅女仔有邀請卡, 可以入去......(紅色箭嘴個姐姐好sexy呀!!)0





↓最後買咗杯雪糕透透氣0




   諗住Weekend會好少少, 會無咩人啦! !! 因為, 少咗啲上班一族係條街嗎!! 趁住依個weekend, 仲有時間, 便去選購母親節禮物.........點知, weekend一朝起身, 望到屋企樓下啲車係條單程路打蛇餅.  嘩!!好得人驚!!

   所以, 我今日, 明知條街多人, 但又要出街,買母親節禮物, 所以, 我叫Brian唔好渣車啦!! 行路算啦!! 還掂去買禮物間百貨公司都係五分鐘路程咋..............最多行到熱去買杯野一邊行一邊飲!!!!

   無計啦! 現在, Downtown又整路, 雙線行車路變咗單線行車路, 而且啲行人路又比欄圍住, 變相好似人車爭路. 好麻煩呀!! 啲修路工程幾時完呀!!!!!!!

↓一朝起身,見到屋企樓下, 明明係One way 路, 但啲車打晒蛇餅咁.....去買咖啡, 又人山人海.....何解咁多車咁多人!??0





↓依度就係我哋放工必經之路, 做緊修路工程,  唔修路果陣時已經好多人好多車.....而家修路工程進行中....就更加人多車多!! 行鋪頭,都要揾條特別道路仔先入到!!!0





-------------------------------------------------------------------

  每年母親節, Brian都會買份好得體嘅禮物比佢媽咪架!! 今年都唔例外啦!! 一早都問下我意見, 問我送依樣好唔好, 果樣好唔好!!  又走去睇依樣果樣!!

  而近來, Brian又迷上某個品牌!!! 所以, 最後決定都是買Brian 相熟嘅物品.....手袋!!

  去百貨公司, 又係人好多,  但見到同Brian相熟嘅sales姐姐, 所以, 好快手攞咗幾款手袋比我哋睇. 最後, 決定了海藍色柒皮手袋, 作Brian's 媽咪嘅母親節禮物!!! 
  
   雖我只是陪Brian買禮物, 但Sales姐姐, 竟送了少少野比我添....哈哈!! 估唔到陪Brian買母親節禮物, 我都有少少收獲....哈哈!!

↓依個就係Brian's 媽咪嘅母親節禮物0




    買完母親節禮物, 順便同Brian行去公園行下.....係公園又見到有櫻花呀!! 我途中仲買咗杯雪糕添!! 其實, 行路都幾好吖!! 唔洗限時限刻去攞返架車, 仲可以剩機欣賞多次櫻花添!!! 仲係沿途買咗支紅酒返歸飲....哈哈!

↓又見到櫻花(Yorkville area)
o




↓買咗支紅酒0





4 comments:

  1. *開心幸福PooH*6 May 2010 at 22:47

    個手袋好靚好elegant呀!!!!!
    [版主回覆05/11/2010 11:52:00]開心幸福Pooh:  個手袋,我都覺得好靚架!!! 所以, Brian's mom收到都好開心!!哈哈 

    ReplyDelete
  2. ~Brian媽咪一定好開心嗱!
    [版主回覆05/11/2010 11:52:00]靚太:   係呀!! Brian's mom真係好開心呀!!! 仲即刻用添!

    ReplyDelete
  3. 為何會人多到這樣??? 這種人多車多的地方,我一定不會去鬥逼~~
    祝母親節愉快!
    [版主回覆05/11/2010 11:52:00]飛毛華腿:   ~我都唔知點解時常會甘多人! 現在,又進行修路工程, 更加人係條路迫!! 我希望, 快啲工程完結!!條路寬闊啲,好行啲!!   ~大家甘話!!Happy Mother's Day

    ReplyDelete
  4. Brian做左VIP未呀:P
    [版主回覆05/11/2010 11:52:00]Florachk   哎吔, 你未笑Brian啦!!

    ReplyDelete