返娘家+bubble tea

April 24, 2010 (Saturday)
    今次,返娘家,個心情無上次咁惡劣, 因為, 娘家早排發生嘅問題, 算係告一段落. 希望以後啲問題, 啲妹自己解決, 唔好驚動屋企人啦!!.........希望我有啲妹快點獨立吧!! 因為你哋年紀已經唔係小朋友啦!!

   食完娘家飯, 我parents無幾耐, 便入房瞓, 現在他們早瞓了許多, 我話出街食甜品, 都say No.  所以, 夜晚趁我Daddy and 媽咪都瞓咗!!  我同Brian 便約三妹and 三妹男朋友一齊出街飲下野, 傾下計!! 

   講真, 我每次返娘家, 三妹都會"的"埋他男朋友回娘家. 係三妹依啲年齡周末放假, 當然約班Friends 去威 or 去拍下拖啦!! 但三妹and 三妹男朋友自動波留係娘家食飯, 無周圍去!! 係咪要讚下呀!! 哈哈~~ 我會讚架!! 但我父母感覺回家食飯係應份架, 唔會讚架!! 但我會!

   講返去飲野.....係夜馬馬去飲野, 又係我娘家附近嘅範圍, 當然去台式店啦!! 因為貪依啲店鋪唔會趕人走, 坐又舒服, 又開到好夜嗎!!  仲趁機可以食刨冰添! 因為我依邊啲刨冰size好大蝶頭, 真係四個人先食得晒架!! 

  我哋四個(我, Brian, 三妹,三妹男朋友)飲完野返娘家, 我哋仲玩鋤大D添!! 我哋四個都唔知點解可以有咁多精神.....0喜0喜哈哈到零晨4am, 第二朝仲早起去飲茶添!!! 但我哋四個又起到身!! 我哋都覺勁....哈哈!~

↓台式飲品           
opop




↓刨冰 (啲芋頭好正架!!)


2 comments:

  1. ~吓!玩到四點仲可以飲早茶!你哋真犀利!我瞓少兩個鐘都成日瞌眼瞓!有朋友笑我係睡公主!
    [版主回覆05/06/2010 07:39:00]靚太:   ~哈哈!!你都幾瞓得喎!!!   ~咁我屋企鐘意早飲茶嗎!!就算夜晚玩得幾夜都要早起飲茶架!!咁無理由,自己玩完,就唔理屋企人嗎!! 我食食下就精神返架啦!

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*2 May 2010 at 08:08

    刨冰....夏天食最正!!!!
    [版主回覆05/06/2010 07:43:00]開心幸福Pooh:   ~我好鐘意食鉋冰, 夏天食一流!!上次返香港,因為天氣涼涼哋,無食到!!哈哈!!!   ~我依邊都有刨冰賣架!! 但啲刨冰蝶蝶都大蝶, 要4個人share食先食得晒!!

    ReplyDelete