Golf Masters 2010

April 11, 2010 (Sunday)

  每年依個時候, 盡量都唔出街. 因為今日係 Golf Master final.  我好早(其實都唔早)成11am 先起身煮咗個好簡單嘅早餐. 等睇比賽

早餐0




   依啲比賽, 一打就打幾日, 自己個心, 都有啲啲心裡有數. 都知知哋邊個會贏. 但一日未打, 都唔知邊個贏嗎!! 所以, 點都會追看!  仲係電視機傍邊打氣添!!  最後, 我支持果個球員贏咗!! 超開心!! 

   成日睇完比賽﹐都話去打Golf﹐但每年到夏天季節, 我又無件事, 以往幾年前嘅夏天, 我此於都係無打過Golf, 連Driving range 都無踏觸過!! .....總之, 一連串籍口 and 無恆心! 但Brian 每年都會打幾次Golf, 我就好幾年無掂啦!! 我都唔知, 今年會唔會有個恆心掂返支球捍. 哈哈~ 我再咁懶落去, 我諗我連支球捍都唔識渣.  哈哈!


Phil mickelson贏咗今年Golf masters 賽.  佢有啲球都打咗去森林, 但又唔知點解, 下一桿又可以打返上green. 好似識同個球傾計咁0






贏咗就可以着Green Jacket!! 係Golf 裡頭黎講, 着Green Jacket 係榮譽黎架!!! 0





  
   而夜晚, 又再一次, 打邊爐, 因為實在買咗太多打邊爐物資.  而且, 星期日夜晚, 唔想出街食啦!! 要收拾心情準備星期一嘅來臨啦!

再打邊爐+檸檬茶0



2 comments:

  1. 我都唔識打GoLf

    ReplyDelete
  2. hi, 原來你都係住起多倫多, nice to meet you!
    [版主回覆04/17/2010 11:05:00]Wedy:   ~Nice to meet you too!   ~係呀!!我係Torontonian 黎架!! 你得閒多黎我依度坐吖!!哈哈!

    ReplyDelete